با سلام خدمت همه دوستان و همراهان وب سایت DiGiBoY :
پیشاپیش ولادت حضرت علی (ع) و روز مرد مبارک باشه.
امروز با نرم افزار جدید Endpoint Central محصول شرکت ManageEngine بنا به در خواست بسیاری از دوستان در خدمت شما هستیم.این نرم افزار دنباله رو نرم افزار قدیم این شرکت Desktop Central هست.
این نرم افزار یکی از کاملترین نرم افزار تو حوزه خودش هست و تو بیش از 3000 شرکت بسیار بزرگ داره استفاده میشه. این نرم افزار تمامی کارهای مربوط نصب/ارتقا/توسعه/بروز رسانی / نصب سیستم عامل / بررسی امنیت مرورگرها / ریموت / مدیریت دستگاههای USB و … رو میتونه با متدی که شما براش تعیین میکنید تو سطح شبکتون اجرا و پیاده سازی کنه.
چون من قبلا تو چندین پست راجع بهش صحبت کردم پس بسنده میکنم به اشتراک گذاری خود نرم افزار
لایسنس جدید حاوی ویژگی امنیتی بیشتری نسبت به لایسنس قبل هست.
لطفاً راجع به زمان لایسنس / اشتراک لایسنس / تعداد و…. در بخش نظرات چیزی ننویسید، ما در پایان زمان لایسنس جدیدی با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.
خواهش میکنم دسترسی لایسنس رو به سرور های شرکت محدود کنید تا ما هم بتونیم برای لایسنس های بعدی در خدمتتون باشیم.
دوستانی که میخوان از نسخه های قدیمی تر بروز رسانی کنن ابتدا لایسنس ما رو وارد کنن به نسخه فعلیشون بعد اقدام کنن به بروز رسانی.
Download ManageEngine Endpoint Central 11.2.2300.2 (Trail)
Link: ManageEngine Endpoint Central 11.2.2300.2
Size: 581.56 MB
با تشکر فراوان، مجوز لطفا 🙂
لطفا نحوه محدود کردن دسترسی لایسنس به اینترنت را هم شرح دهید. ممنون
با سلام،
پایین تر توضیح داده شد. فایل هاست در مسیر C:\Windows\System32\drivers\etc را ویرایش و متغییر ها را وارد کنید.
سپاس فراوان یوسف جان.
عین همیشه، عالی.
با تشکر از اشتراک گذاری، من منتظر مجوز هستم.
License is about to expire, can you provide one? Thank you very much!
Thanks you so much for your great effort
hi what about license file ?
با سلام دقیقا یا داخلش کرک شده؟ کسی قبلا امتحان کرده…؟
ممنون بابت این نرم افزار چطور لایسنس را محدود کنم ؟؟
با سلام،
پست پایین تر توضیح داده شد. فایل هاست را در مسیر C:\Windows\System32\drivers\etc ویرایش و متغییر ها را وارد کنید.
سلام
سرور به چه آدرس هایی(اینترنتی) باید دسترسی داشته باشه؟
ارتباط کلاینت ها با سرور روی چه چه پورت های باید فعال باشه
ممنونم راهنمایی کنید
درود،
دسترسی خود سرور به سمت اینترنت می بایست به جهت دریافت بسته های بروزرسانی نرم افزارهای مختلف باز باش؛ دسترسی پورت های دیگر مورد نیاز را از طریق جستجوی عبارت “Endpoint Central Architecture” در گوگل مشاهده کنید.
با تشکر از اشتراک گذاری، من منتظر مجوز هستم.
روز شما عزیزان دیجی بوی مبارک محصوصا آقا محمد و یوسف و کسرا
“خواهش میکنم دسترسی لایسنس رو به سرور های شرکت محدود کنید تا ما هم بتونیم برای لایسنس های بعدی در خدمتتون باشیم” یوسف جان متوجه منظورتان نشدم ؟
با سلام،
پست پایین تر توضیح داده شد. فایل هاست در مسیر C:\Windows\System32\drivers\etc را ویرایش و متغییر ها را وارد کنید.
درود،
ضمن سپاس از دوستان دیجی بوی بابت ارائه این لایسنس ارزشمند. دوستانی برای جلوگیری از بروز مشکل برای لایسنس و همچنین کمک به دوستان دیجی بوی برای ارائه لایسنس های معتبر این نرم افزار کاربری در آینده می بایست در فایل Hosts سروری که این نرم افزار را نصب می کنید این آدرس ها را بلاک کنید:
127.0.0.1 creator.zoho.com
127.0.0.1 salesiq.zoho.com
127.0.0.1 manageengine.com
127.0.0.1 www.manageengine.com
تشکر از شما
با اینکار از آپدیت که جلوگیری نمی کنه ؟
درود،
خیر ، صرفا دسترسی به سرورهای فعال سازی سرور محدود می شود.
با سلام
اول توضیح بدم قبلا لایسنس داشتم و نسخه ام قدیمی تر بود و به راحتی دانلود می کرد پتچها را،بعد از غیر فعال شدن لایسنس قبلی ام ، لایسنس شما را استفاد ه کردم و دسترسی را به روش ذکر شده داخل فایل Host مسدود کردم.
الان پتچها را دانلود نمی کنه.
راهنمایی می فرمایید.
با تشکر
سلام و درود
ممنون بابت زحماتتون. من سرور رو تقریبا 6 ماه با همه نکاتی که گفته بودید نصب کردم و داشت مرتب کارش رو انجام میداد، امروز دیدم که پیغام اکسپایر شدن لایسنس میده. با یک لایسنس قدیمی تر دوباره اکی شد، ولی خواستم بدونم تنظیمات دیگه ایی هست برای جلوگیری از اکسپایر شدن لایسنس؟ ممنون میشم
سلام و وقت بخیر
دوستان گرامی جهت دریافت پچ های ویندوز به سرور اینترنت مستقیم دادین یا اینکه از روش دیگه ای استفاده می کنید؟
درود،
دسترسی مستقیم به اینترنت می توانید بدهید یا از روش هایی مثل پروکسی استفاده کنید.
باسلام و تشکر از این بروزرسانی نرم افزار عالی
لطفا برای تعداد ۱۲۰۰ کاربر لایسنس چه طور اعمال کنیم
درود،
برای تعداد بیشتر از میزان ارائه شده و شخصی سازی های دیگر لایسنس می بایست هزینه پرداخت کنید که از طریق فرم ارتباط با ما یا ارسال ایمیل به یوسف عزیز از تیم دیجی بوی صورت میگیرد.
سلام یوسف جان
ببخشبد اینجا مینویسم
veeam 12 ریلیز شده
لطفا برای دانلود بزارین
دوست عزیز سلام
نرم افزار veeam در تاریخ ۱۵ فوریه بصورت رسمی ارائه میشه.
الان تمامی نسخه هاRTM هستن.
ما تا زمان ارائه نسخه رسمی پستی منتشر نخواهیم کرد
Hi,
Thank you for the software. Waiting for the license.
ممنون
Hi, I would like to have a licence for the product, please let me know how can I achieve this (paying a fee is not an issue)
Thanks you so much.
I have the limited license access to company’s server.
How do i get the activation license?
Thank you for the software. Waiting for the license.
I also want the license.
Hi, how can i get the license for the product. Thanks
I also need the license.
thanks dear.
? any way that we can get the license.
it is expired here.
Thanks
سلام و متشکرم بابت پست گذاشته شده
آیا راهی هست که فایل لایسنس رو با bat فایل بارگذاری کنیم؟ صفحه لایسنس من باز نمیشه و پیام خطا میدهد
درود،
خیر نیاز به بارگزاری به صورت دیگر نیست . بر روی چه نسخه ای در حال حاضر هستید ؟مشکل عنوان شده در زمانی رخ می دهد که لایسنس بلاک شده باشد و یا دسترسی سرور به سرویس های فعال سازی ManageEngine را بلاک نکرده باشید.
با سلام و احترام؛
پیرو پست قبلی و ضمن تشکر از پرهام بابت پاسخ ارائه شده
نسخه من 10.1.2228.20 – ManageEngine Endpoint Central 11 می باشد
دسترسی به سرور ها مطابق فایل ارائه شده در سایت بلاک شده است
صفحه لایسنس به محض لود شدن پیام ذیل را می دهد
SORRY!
Something has gone wrong, Unable to reach the page.
Please return to Home Page
If problem still persists upload logs.
و امکان تغییر لایسنس وجود ندارد
آیا این امکان وجود دارد تا لایسنس را به صورت bat فایل یا روش دیگری بارگذاری مجدد شود؟
درود،
با این حساب مشکل شما به صورت ساده رفع نمی شود و می بایست از طریق ارتباط با پشتیبانی و ارسال لاگ سرور بررسی کنند.
متاسفانه من هم همین مشکل را دارم
اگر از دوستان کسی بابت این موضوع به راهکاری رسیده کمک کنه
تشکر
درود،
کامنت بالاتر را مطالعه کنید.
منم همین مشکل رو داشتم مجدد نصب کردم و دوباره agent ریختم رو کلاینتها
برای رفع این مشکل
فایل لایسنس رو بزارید داخل فولدر لایسنس تو مسیر زیر
C:\Program Files\DesktopCentral_Server\bin\license
و لینک زیر رو باز کنید
https://desktopcenteral.local/webclient#/license/apply
desktopcenteral.local به آدرس سرور تغییر بدین
این مستقیم شمارو میبره به آپلود لایسنس و اون صفحه ارور رو مشاهده نمیکنید
How to get a licenseH
Hello DiGiBoY friends,
Please kindly provide us License or crack for ManageEngine Endpoint Central 11.2.2300.2 solution apart from modification in hosts file. I would be very grateful and would like to thank you very much for your support.
Best Regards.
(#ABR).
can i get the lic plse
Please kindly provide us License
Hi, how to obtain a valid license? Thanks for your good work!!
Good news, is it possible to get a new license? Thanks
Hi, How get ManageEngine Endpoint Central License
—————————————
پی نوشت یوسف : منصور جان به نظرت ما چرا لینک مستقیم رو نمیذاریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا از قوانین سایت پیروی نمیکنی !!!!!!!!!!!!!
لینک فقط و فقط از ایران قابل مشاهده هست.
آیا دوست دارید لایسنس ها بلک بشن و کسی نتونه استفاده کنه.
این دومین دیدگاه شما با گذاشتن لینک هست.
به هیچ عنوان دیگه اینکار تکرار نشه.
اگر لایسنس بلاک بشه دیگه ما لایسنس جدید نخواهیم گذاشت.
Thanks a lot for all DiGiBoY team for their awesome work ! Everything working perfectly as always !
Hi…can you share with me the lic for endpoint central ?oo
Can I get a license please?
Hello, could you please share the LIC.
Hi,
Please could you send me a license as well?
would really appreciate it.
سلام
برای غیرفعال سازی (2fa ( two-factor authentication چه باید انجام داد ، بعد نصب 9 روز فرصت دارید این امکان را خودتان فعال کنید یا خود به خود فعال می شود . سایت manage engine با لینک زیر دستورالعملی داده که قسمت غیر فعال سازی دائمی آن غیرمفهوم است ، توضیح در خصوص راهکار مزید امتنان است.
https://www.manageengine.com/products/desktop-central/disabling-two-factor-authentication.html
درود،
راه حلی ندارید و الزام به استفاده از تایید هویت دو مرحله برای برقراری امنیت می باشد.
Heloo Team, i have blocked the acces to zoho and manageengine sites with my firewall, can you please send me the link to get the licence , please please please
ببخشید لایسنس را کجا اعمال کنیم
از قسمت مجوز بر روی Upload License کلیک کرده و در پنجره باز شده به مسیر پوشه Crack بروید و فایل … .xml را انتخاب کنید. سپس بر روی Upgrade کلیک کنید تا مجوز با موفقیت اعمال شود.
فایل مجوز دقیقا باید کجا اعمال بشود؟
درود،
یک کامنت بالاتر را مشاهده کنید.
ممنون
کامنت بالایی هم پاسخ بنده بود.
تست کرده بودم جواب رو برای همکارمون دادم.
Hi Tks for applacation ,Please may i have lic file and thank you in advance 🙂
Thank You 🙂
خیلی ممنون برای همه چیز، آیا می توانم مجوز ها را دریافت کنم
Hi
Can you send me a licence please ? Thanks a lot
Thanks for the serial but is it posible to have UEM serial ton enrol ios device thanks
Greetings,
This is what you would get as free, if you want to modify or license for customized feature, then you have to contact them in order to make payment.
Regards
Salam, can you share with me the lic for endpoint central
سلام
متاسفانه هرکاری کردم نتونستم روی اوتلوک و یا جیمیل سرویس ایمیلش رو فعال کنم ارور authenticate میده. از اساتید میتونین راهنماییم کنین؟
درود،
خطایی که میگیرید را عنوان بفرمایید.
Unable to send mail; authentication failed
با تمام کانفیگ های جیمیل هم تست کردم، حتی با قند شکن!
smtp.gmail.com
Requires SSL: Yes
Requires TLS: Yes
Port for SSL: 465
Port for TLS/STARTTLS: 587
درود،
شما می بایست SMTP را اول فعال نمایید ؛ عبارت “Enabling SMTP Settings for a Gmail Inbox” را در گوگل جستجو کنید.
بسیار ممنون و متشکرم بابت این بروز رسانی.
Hello, can I get a license please? Thanks a lot
سلام. ممنون از تیم عالیتون
من agent هام آپگرید نمیشه از دوستان کسی میدونه چه باید کرد؟
درود،
چه خطایی می گیرید ؟ چه نسخه ای بودید و به چه نسخه ای ارتقا دادید ؟
سلام وقت بخیر
یه مشکلی دارم اگر دوستان کسی میدونه ممنون میشم راهنمایی کنه
رو سیستم هایی که ایجنت نصبه ، وقتی پاکش میکنم دوباره میخوام نصب کنم دیگه به مشکل میخورم و ارور Unable to get the agent status. Operation timed out. میگرم
انگار که وقتی نصب و پاک میشه یه رد پایی از خودش میزاره و نمیزاره دیگه دوباره نصب بشه
شبیه این مشکل را روی سیستم کاربر داشتم: از طریق کنسول EndpointCentral ابتدا Agent را Uninstall کردم و بعد از روی سیستم کاربر DCAgent را از مسیر رجیستری زیر، حذف کردم (قبل اش export کردم):
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\WOW6432Node\AdventNet\DesktopCentral
و مجدد از طریق کنسول Agent را نصب کردم و درست شد.
ممنون از راهکارتون/ بله دقیقا مشکل از همین بود / سپاس
درود،
برای اینکار توصیه می کنم از فایل AgentCleanupTool.exe که در سایت ManageEngine ارائه شده است بهره بگیرید. این عبارت را در گوگل جستجو کنید : “How to Uninstall Endpoint Central agent using AgentCleanupTool”
سپاس
میشه لینک دانلود بزارید از روی سایت خودش نتونستم دانلود کنم متاسفانه
سلام به دوستانی که گفته بودند ابزار پاک کردن Agent از سایتش قابل دریافت نیست . از این لینک می توانید به صورت مستقیم فایل را دریافت کنید :
https://downloads.zohocorp.com/dnd_120/Endpoint_Central_MSP/haC55oeOBczxugJ/AgentCleanupTool.exe
با تشکر از دوستان خوب تیم دیجی بوی
Can I get a license please
باسلام و تشکر از سایت خوبتون .
من چند سال هست از ورژن 10.0.283 استفاده می کنم.
ظاهرا برای بروزرسانی اول باید به این ورژن 10.1.2119.10 برم . بعد به 10.1.2228.28 که برم دیگه تموم میشه .
کسی این کار را انجام داده . لایسنس مشکلی پیش نمیاد.
لازم به ذکر سرور به اینترنت متصل نیست .
ممنون میشم راهنماییم کنید.
دوست عزیز سلام
با اینکه کار وقت گیری هست بله شدنی ه.
نکته : بعد از هر بروز رسانی سیستم رو reboot کنید.
قبل از هر بروز رسانی بک آپ تهیه کنید.
درود و عرض ادب، در کنار صحبت های دوست خوبم بنده از نسخه پایین تر از این همه به آخرین نسخه فعلی بروزرسانی کردم و مشکل خاصی نداشت. در حالت کلی توصیه می کنم اگر موارد با ارزشی در نسخه فعلی ندارید یک نسخه به صورت Clean نصب کنید و Agent ها را بر روی سیستم های جدید مجدد Deploy نمایید.
Hi DJ are you able to send me a license key for this thanks jacklitwin@mail.com
سلام و تشکر از مهندسین دیجی بوی
سلام دوستان
با تشکر از دوستان دیجی بوی
وقتی لایسنس رو آپلود میکنم این خطا رو میده :
License upgrade failed!
License file upload has failed. Ensure that the license file has not been edited and reupload the license.
کاریش میشه کرد ؟
من قبل آپگرید اومدم لایسنس جدید رو وارد کردم (یعنی لایسنس Endpoint رو روی Desktop Central وارد کردم) و بعدش تک تک آپدیت های تو سایتش رو زدم و بدون مشکل صفحه بعد آپگرید صفحه لایسنس لود شد.
تو LAB هم تست کردم اگر لایسنس Desktop Central باشید و برید به Endpoint Central صفحه لایسنس لود نمیشه.
امیدوارم کمکی کرده باشم به دوستان
دوست عزیز سلام
ممنون از انتقال تجربیاتتون
من دقیقا عین مراحلی که شما رفتید رو انجام دادم اما بار هم همین خطا رو گرفتم الان ورژن من به 10.1.2228.28 رسیده و لایسنس رو که آپلود می کنم باز همین ارور رو می گیرم البته بگم که قبل از اینکه آپگرید کنم لایسنس رو آپلود کردم و همین خطا رو داد و گفتم بزار آپگرید کنم و دوباره آپلود کنم که متاسفانه دوباره همین خطا رو گرفتم
ممنون میشم دوستان راهنمایی کنن
سپاس
من ورژن
10.1.2228.15
رو دارم با ورژنی که گذاشتین فرق می کنه ؟
چجوری اپگرید کنم ؟
ورژن همونه فرقش تو لایسنس هستش
درود،
آخرین نسخه 10.1 نسخه 10.1.2228.28 می باشد که از طریق صفحه زیر می توانید اقدام به دریافت آن کنید :
https://www.manageengine.com/products/desktop-central/service-packs.html
در صورت تمایل به نصب نسخه 11.2 می بایست از طریق صفحه زیر اقدام به دریافت Service Pack برای بروزرسانی از 10.1 به 11.2 نمایید :
https://www.manageengine.com/products/desktop-central/service-packs1.html
سلام، من مشکلی با قسمت Threats and Patch روی برخی از سیستم ها دارم اگر از دوستان کسی راه کاری دارد ممنون میشم راهنمایی کند:
وقتی کامپیوتر کلاینت در ناحیه سرورها قرار دارد و آنرا از روی کنسول Scan patch می کنم، اوکی است و مشکلی نیست، ولی وقتی کامپیوتر کلاینت در ناحیه کلاینتها (Range ip آن متفاوت از سرور و با Gateway به سرور متصل می شوند)، باشد Scan patch خطای time out می دهد. جالب اینجاست که وقتی لایسنس را وارد نمی کنم و فقط گزینه Patch Management است این مشکل نیست. بعید می دانم از لایسنس باشد، نمی دانم کجای کار مشکل هست؟
با تشکر
سلام
لطفا اگر راه حل مشکل رو متوجه شدید به منم بگید که بتونم حل کنم.
به ایمیل زیر لطفا یه ایمیل بزنید
ardalan.golabi@hotmail.com
سلام. اول ممنون از ارائه نرم افزار و لایسنس
دوم اینکه لایسنس رو که میزنم بعدش از من میخواد 2FA رو فعال کنم. اما نمیدونم تنظیماتش باید چجور باشه. اگر یه نفر با جزییات راهنمایی کنه ممنون میشم.
Admin –> User Administration –> Secure Authentication –> Two-Factor Authentication
من گزینه Authenticator App را فعال و روی موبایلم Google Authenticator نصب و کد OTP را از آن دریافت می کنم.
فایل اپدیت را دانلود کردم چه جوری اپدیت کنم؟
Hello digiboy team is it possible you can send me a license please.
Hi, first of all thank you very much for all your hard work!
Could you please share to me a license file? I want to try it in a closed network
I have used the older version of this program and I loved it but now I can’t get it work because it keeps startig.
This version started correctly so I wanted to try it
thank you again
سلام و وقت به خیر و تشکر بابت سایت عالی تون
امکانش هست لایسنس با تعداد کلاینت بیشتر مثلا 9999 ارائه بفرمایید؟
دوست عزیز سلام
لایسنس های اختصاصی نیازمند پرداخت هزینه به صادرکننده خواهد بود.
امکانش هست در مورد هزینه، اینجا یا از طریق ایمیل اطلاع رسانی بفرمایید؟
درود،
از طریق فرم بالای صفحه با تیم دیجی بوی می توانید ارتباط بگیرید.
yoosef at digiboy.ir
درود
با فعال نکردن two-factory چه مواردی دسترسی بسته میشه ؟
درود،
دسترسی کلی شما به نرم افزار محدود می شود.
سلام
خسته نباشید
ممنون از سایت بروزتون
هیچ راهی نداره two-factory رو غیرفعال کنیم؟
چون زمانی که آپدیت میکنیم امکان ورود به پنل سلب میشه بعد از 9 روز
Hello digiboy team is it possible you can send me a license please
سلام وقت به خیر
کسی می دونه که چه جوری می شه مشکل Daylight saving رو توی نرم افزار حل کرد؟ ساعت سرور درسته اما داخل نرم افزار، یک ساعت جلو هستش
درود،
راه حل خاصی ندارید باید صبر کنید تا سازنده بروزرسانی ارائه کند.
https://pitstop.manageengine.com/portal/en/community/topic/day-light-saving
سلام
خسته نباشید
ممنون از سایت بروزتون
هیچ راهی نداره two-factory رو غیرفعال کنیم؟
چون زمانی که آپدیت میکنیم امکان ورود به پنل سلب میشه بعد از 9 روز
درود،
خیر می بایست از احراز هویت دو مرحله ای بهره بگیرید.
خوب چه چوری فعالش کنم روی config mail میزنیم اتفاقی نمیوفته
please can i have the license and thank you
با سلم و احترام و تشکر فراوان
Hi Mr.Digiboy,
can you please send me an link or an license-file for ManageEngine Desktop Central 11?
Thx
Sincerly yours!
where can i find the license key i realy need it
thank you
وقتتون بخیر، لطفا برای من هم لایسنس رو ارسال کنید. ممنون از زحمات شما
Hello,
I deployed the software a month ago. Today the trial license ended, and I have about 400 endpoint deployed. Could you please send me the license file ?
Thanks for your support,
good morning Yosef
thanks for your works.. could you please send the activation key ?
thanks
با سلام
روز بخیر
پسورد فایل لایسنس نرم افزاز Manageengine Endpoint Central موجود در لینک زیر کار نمی کنه.
https://www.digiboy.ir/11787/manageengine-endpoint-central-11-2-2300-2/
ممنون میشم پیگیری بفرمایید.
با سپاس
دوست عزیز سلام
پسورد درست هست توی Description فایل اومده
سلام
خیر متاسفانه پسورد موجود در description کار نمیکنه
امکان نداره ،پسورد درست کار میکنه.
والا چند بار هم تست کردم کار نکرد
https://www.upload.ee/files/15183179/Pass.webm.html
سلام چطور میتونم لایسنس این نرم افزار رو بگیرم؟ خیلی ممنون از کارتون!
سلام چطور میتونم لایسنس این نرم افزار رو بگیرم؟ خیلی ممنون از کارتون!
سلام.فایل لایسنس رو از کجا میتونم دریافت کنم؟
عصر بخیر. من می خواهم از نسخه قدیمی به این نسخه ارتقا دهم. همانطور که در توضیحات خواندم شما نیاز به مجوز دارید. چگونه می توانم برای یک محصول جدید مجوز بگیرم؟ متشکرم
میشه مجوز رو برام بفرستید ممنون
میشه مجوز رو برام بفرستید ممنون analistaemti@gmail.com
سلام
راهی وجود داره که بدون تعریف میل سرور از برنامه استفاده کرد و یوزر روش تعریف کرد؟ بدون میل سرور قبول نمیکنه.
توی یه شبکه بسته میخوام نصب کنم که میل سرور نداره
درود،
خیر نیاز به بهره گیری از سرویس ایمیل برای ارسال ایمیل فعال سازی مدیران و Technician ها دارد.
من با نرم افزار manage engine msp در شبکه داخلی شرکت استفاده می کنم اما مدتی است بعد بروز رسانی دیتابیس و یا نصب Hotfix ها و اسکن سیستم ها فایل خروجی پکیجها و آپدیت ها را خالی نمایش میدهد و دیگر downloadUrlJson.txt که نمر افزار تولید میکند و در اختیار قرار میدهد خالی میباشد
اگر دوستان با این مشکل رو برو شده ند و راهکاری برای آن دارند راهنمایی بفرمایند .
با سلام
در این نسخه محدودیت اضافه کردن یوزر تکنسین وجود داره امکانش هست راهکار بدید. تا 15 یوزر بیشتر نیست؟
دوست عزیز سلام
آیا شما بیش از 15 تکنسین برای 999 کلاینت دارید ؟
باید لایسنس جدید تهیه کنید.
بله بیشتر داریم
برای تهیه لایسنس جدید با ما در ارتباط باشین
yoosef at digiboy.ir
با سلام
ببحشید دقیقا به چه صورت لایسنس این به دست بیاریم ممنون میشم
سلام
برای آپگرید وقتی میری به سایت
https://www.manageengine.com/products/desktop-central/service-packs.html
میکه برای این بیلد یعنی11.2.2300.11 ی آپدیت سرویس پک هست به شماره 11.2.2300.16
وقتی دانلودش می کنی موقع نصب میگه نا مناسبه؟
درود،
از صفحه زیر دانلود کنید :
https://www.manageengine.com/products/desktop-central/service-packs1.html
سلام
دوستان من مستقیما همین نسخه رو گرفتم و روی win server 2022 نصب کردم.ماشین جوین دامین هست و فقط agent روی ماشین های مجازی نصب میشه و نه روی کلاینت.یا نصب نمیشه یا اگر نصب میشه نمیتونه ارتباط برقرار کنه.من خیلی سعی کردم از کامنتا چیزی دستگیرم بشه ولی نشد.میشه منو راهنمایی کنید یا راه تماسی با کسی که حرفه ای هست توی نصب manage engine به بنده بدید.ممنون
Can you send me the license? Thanks
Hello. Can you send me the license for Endpoint Central 11. Greetings from Cuba
I tested license for version endpoint central 10.1.2228.05. It done
i tried the way you share above, got the license file “ECLic”. but it did not work and said License upgrade failed! ensure file has not been edited and reupload the license. i am using Build # 11.2.23.20.1 i have more then 400 users……please the solutionand new file at the email.
با خواندن نظرات از بالا، متوجه شدم که برای جلوگیری از مسدود شدن مجوز، باید فایل هاست را وصله کنم. اما من نمی توانم راهی برای دریافت مجوز پیدا کنم؟ میشه لطفا لینک لایسنس رو برام بفرستید؟
ممنون، خوش به حال شما <3
With reading comments from above, I understand that I need to patch hosts file to prevent blocking of license. But I cant find a way how to get a license? Can you please send me link with the license?
Thanks, bless you all <3
سلام
دوستان من اینجا یه مشکلی رو مطرح کردم که جوابی نگرفتم.یه سوال داشتم.من نمیتونم agent رو از روی کنسول نصب یا پاک کنم ولی به صورت لوکال میتونم.فقط اینکه بار اول patch ها و سیستم ها اسکن میشن و دیگه اسکن نمیشن.کسی با این مشکل روبرو شده تابحال؟
من همین مشکل رو داشتم و مجبور شدم تو خود نرم افزار قسمت agent همون ورژن رو دانلود کردم و دوبار نصب کردم و اوکی شد
تست کردم ولی نمیتونه اسکن کنه شبکرو.فقط بار اول که نصب میشه اسکن انجام میشه باقی مواقع دیگه اسکن نمیکنه
سلام من همین نرم افزار روی سیستم سرور نصب کردم و مشکلی نداشت ولی اخطار 2fe یا همون رمز یکبار مصرف رو میداد مجبور شدم فعالش کردم و وقتی بارکد رو خواند از روی گوشی دیگه رمز یکبار مصرف رو قبول نکرد ولی دقیقا همون ورژن رو روی سیستم معمولی نصب کردم بارکد رو به راحتی خواند و نرم افزار اجرا میشد بدون مشکل ولی روی سرور دیگه باز نمیشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام، آیا راهی هست برای راه اندازی این سرویس توی یه سازمانی که بیش از 3000 تا کلاینت داره!؟ مثلا بر روی 3 تا سرور مجزا نصب بشه !! اگه آره که ممنون میشم راهنمایی بفرمایید و اگر هم نه راهکاری میتونید پیشنهاد بدید مثلا ورژن دیگه ای یا نرم افزار دیگه ای (قالب استفاده ما برای ریموت شدن به کلاینت کاربرا واسه پشتیبانیه)
سلام دوستان
من اینترنت رو از طریق پراکسی فعال کردم و Secure Gateway و تیک هاش هم سبز هست ولی دانلود و اپدیت رو نمیگیره وقتی اینترنت سرور اصلی رو قطع میکنم و نمیره از سرور پراکسی بگیره کسی تجربه ای چیزی داره؟؟
با سلام
زمانی که TFA رو فعال میکنیم کد هایی که نرم افزارهای Authenicator تولید میکنن رو قبول نمیکنه . مشکل از کجا میتونه باشه ؟
منم جدیدا به این مشکل خوردم،فعال بودش نمیدونم چش شده که الان میزنه invalid otp!!!!
موفق به حل مشکل شدید ؟
من هم به همین مشکل برخوردم
زمان سیستم و چک کنید
مشکلشو فهمیدم ، مربوط به تنظیمات ساعت گوشی بودش
روحالت automatic باید باشه
سلام و درود خدمت Digiboy ها وقت بخیر
لاینسس لینک نداره جهت دانلود ! قرار هیت جدید پذاشته بشه؟؟
cuando le doy cargar al archivo de licencia que me enviaron los amigos de digiboy, me da error, y me manda a la pagina de inicio, alguna solucion para esto
As per the site rules, only English or Persian please
when i load the licence file that your send me, it give me an error, something went wrong and it could not access to the page, carry records, any solution for this?
Greetings,
Which version of Endpoint Central you’re using?
Thank you very much, I received the license and it worked perfectly for me, what would be the procedure to obtain a new license when it expires, since it is only 7 months old and I would need more.
Greetings,
I think they would provide another license before expiration so don’t worry about that part.
Prezados, poderia enviar o custo da licença? obrigado
Greetings Rogerio,
Please post English or Persian on this site.
دوستانی که تجربه کار با نرم افزار و دارن / ایجنت ای که از طریق سرور نصب میشه با اونی که دستی رو سیستم نصب میکنیم فرق داره / من یه map درایو از رو سرور ادد کردم / سیستم هایی که ایجنت دستی نصب شده بود اعمال شد / اونایی که ایجنت از رو سرور داشتن مونده همین جور
سلام
من هم همین مشکل رو دارم و هنوز راه حلی براش پیدا نکردم.اگر شما پیدا کردید لطفا اینجا به اشتراک بزارید
ممنون
درود،
اگر شبکه به صورت Domainاست از طریق GPOو Startup Powershell Script نصب کنید.
سلام
امکان داره لایسنس جدید برای endpoint central بزارید تا مدت زمان بیشتری را پشتیبانی کنه
ممنون
دوست عزیز سلام
“لطفاً راجع به زمان لایسنس / اشتراک لایسنس / تعداد و…. در بخش نظرات چیزی ننویسید، ما در پایان زمان لایسنس جدیدی با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.”
سلام
سپاس از زحمات شما
با سلام
ضمن تشکر از شما بخاطر به اشتراک گذاشتن نرم افزارهای مورد نیاز خیلی از سازمان با توجه به تحریم هایی که وجود داره. آیا امکان قرار دادن لایسنس جدید برای Endpoint Central وجود داره؟
دوست عزیز سلام
مگه لایسنس فعلی مشکلی داره ؟
بله می دونم و دست شما درد نکنه، چون میخوام برای سازمان نصب و راه اندازی کنم. نمی خوام بعد پایان مدت لایسنس، برگردم نقطه صفر و نتونم از نرم افزار استفاده کنم.
اگر برای شما مقدور هست، لایسنس 2 سال یا 3 سال داشته باشم تا خیالم راحت بشه.
“لطفاً راجع به زمان لایسنس / اشتراک لایسنس / تعداد و…. در بخش نظرات چیزی ننویسید، ما در پایان زمان لایسنس جدیدی با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.”
اگر میخواهید خیالتون راحت باشه لایسنس اختصاصی خرید کنید
با سلام و تشکر از زحمات شما .
احتراما چندین روز پیش برای دریافت لایسنس manage engine و یک نرم افزار دیگر به شما دو ایمیل ارسال کردم ولی پاسخی دریافت نکردم
محبت خواهید کرد بررسی بفرمایید
متشکرم
تصحیح میکنم . از بخش ارتباط با ما بود .
متشکرم
خواهش مکینم به من ایمیل بزنید
yoosef at digiboy.ir
ارسال کردم و تشکر میکنم
سلام لینک دانلود مشکل دارد
بله متاسفانه از سمت دیتا سنتر هست.
درست نمیشه؟
مشکل از سمت دیتا سنتر بود و الان رفع مشکل شده
با سلام
برای اپدیت New Hotfix Available
New Hotfix to Endpoint Central 11 is now available – build 11.2.2315.16. It is recommended to upgrade to the latest version. راهنمایی می کنین فایل شو دان کردم تو قسمت bin هم کپی کردم چطور ارتقا باید بدم که اکی بشه
با سلام
من نسخه 11.2.2300 را نصب کردم که در قسمت user admin بیشتر از 15 قبول نمیکنه لطف کنید همکاری فرمائید ممنون میشم
دوست عزیز سلام
اگر متن رو با دفت مطالعه کرده باشید لایسنس دارای 15 تکنسین هست.
بله مطالعه کردم ولی الان چنابعالی راهکاری دارید لطف میکنید بزرگوار
دوست عزیز میبایست لایسنس دیگه ای تهیه کنید.
15 تکنسین برای 999 کلاینت از نظر ما موقع صدور لایسنس کافی بوده.
please could you provide license file i have blocked access to internet also…
سلام خسته نباشید
ممنون میشم نسخه آخر این نرم افزار رو رقرار بدید
با سلام و درود
ی سوال برای قسمت Automated Patch Deployment
لایسنس ارئه شده کار نمیکنه حتما باید لایسنس اورجینال تهیه شود؟
Hi friends! I installed the license without any issues, but when I go into MDM section, and try to enroll a Windows machine, it says that I need UEM edition licensefor that feature. Will you be able to obtain it in the future? Not been able to manage devices is a great limitation Nice job!!!
عصر بخیر آیا امکان اخذ مجوز برای تعداد زیاد تکنسین کیس وجود دارد؟
با سلام
ممنون از برنامه های کاربردی که قرار میدین
بنده لایسنس 3000 تایی میخواستم بالاتر فرمودین فرم مخصوص رو پر کنم که انجام دادم اما تا حالا پیامی نگرفتم ممنون میشم شرایط رو بفرمایید
با سپاس
دوست عزیز سلام
با ایمیل من در ارتباط باشین
yoosef at digiboy.ir
Good day,anyone know the password for the rar file with the password.
Password: www.digiboy.ir
سلام
دوستان من نصب کردم ولی اجرا نمیشه (سرویس استارت نمیشه) کسی میتونه کمک کنه کلا روش نصب رو توضیح بده؟
من تو اینترنت هم خیلی گشتم طریقه نصب Endpoint Central رو پیدا نکردم.
ممنون
Please pay attention to the permission, thank you very much
سلام
ممنون از زحمات شما
من یک مشکل در کار کردن با zero touch در قسمت os deployer دارم
وقنی اقدام به نصب ویندوز می کنه با پیغام physical drive0:access denied مواجه می شم لطفا در صورت امکان راهنمایی کنید.
ممنون
سلام
لایسنس manageengine servicedesk plus را هم دارید
ممنونم
با سلام و وقت بخیر
خواهشا کسی اگه در رابطه با نصب ایجنت اطلاعات کامل داره با من تماس بگیره
سلام و عرض ادب
لطفا مشکلتون رو در این خصوص بفرمائید.
ممنون
با سلام و وقت بخیر، در صورت امکان به واتساپ 09301276750 پیام دهید، من نصب ایجنت رو با lightweight tool پیش بردم ولی برخی از اسست ها به دلایل مختلف ایجنت روشون نصب نمیشه واسه ترابل شوتش به کمک نیاز دارم.
دوستان برای شما هم این مشکل بوجود آمده که دیگه روی سیستم های که agent نصب شده patch scan کار نکنه؟
برای من هم همین مشکل وجود داشت
روی بعضی از کلاینت ها پچ اسکن انجام نمیشد
ظاهرا با آپدیت به بیلد 11.2.2325.18 مشکل برطرف شده
نتیجه نهایی رو میگم
ممنونم ازت
پس اوکی بود خبر بدین
سلام روز بخیر. دوستان یه مدتی میشه که سرعت ریموت زدن ما تو شرکت با این نرم افزار به شدت کند شده. قبلا 5 ثانیه ای ریموت برقرار میشد ولی الان بین 30 تا 60 ثانیه منتظر میمونیم.
کسی اینجا به مشکل مشابه برخورد کرده و راه حلی براش داره؟
درود،
بر روی Local Office یا Remote Office ؟ بر روی چه نسخه ای هستید ؟
Hi thank you for this wonderfully software .is it possible that to obtain license for security edition wi.
ظهر بخیر، به من بگویید اگر بیش از 15 متخصص داشته باشیم چه کار کنیم؟
درود،
با یوسف و محمد عزیز برای استعلام لایسنس اختصاصی در تماس باشید.
دوستان
کسی هست که endpoint آپدیت کرده باشه براش قسمت user profile باز نشه؟
درود،
روی چه بیلد هستید ؟
سلام دوستان
من هر کار میکنم مجموعه آفیس رو با software deployment از طریق manageengin نصب کنم توی retty in progress میمونه …
کسی میتونه کمک کنه
درود،
تسک و سمت کاربر اجرا کنید. به صورت همزمان Event Viewer سمت کلاینت و بخش Application را باز کنید و بررسی کنید چه خطایی رخ می دهد.
Is anyone having problems with the patches installed? I go to installed patches and only the latest patches from the last 3 months appear, before that they were removed.
آیا کسی با پچ های نصب شده مشکل دارد؟ من به پچ های نصب شده می روم و فقط آخرین پچ های 3 ماه گذشته ظاهر می شوند که قبل از آن حذف شده اند.
درود،
Clean Up بر روی بخش Patch Storeفعال می باشد و با این ویژگی بسته های بروزرسانی که سه ماه از آخرین استفاده آنها گذشته باشد و یا Suspend شده باشند حذف می شوند.
وقت بخیر تاریخ کلاینت ها و تمامی سرور های ما به سال 2035 تغییر کرد و بعد از حل مشکل و برگردوندن تاریخ به 2023 ME Desktop Central پیغام license expire میده و من نمیتونم ازش استفاده کنم، راه حلی سراغ دارید؟ با شتکر
درود،
بک آپ سرور را به روز قبل از بروز مشکل برگردانید.
agent status: Yet to Install
برای رفع این مشکل دوستان راه حل دارن؟
درود،
اگر از سمت سرور اقدام به Deploy مربوط به Agentها می کنید می بایست دسترسی های شبکه ای مورد نیاز میسر باشد. توصیه می کنم در کنار Deploy از طریق سرور. راهکارهای دیگر مانند Group Policy با استفاده از Powershell Script Startup، VBS Startup Code هم تست بفرمایید.
سلام میخوام به روزرسانی کنم منظورتون از اینکه میگید قبل از به روز رسانی لایسنس شما رو بزنیم لایسنس همین الان رو میگید که قرار دادید؟
لایسنس نرم افزار یکساله و برای 999 کلاینت به همراه 15 ادمین که میتونید از اینجا دانلود کنید. یعنی اینو دانلود کنیم بزنیم رو نسخه فعلیمون؟ منظورتونه؟
“دوستانی که میخوان از نسخه های قدیمی تر بروز رسانی کنن ابتدا لایسنس ما رو وارد کنن به نسخه فعلیشون بعد اقدام کنن به بروز رسانی.
“
سلام وقت بخیر
ممنون بات این نسخهُ بعد از نصب پیغام به روزرسانی جدید داریم اگه به روزرسانی کنیم لایسنس میپره؟
دوست عزیز سلام
خیر مشکلی پیش نمیاد
Can you share the license with me?
Respects.
سلام
موقع آپدیت که میگین لایسنس رو ایمپورت کنین بعد آپدیت کنید فقط موقع ایمپورت فایل xml نمیاره فقط فایل با پسوند cer رو میاره
Can you send me the license
Dear Yusuf, the license is valid until February 15…is it possible to update it later? Or how often would it be updated? Will they be able to share a new license? Very grateful for your work, your website and all the content. kind regards.
عزیزی یوسف الرخصه ساریه حتى 15 فبرایر..هل من الممکن تحدیثها لاحقا؟ أو کم مره سیتم تحدیثه؟ هل سیکونون قادرین على مشارکه الترخیص الجدید؟ ممتن جدًا لعملک وموقع الویب الخاص بک وجمیع المحتوى. أطیب التحیات.
Hello, the license will be expired in february, can you please send me a new one?
with love Svetlana
سلام وقت بخیر
دوستان سیستم هایی که جوین دامین هستند agent روشون اوکیه اما اونایی که workstation هستن خطای antivirus میده(توی عیب یابی) و سرور رو نمیبینه؟؟؟؟!!!!!
انتی ویروس و فایروال کلا غیرفعال هست Ping و تریس به سرور رو دارم حتی تلنت 8383
یه چیز عجیبیه که کلافه کرده
مثلا من یه ای پی دارم 192.168.16.2که جوین دامین هست اوکی هست اما ا ی پی 192.168.16.5 جوین نیست و نمیبینه
کسی راه حلی داره به همچین چیزی برخورد کردین؟
راه حلش رو پیدا کردم
باید ازظریق لینک بهش وصل شد.
رو بعضی سیستمها موقع نصب ارور میده کسی موقع نصب مشکل نداره
درود،
Event Viewer ویندوز و بررسی کنید ببینید چه خطایی می گیرید
Product: ManageEngine Endpoint Central – Agent — Error 1722. There is a problem with this Windows Installer package. A program run as part of the setup did not finish as expected. Contact your support personnel or package vendor. Action _7D73D36E_09A6_4568_8914_071BDC3EB653, location: C:\Program Files (x86)\DesktopCentral_Agent\bin\dcagentregister.exe, command: -i dc
با اینکه ایجنت قبلی رو کامل پاک می کنم باز هم همین ارور را می دهد
مشکل حل شد با پاک کردن این مسیر که یکی از دوستان بالاتر گفته بودن
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\WOW6432Node\AdventNet\DesktopCentral
hi asalamu alaikkum, the license will be expired in February 14 , is there any new license is possible thank you for your support.
Greetings, they will provide new license . don’t worry about it.
نصب Agent به صورت موفقیت آمیز انجام میشود ولی وضیعت کامپیوتر down است.چرا؟
از چه روشی برای نصب استفاده میکنید؟
درود،
پورت های مربوط به سرویس های مورد نیاز ارتباط Agent به سرور و بالعکس را باز کردید؟
Hello how are you? Could you please forward the license renewal? It will expire on February 15th. Thank you in advance!
دوست عزیز سلام
لایسنس جدید به پست های PRTG و Endpoint Central اضافه شد.
hello team, I hope you managed to renew the license as it will end next month.
دوست عزیز سلام
لایسنس جدید به پست های PRTG و Endpoint Central اضافه شد.
سلام و درود
بابت لایسنس جدید واقعا تشکر
با سلام
چرا من هر نسخه و نرم افزار از manage engine رو نصب میکنم حتی در os های متفاوت ، تو لودینگ نرم افزار load application layer گیر میکنه و بالا نمیاد؟ کسی بر خورده به این مشکل؟
پاسخ
درود،
بنده نرم افزارهای مختلفی از این شرکت را در سازمان های مختلف استفاده می کنم و مشکل عنوان شده توسط شما را ندارم . سعی کنید همیشه آخرین نسخه را بر روی سیستم عامل نصب کنید.
Hi
what is the new license file name please eclic is old file
thank you
Greetings, Please post your comments in English or Persian in order to get respond.
Greetings, Please post your comments in Persian or English in order to get respond.
?Good day, anyway I can get a copy of the new file
سلام. لایسنس کجا قرار داده شده ؟ ممنون
دوست عزیز سلام
متن رو با دقت و بدون استفاده از قند شکن مطالعه کنید.
I dont understand what that means.
this ends in a month. Do we hae updated license?
Looking forward to your permission
سلام
موقع آپدیت از همین ورژنی که گذاشتین به آخرین ورژن تا یه جایی میره بعد این ارور رو میده
https://s6.uupload.ir/files/error_endpoint_5oc.png
درود،
باید لاگ سرور و تیکت کنید برای پشتیبانی MEتا مشکل را بررسی کنند.
با سلام و خسته نباشید
ممنون از زحمات شما
نصب انجام دادم و الان در قسمت service desk setting ارور زیر رو میگیرم و نمیتونم برطرفش کنم . کسی کمکی میتونه کنه؟ممنون میشم راهنمایی فرمایید
ریکوئست های هلپ دسک ارسال نمیشه
Could not establish connection with ServiceDesk Plus. Either the name or the port number is incorrect or the ServiceDesk Plus is shutdown.
درود،
دسترسی های شبکه از سرور Endpoint Central به سرویس دسک را بررسی کنید.
ببخشید مهندس من دقیقا چیو باید بررسی کنم ممکنه یکم بیشتر راهنمایی بفرمایید؟
بعد از انتقال لایسنس جدید رو computer کلیک می کنم لیستش نمیاد که بتونم ریموت بزنم
با سلام
اپدیت هایی که خود manageengine میده رو مشکلی نداره نصب کنیم؟
مثلا نسخه ای که شما گزاشتین 11.2.2300.2 هست ولی الان نسخه 11.2.2325.2 اومده
مشکلی پیش میاد اگر آپدیت کنیم؟
دوست عزیز سلام
اگر وقت بذارید و دیدگاههای بالاتر رو مطالعه کنید اونجا عنوان شده که مشکلی پیش نمیاد.
سلام میشه یک کپی از لایسنس برام بفرستید؟ من آن را در پست های PRTG و Endpoint Central پیدا نکردم. با تشکر!
سلام دوستان عزیر
اول ممنون از دودستان خوب DigiBoy برای کسایی که به مشکل vulnerability db sync failed دارن باید بگم که، برای دسترسی نرم افزار به منابع DataBase های سرور ManageEngin میبایست نرم افزار Java Runtime Environment یا همان JRE را نصب کنید.
از بچه های DigiBoy هم تقاضا دارم این موضوع رو توی توضیحات اضافه کنند. از دوستان خوب و همکاران هم تشکر میکنم از به اشتراک اطلاعات خودشون.
دوست عزیز سلام
نیاز به نصب JRE نیست کافیه سرور رو با پراکسی به اینترنت متصل کنید.
برخی IP های ایران تو بلک لیست این سایت قرار دارن
یوسف جان راه حلی برای رفع مشکل توی دریافت Patch Management نداری؟ برای من همش پیام میده که Vulnerability DB Sync Failed
البته من بعد از نصب این نسخه به 11.3.2400.6 بروز رسانی کردم که شاید مشکلم حل بشه ولی نشد
دوستان عزیز بنده بعد از نصب بلافاصله در فایل Host دسترسی هایی که گفته بودند دوستان اعمال کردم و بعد نرم افزار را اجرا کردم.
برای بروز رسانی Update Vulnerability DB و Patch ها مشکل خوردم و عملاً هیچ چیزی از سرور دانلود نمیکرد. بعد متوجه شدم که به دلیل نبود JRE این مشکل پیش آمده است.
اما پس از نصب JRE اما باز هم مشکل وجود داره.
میخواستم بدونم آیا باید اول بدون اعمال تنظیمات hosts نرم افزار را راه اندازی کنم و DataBase های لازم و Requirement ها رو خود نرم افزار بگیره و بعد تنظیمات Hosts رو اعمال کنم یا من اشتباه میکنم و مشکل چیز دیگه ای هست؟
Last Successful Vulnerability DB Update: Vulnerability Database is not Up-to-date
Last Vulnerability DB Update Result: Failure
Next Scheduled Vulnerablity DB Update:Scheduler is disabled [ Change ]
درود،
سرور را پشت تانل بندازید ببینید باز هم مشکل دارید یا خیر.
درود برپرهام جان.
بزرگوار همین کار رو کردم با قند شکن وصلش کردم و تست هم کردم و مثلاً youtube رو باز کردم و از قسمت Proxy Setting تست هم کردم که ارتباط برقرار بود ولی باز نشد.
از طرفی هم از روش Patch Management for Closed Network هم انجام دادم و بسته ها را دانلود و با توجه به دستور العمل ManageEngin فایل ها رو در محلش Paste کردم ولی بازم نشد. بعدش هم دوباره حالت Proxy Setting رو روی Direct Connection to Internet با قند شکن زدم نشد. گیج شدم دیگه …. کمک 😀
thanks
Hi team
Could you please send me license file to activate this software ? Much appricated and billion say “”thank you” to your team.
با درود به دوستان DigiBoy ای عزیز
توی چند تا Post اخیر در مورد مشکلم توضیح دادم گویا کسی راه حلی نداشت. مشکلم حل شد گفتم با دوستان و همکاران به اشتراک بذارم.
چند تا تکته متذکر بشم :
اول از همه اشاره کنم که مشکل در بستن لینک هایی که پرهام جان اشاره کرد که در فایل Host قرار بدیم نبود.
اگر اقدام به بروز رسانی Service Pack کنید به دو نکته توجه داشته باشید:
1- لینک بروز رسانی متاسفانه در سایت سازنده دو لینک هست که فقط عدد 1 توشون اختلاف هست:
با درود به دوستان DigiBoy ای عزیز
توی چند تا Post اخیر در مورد مشکلم توضیح دادم گویا کسی راه حلی نداشت. مشکلم حل شد گفتم با دوستان و همکاران به اشتراک بذارم.
چند تا تکته متذکر بشم :
** اول از همه اشاره کنم که مشکل در بستن لینک هایی که پرهام جان اشاره کرد که در فایل Host قرار بدیم نبود.**
اگر اقدام به بروز رسانی Service Pack کنید به دو نکته توجه داشته باشید:
1- لینک صفحه ای که برای بروز رسانی در سایت قرار گرفته متاسفانه دو تا هست که دوستان مراقب باشند از کدوم ورژن به کدوم ورژن میخوان آپدیت کنند:
https://www.manageengine.com/products/desktop-central/service-packs.html
و
https://www.manageengine.com/products/desktop-central/service-packs1.html
دوستان دقت کنید که از چه ورژنی به چه ورژنی ارتقاء انجام میدید:
مشکل گویا در ورژن های 11.2.2300.2 (همین ورژن) مشاهده شده بود که من به 11.3.2400.06 ارتقاء دادم که متاسفانه مشکل بازم حل نشده بود اما امروز بعد از کلی تحقیق فهمیدم که یه بروز رسانی دیگه با شماره 11.3.2400.07 منتشر شده.
بعد از این بروز رسانی تمامی مشکلاتم حل شد. گفتم در جریان باشید شاید مشکلی از کسی حل بشه
سلام
11.3.2400.07 ورژن رو دارم انتقال می دیدم تا یه جایی میره این ارور رو میده
https://s8.uupload.ir/files/uem_8sxj.png
سعید جان اول باید ManageEngin رو Stop کنی و مطمعن شو که تمام سرویس ها توی Services.msc متوقف باشه. من خودم اول به 11.3.2400.06 آپدیت کردم و چند روز بعد به 11.3.2400.07 ارتقاء دادم و مشکلی نخوردم.
این مراحل رو قدم به قدم انجام بده. موفق باشی
https://s8.uupload.ir/files/stepbystep_zoze.jpg
لینک 11.3.2400.06 داری بیزحمت بفرستی
دقیقا همین کار رو کردم اول سرویسها رو stop کرد بعد او فایل .bat رو اجرا کردم
دوست عزیز سلام
کلیه فایل هاش توی لینک زیر هست:
https://archives3.manageengine.com/desktop-central/
بسیار تشکر از بهزاد و یوسف عزیز آپگرید بطور کامل انجام شد
من در یک سازمان نسخه 10 این سرویس رو داشتم. آپگرید کردم و ریموت زدن ها به مشکل خورد. اینطور که با قطع شدن ارتباط ریموت با کلاینت اتصال مجدد برقرار نمیشد و پیام میداد که پورت 8443 درگیره. چند سری با پیشتیانشون به صورت چت مشکل رو مطرح کردم و در نهایت گفتن که به نسخه 11 آپگرید کن.
سرور قبلی که نسخه 10 بود رو پاک کردم و با همان IP قبل سرور جدید با نسخه 11 راه اندازی کردم. ولی این سری HTTPS رو فعال نکردم. ارتباط Agent قدیمی با سرور جدید برقرار نمیشه.
از پشتیان یک فایلی رو گرفتم که مراحل Reinstall رو گفته بود و طبق اون فایل مراحل رو انجام دادم و از طرق GP اعمال کردم. ولی باز ارتباط با کلاینت برقرار نمیشه.
این سرویس واقعا اینقدر در به روز رسانی agent ضعیفه؟
شما راهی رو پیشنهاد میدیدن؟
تعداد کلاینت های من هم بالاست و نمی تونم تک تک به صورت دستی Reinstall کنم.
تو ورژن قبلی مشکلی از لحاظ بعضی سرور ها یا کلاینتها نداشتم
الان که به 11.3.2400.07 آپدیت شد بعضی ها اتوماتیک بروز نشدن
و بعضیها بعد از نضب این ارور رو میده The system cannot find the file specified.
کسی از دوستان با این ارور مواجه شد
چگونه می توانم مجوز را دریافت کنم
almost expired. can you send new license cardin@ivhwa.com please thank you
واقعا نمی دونم با چه زبونی از شما تشکر کنم.
امیدوارم تمام رویاهاتون تبدیل به واقعیت بشه.
سپاس از تیم دوست داشتنی دیجی بوی ❤️🙌
thank you very much
How can i get the license please, thanks
Could you please send me the license file to activate this software.
almost expired. can you send new license please thank you
Hi Sir
How can I find Endpoint DLP Feature after update ManageEngine removed this Features
اجرتون با امام علی (ع)
خدا خیرتون بده
سلام وقت بخیر
تب device control پالیسی اعمال نمیشه. کسی این مشکل داشته ؟
سلام از اینکه لایسنس جدید رو هم به موقع قرار دادین سپاسگزارم.دم شما گرم !
سلام
در قسمت تنظیمات دیتابیس Patch ها، قسمت مربوط به patch های لینوکس غیرفعال هست. آیا مربوط به لایسنس هست این مورد یا باید به گونه ای دیگه فعال بشه؟
باتشکر
سلام روز بخیر
من خیلی تو پست های PRTG و EndPoint رو گشتم اما هیچ اثری از لاینسنس ندیدم. لطف می کنید لایسنس رو برام ایمیل کنید. ممنون از زحماتتون
درود
دوستان روشی نیست که ورژن پیشین این برنامه رو پاک کرد؟ از هر روشی حتی رجیستری میرم، بازهم ارور میده که برنامه هست.
ورژن قبلی Agent؟
اگه Agent مد نظر شماست من هم همین مشکل رو دارم. سرور جدید راه اندازی کردم و Agnet ها آپدیت نمیشه و با سرور ارتباط نمی گیره. با زبون خوش هم پاک نمیشه.
اگه راهی پیدا کردید ممنون میشم مارو هم در جریان بذارید.
سلام
لایسنس من Expire شده و روی حالا free edition رفتم. چطوری میتونم لایسنس جدید رو اضافه کنم؟
خیلی گشتم هیچ جایی پیدا نمیکنم.
Dears
License has expired
Any solution for that?
Regards
Ahmed
دمتون گرم واقعا بابت لایسنس جدید
خداقوت
خیلی ممنون دوست عزیز!
Thank you, team DiGi
ٌبا سلام و خسته نباشین
من این ترم افزار ورژن 11 دانلود کردم ولی اررور میده نمیتونم به صفحه وب لاگین کنم میشه کمکم کنین؟؟؟
Hello guys, i need some advice…..
Do i need to block the agent machines from the internet too like i do with the server machine in order to avoid risk of being blocked?
tell in details
What am asking is, do i need to add the following lines
127.0.0.1 creator.zoho.com
127.0.0.1 salesiq.zoho.com
127.0.0.1 manageengine.com
127.0.0.1 http://www.manageengine.com
in the hosts for the machines that are running the Agents too?
In accordance with the website’s regulations, communications are exclusively permitted in English or Persian.
Good afternoon. I apologize, I didn’t know about the rule and apparently accidentally posted it in my language. Can I get a new license? The last license expired on February 15th. I hope for a quick response.
Thank you 🙂
Thanks you so much.
I have the limited license access to company’s server.
How do i get the activation license?
thank you so mich.
How do I get licencs?
سلام , با این پیغام چه کنیم ؟
Changes have been made to our license handling, which are necessary for your
upcoming renewal.
اصلا روی دکمه ی فیکس کلیک نکنید که اندپوینت از کار میفته مثل سابق باهاش کار کنید و منتظر لایسنس جدید باشید
درود بر شما
وقت بخیر
چطور میتونم لایسنس نرم افزار دانلود کنم ؟
سپاس
Licence pls
درود بر شما
وقتتون بخیر
این نسخه روی سرور 2022 نصب می شود ؟
سپاس
سلام، نزدیک به انقضا است. آیا میتوانید لطفاً یک لایسنس جدید ارسال کنید؟ با تشکر
please
hello,please provide a new license,thank you.
سلام خسته نباشید اندپویت خودش یه پیام میده برای فیکس کردن لایسنس با این متن
Changes have been made to our license handling, which are necessary for your upcoming renewal.
Learn how it works
لطفا روی فیکس کلیک نکنید تا لایسنس از کار نیفته اونوقت مجبورید بکاپ رو برگردونین
خواستم بگم دوستان مطلع باشن و اگر لایسنس جدید اومد من هم مطلع کنید سپاس
please bijan1914@proton.me send the lisence to this mail than you
Thank you!?Hello Yoosef , my licese expired. Please could you send me a valid one
License Please
همون لایسنس قبلی رو دوباره ایمپورت کنید
Can i have license please, software is about to expire
با سلام و تشکر از سایت خوبتون
من نرم افزار رو نصب می کنم قبل از اینکه لایسنس رو بزنم شلثدف رو نصب می کنم روی کنسول میاد ولی بعد از اینکه لایسنس رو upload می کنم با اینکه successful میده دیگه agent رو نصب می کنم روی کنسول دیگه اضافه نمیشه و جایی نمایش داده نمیشه امکانش هست راهنمایی بفرمایید؟
باسلام نصب رو انجام دادم ولی بعد از یک روز پیغام Security Alert بخاطر نصب نبودن ssl دارم چطور میتونم ssl رو فعال کنم رهنمایی میکنید ممنون
عرض ادب
ممنون میشم زحمت فایل لایسنس رو بکشید