نوشته‌های با برچسب ‘لینک’

Veeam Backup & Replication 13.0.2

۱۲ نظر

 

با سلام خدمت همه دوستان و همراهان وب سایت DiGiBoY :

خوب با نسخه جدید از نرم افزار Backup & Replication شرکت Veeam که تقریباً ماه گذشته منتشر شده در خدمتتون هستیم.

ما تقریبا تو ماه گذشته درگیر نصب / بروز رسانی / تست این محصول بودیم تا پستی که خدمتتون ارابه میکنیم تمامی زوایای محصول رو دیده باشیم.

در حال حاضر این محصول تو چندین جا بصورت Production تو سرویس هست و بابت نصب و بروز رسانی جدید هم خیالتون کاملاً راحت باشه.

تو این نسخه تغییرات گسترده ای در UI برنامه داده و حالا UI بصورت کاملاً وب سرویس در دسترس هست.

تو این نسخه حالا سرور هایی که Agent روشون نصب هست میتونن با حداقل زمان 5 ثانیه به  جای دیگه Replication داشته باشن.

تو این نسخه پشتیبانی با نسخه VCF 9.1x خواهد داشت و امکان اتصال به پلتفرم های Cloud توش بهینه و سریعتر شده.

تو این نسخه/بروز رسانی چندین باگ امنیتی بسیار خطرناک مرتفع شده پس خواهش میکنم در اسرع وقت به این نسخه مهاجرت کنید.

نسخه کلاینت برای اتصال زمان زیادی میگیره و عین نسخه 12 نیست. (کمی زمان بیشتری میگیره)

تو مراحل بروز رسانی نیازمند ریسارت سیستم هست که تقریبا هفت سرویس بروز/نصب میشه

دوستانی که میخوان بروز رسانی کنن لایسنس رو از رجیستری قبلش پاک کنن :

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Veeam\Veeam Backup and Replication\license]

این نسخه دیگه نمیتونه از نسخه های قبل از 7.0 شرکت vMware بک آپ تهیه کنه و موقع بروز رسانی اگر تو نسخه قبل هاست های قدیمی داشته باشید ازتون میخواد که اونارو حذف کنید.

همچنین پشتیبانی از Agent های ما قبل نسخه 5 هم تعلیق شده.

قبل از بروز رسانی اگر از دیتا بیس های دیگه ای مثل MSSQL استفاده میکنید ازش حتما بک آپ تهیه کنید ( که اگر بروز رسانی به مشکل خورد بتونبد بک آپ اونو هم برگردونید چون تمامی تنظیماتتون از بین خواهد رفت)

تو این نسخه Checksum فایل ها بررسی میشن  تا احیاناً تغییری توشون ایجاد نشده باشه.(:دی)

اما اگر منابع کافی و دیسک های پرسرعت بر روی سرورهاتون دارید پیشنهاد ما Migrate به این محصول خواهد بود.

نحوه کرک هم تغییراتی داشته اما لایسنس قبل ما همچنان برای این محصول کار خواهد کرد.

نکته : بروز رسانی های شرکت Vmware رو حتماً از سایت ما دنبال کنید که تو آدرس زیر میاریمش و جدیداً چندین پچ ارایه شده:

https://vmware.digiboy.ir

(بیشتر…)


HPE Gen 10/G11/G12 Service Pack for ProLiant 2026.05

۴ نظر

با عرض سلام خدمت دوستای گلم و همراهان DiGiBoY :

خوب با نسخه جدید از نرم افزار بروز رسانی شرکت HP در خدمت شما هستیم که شش روز پیش منتشر شده.

این بروز رسانی برای سرور های سری +G10 , G11 , G12  , G10 منتشر شده.

تغییرات خاصی به این پکیچ اضافه نشده صرفاً پشتیبانی از یک نسخه رسمی لینوکس و پشتیبانی از نسخه مجازی vMware ESXi 9.1 و همچنین عدم پشتیبانی از نسخه 8.2 محصولVMware.

اگه روش آپدیت آفلاین (که ما پیشنهاد میکنیم) رو انتخاب کنید، علاوه بر نوشتن روی DVD میتونید از Flash Disk هم استفاده کنید. ابزار HPE USB Key Utility بهتون اجازه میده دیسک ها رو روی یه USB Flash Disk بریزید. این ابزار هم از سایت رسمی شرکت HPE به رایگان در دسترس هست و هم در پوشه usb\hpusbkey در داخل فایل ISO موجود هست.

 

(بیشتر…)


HPE Gen 10/G11/G12 Service Pack for ProLiant 2026.03

۶ نظر

با عرض سلام خدمت دوستای گلم و همراهان DiGiBoY :

خوب با نسخه جدید از نرم افزار بروز رسانی شرکت HP در خدمت شما هستیم که با تاخیر تقریبا دو ماهه منتشر میشه.

این بروز رسانی برای سرور های سری +G10 , G11 , G12  , G10 منتشر شده.

تغییرات خاصی به این پکیچ اضافه نشده صرفاً پشتیبانی از چهار نسخه رسمی لینوکس و پشتیبانی از نسخه مجازی vMware ESXi 9.1

اگه روش آپدیت آفلاین (که ما پیشنهاد میکنیم) رو انتخاب کنید، علاوه بر نوشتن روی DVD میتونید از Flash Disk هم استفاده کنید. ابزار HPE USB Key Utility بهتون اجازه میده دیسک ها رو روی یه USB Flash Disk بریزید. این ابزار هم از سایت رسمی شرکت HPE به رایگان در دسترس هست و هم در پوشه usb\hpusbkey در داخل فایل ISO موجود هست.

 

(بیشتر…)


Veeam Backup & Replication 12.3.2.4465

۴۰ نظر

 

با سلام خدمت همه دوستان و همراهان وب سایت DiGiBoY :

خوب با بروز رسانی جدید از نرم افزار Backup & Replication شرکت Veeam که حدود دو ماه گذشته منتشر شده در خدمتتون هستیم.

تو این نسخه سه  باگ امنیتی بسیار خطرناک RCE با امتیاز 9.9 و دو باگ امنیتی به امتیاز 8.8 رو مرتفع میکنه. خواهش میکنم در اسرع وقت بروز رسانی کنید.

بروز رسانی توسط ما تست شده و خیالتون کاملا راحت باشه.

این بروز رسانی صرفا برای نسخه های 12.3 به بعد هست. نسخه های 12.3 و 12.3.1 برای بروز رسانی فایل ISO رو دانلود کنن و دو نسخه آخر دانلود فایل ZIP/EXE کفایت میکنه.

حتما حتما فایل Setup رو بصورت Run as administrator اجرا کنید تا کمترین مشکل برای بروز رسانی براتون پیش بیاد.

حتما حتما قبل از بروز رسانی از تنظیمات نرم افزار بک آپ تهیه کنید.

جهت بروز رسانی ابتدا تمامی سرویس نرم افزار رو Stop کنید ، DLL اصلی رو جایگزین کنید ، لایسنس رو از رجیستری پاک کنید بعدش اقدام کنید به بروز رسانی.

کرک این نسخه هم با کرک نسخه قبل (12.3) هیچ تفاوتی نداره و کافیه که DLL اصلی رو قبل از نصب جایگزین DLL کرک بکنید و بعد عملیات بروز رسانی رو انجام بدید.

بعدش برنامه رو اجرا کنید و مجدد لایسنس رو وارد کنید.

بعد از نصب کامل سیستم رو ریست کنید و مجدد لایسنس رو وارد کنید.

 

(بیشتر…)


Symantec Endpoint Protection 14.4 Full

۲۵ نظر

 

با سلام خدمت همه دوستان و همراهان وب سایت DiGiBoY :

با تاخیر و مشکلات بسیار زیاد به علت عدم همکاری دیتا سنتر ها برای برقرای ارتباط داخل و خارج از ایران این پست منتشر میشه. راستش ما خیلی این در اون در زدیم که بتونیم بدون مشکل در خدمت شما دوستان باشیم که نشد.

با این حال  همواره سعی کردیم Vmware.digiboy.ir و هم Vualt رو زنده و بروز نگه داریم.

با آخرین نسخه از آنتی ویروس شرکت Symantec برای ساز و کارهای سازمانی در خدمت شما هستیم ، این نسخه ماه گذشته منتشر شده منم به  بعد از تست باهاتون به اشتراک میذارم.

من علاوه بر آنتی ویروس ،  نسخه Manager و نسخه Full رو هم باهاتون به اشتراک میذارم برای اون دسته از دوستانی که میخوان بوسیله کنسول مدیریتی این آنتی ویروس رو تو کل شبکشون داشته باشن و بر روی کلیه سیستم ها نصب و مدیریت کنن. کنسول مدیریتی علاوه بر آپدیت آنلاین قابلیت آپدیت آفلاین رو هم خواهد داشت.

نسخه مدیریتی قابلیت نصب و مدیریت آنتی ویروس بر روی سیستم عامل های ویندوز ، مک و لینوکس رو خواهد داشت.

نکته : برای نصب نسخه مدیریتی ابتدا فایل رو Extract میکنید و بعد فایل لایسنس رو داخل پوشه اصلی و پوشه SEPM کپی میکنید بعد اقدام میکنید به نصب اون. (البته من خودم اینکار رو کردم)

این نسخه قابلیت بروز رسانی از نسخه های قبل رو داره فقط یادتون نره حین نصب از دیتا بیس قبلی نسخه مدیریتی تون بک آپ تهیه کنید.

نسخه کلاینت شامل نسخه ویندوزی که یکجا قرار گرفته شده.

نکته مهم 1 : این شرکت کشور ایران رو در لیست تحریم های خودش قرار داده ، بهترین روش برای بروز رسانی استفاده از پراکسی سرور و یا DNS های (ضد تحریم) هست.

نکته مهم 2 : حتما قبل از بروز رسانی از سیستم جاریتون بک آپ تهیه کنید ، چون گزارش هایی مبنی بر عدم موفقیت تو بروز رسانی از سمت کاربران ارایه شده.

برای اون دسته از دوستان که میخوان تنها آنتی ویروسشو نصبش کنن ، نسخه آننی ویروس هم بصورت پیش فرض کرک شدس و میتونید با خیال راحت ازش استفاده کنید. نصب رو در حالت standard client mode (unmanaged client modes) انجام بدید. این آنتی ویروس قابلیت بروز رسانی آفلاین رو داره و با کلیه ویندوز سرور ها و کلاینتها سازگار هست. که دارای قابلیت هایی همچون Firewall ، Active Directory Protection ، Outlook Protection , Antivirus و … هست.

 

 

 

(بیشتر…)


Veeam Agent For Windows 13.0.1.120

۵۷ نظر

سلام خدمت همه دوستان و همراهان وب سایت DiGiBoY:

روز مرد بر تمامی دوستان که اخلاق حرفه ای و جوانمردی دارن مبارک باشه ، پدرهایی که همیشه مثل سرو راسخ و راستین بودن و پدرهایی که شاید نباشن اما همیشه تو قلبمون جا دارن.

خوب با نسخه جدید نرم افزار Veeam Agent for windows در خدمت شما هستیم که قبل ها براتون به اشتراک گذاشتیم.

این نرم افزار راه کار شرکت Veeam برای بک آپ از سیستم عامل ویندوز هست که میتونید بک آپ ها رو علاوه بر نگهداری بر روی محیط لوکال و یا Share به محیط مدیریتی Backup & Replication  هم منتقل کنید.

اساس عمکلرد این نرم افزار بصورت D2D هست و میتونه جایگزین بسیار مناسبی برای نرم افزار هایی همچون Veritas System Recovery باشه.

به سادگی و با حفظ تنظیمات میتونید از نسخه قبل به این نسخه برسید.

این نرم افزار برای نصب نیاز به پیش نیاز های زیر داره:

Veeam OpenSSL3 FIPS Provider
ASP.NET Core Runtime 8.0.21 or later
NET Desktop Runtime 8.0.21 or later

این نرم افزار پشتیبانی از ویندوز سرور های ما قبل 2016 و کلاینت های قبل 10 به بیلد 22H2 رو به حالت تعلیق در آورده.

شرکت ادعا میکنه که بک آپ تو این نسخه نسبت به قبل حدود دو برابر سریعتر شده.

بعد از نصب از شما میخواد که یه دیسک بوت باهاش بسازید برای زمانی که به هر دلیلی سیستم عامل قابلیت بوت شدن رو نداشت ازش استفاده کنید.

لایسنس هم همون لایسنس نسخه قبل هست که از نوع سرور و تا 2030 اعتبار داره.

روش کرک و تبدیل این نسخه به نسخه Server هم به شکل ذیل خواهد بود:

سرویس نرم افزار رو Stop میکنید و فایل DLL رو تو پوشه نصب شده کپی میکنید و پس از اجرای نرم افزار از قسمت About بوسیله فایل لایسنس ، نرم افزار رو رجیستر میکنید و اجازه دانلود بروز رسانی بصورت اتوماتیک رو بهش نمیدید.

 

(بیشتر…)


HPE Gen 10/G11/G12 Service Pack for ProLiant 2025.11

۹ نظر

با عرض تبریک صمیمانه ما به مناسبت سال جدید میلادی و سلام خدمت دوستای گلم و همراهان DiGiBoY :

خوب با نسخه جدید از نرم افزار بروز رسانی شرکت HP در خدمت شما هستیم که تقریبا ماه گذشته منتشر شده بود.

این بروز رسانی برای سرور های سری +G10 , G11 , G12  , G10 منتشر شده.

تغییرات خاصی به این پکیچ اضافه نشده صرفاً پشتیبانی از چهار نسخه رسمی لینوکس و بروز رسانی iLO.

اگه روش آپدیت آفلاین (که ما پیشنهاد میکنیم) رو انتخاب کنید، علاوه بر نوشتن روی DVD میتونید از Flash Disk هم استفاده کنید. ابزار HPE USB Key Utility بهتون اجازه میده دیسک ها رو روی یه USB Flash Disk بریزید. این ابزار هم از سایت رسمی شرکت HPE به رایگان در دسترس هست و هم در پوشه usb\hpusbkey در داخل فایل ISO موجود هست.

 

(بیشتر…)


Zerto Replication Suite 10.8

۲۰ نظر

با سلام خدمت همه دوستان و همراهان وب سایت DiGiBoY :

با نرم افزار بروز شده ای از شرکت Zerto در خدمت شما هستیم که به تازگی منتشر شده ، یکی از کاملترین و سادترین نرم افزار های Replication ، که میتونه بین سایت هاتون (LAN , WAN) و همچنین فضاهای ابری این کار رو انجام بده. Zerto دیگه قسمتی از کسب و کار HPE شده و نسخه های جدیدش بدون نقص کار میکنن.

این نسخه توسط دوست خوبمون ابوالفضل تست و بررسی شده که ازش بسیار ممنونیم.

تغییرات این نسخه که الیته زیاد برای ما چشمگیر نیست رو براتون اینجا میارم.

ما علاوه بر به اشتراک گذاری نسخه اصلی ، فایل بروز رسانی هاش رو هم براتون میاریم.

این نسخه با آخرین نسخه VMware (نسخه VCF 9.0) سازگار هست و لایسنس های جدید رو هم من براتون آوردم.

 

 

 

(بیشتر…)


ManageEngine OpManager Plus Central

۱۴۴ نظر

 

سلام به همه دوستان خوب و همراهان سایت DiGiBoY :

با نرم افزار بروز شده OpManager محصول شرکت ManageEngine در خدمت شما هستیم که بسیاری از دوستان تقاضاش رو داده بودن که یکی از کامل ترین و بینظیرترین نرم افزار های مانیتورینگ شبکه . از این نرم افزار تو سازمان های بسیار یزرگ نظیر ناسا و DHL و AT&T و LOREAL و …. استفاده میشه.

این نسخه ، نسخه Central هست که امکان استفاده از Probe جهت توضیع بار و استفاده در نقاط مختلف با جغرافیای مختلف در یک کنسول رو به شما میده.

با این نرم افزار قادر خواهید بود تمامی Device ها همچنین سرویس های شبکتون رو چک کنید و براش رول تعریف کنید در صورت مشاهده رخداد چه کاری رو بصورت اتوماتیک انجام بده. مانیتورینگ بر حسب یه سری Device های استاندارد تو خودش تعریف شده و شما هم میتونید موارد دلخواه رو بهش اضافه کنید. مانیتورینگ Active Directory – SQL Server – Exchange – Web – UPS – Load Balancer – Switch – Router – Firewall – Storage – Virtual Device  و…. رو میتونید داشته باشید. میتونید گزارش های بسیار خوبی با فرمت PDF و EXEL داشته باشید و بنا به خواستتون گزارشی جدید رو پیکر بندی کنید.
از آخرین نسخه ای که ما توسایت منتشر کردیم تغییرات زیادی داشته اما شکل و شمایل و نوع کارکردن نرم افزار خدارو شکر تغییری نکرده.
پیشنهاد میکنم پورت های http و https رو موقه نصب به ترتیب 80 و 443 ست کنید و پورت NetFlow هم بدون تغییر باقی بمونه.
بعد از لاگین ازتون خواسته میشه که پسورد یوزر ادمین رو عوض کنید و یه ایمیل معتبر هم وارد کنید.
لایسنس نرم افزار از نوع Enterprise و 999 دیوایس ساله 2029 اعتبار داره که تمامی ویژگی های این محصول رو فعال میکنه که شامل بیش از 15 ویژگی هست.

خواهش میکنم جهت جلوگیری از بلاک و یا بطلان لایسنس از اشتراک گذاری اون خودداری کنید و ارتباط نرم افزار با سایتش رو محدود کنید.

127.0.0.1 creator.zoho.com
127.0.0.1 salesiq.zoho.com
127.0.0.1 manageengine.com
127.0.0.1 www.manageengine.com

برای استفاده از لایسنس از منوی یوزر و Register اقدام به وارد کردن لایسنس کنید.

دوستانی که تمایل دارن لایسنس اختصاصی تهیه کن ، برای کمک به مخارج سایت ما با ما هم درارتباط باشن.

من برای سادگی استفاده علاوه بر فایل اصلی ، فایل Probe و آخرین سرویس پک این محصول رو باهاتون به اشتراک میذارم.

(بیشتر…)


ManageEngine ServiceDesk Plus

۹۴ نظر

 

با سلام خدمت همه دوستان و همراهان وب سایت DiGiBoY :

با نرم افزار Service Desk Plus  محصول شرکت ManageEngine خدمت شما هستیم یه نرم افزار بسیار کارآمد برای مدیریت دارایی های شبکه/سیستم ها ، نرم افزار پاسخگویی و تیکتینگ برای Helpdesk و CMDB , مدیریت پروژه ها و مدیریت مشکلات و روش های سیستمی هست.

این نرم افزار نسبت به نرم افزار های دیگه این محصول پیچیدگی بیشتری داره و نیاز هست که وقت بیشتری روش بذارید.

این نرم افزار با محصولات دیگه این شرکت بالخصوص Endpoint Central , PAM , AD Manager , AD Self Service , ELA و … Integrate بشه و این ادغام باعث میشه برخی اقدامات IT بصورت اتوماتیک انجام بشه.

نرم افزار میتونه شبکه شما رو برای Asset های سیستمی اسکن کنه و مشخصات و تغییرات اونو داخل نرم افزار نگهداریی کنه.

پورت پیش فرض نرم افزار 8088 هست که پیشنهاد میکنم به 443 تغییر بدید و از Certificate معتبر داخل شبکه استفاده کنید.

برای اتصال به Endpoint Central نیازمند دانلود یه فایل پلاگین حدود 300 مگابایتی برای اتصال هست.

این نرم افزار فارسی ساز هم داره که من در اختیار ندارم دوستانی که دارن و میتونن به اشتراک بذارن با من در ارتباط باشن.

لایسنس نرم افزار از نوع Enterprise  و 999 کاربره و تا ساله 2029 اعتبار داره که میتونه 1999 Asset رو تو خودش داشته باشه.

خواهش میکنم جهت جلوگیری از بلاک و یا بطلان لایسنس از اشتراک گذاری اون خودداری کنید و ارتباط نرم افزار با سایتش رو محدود کنید.

127.0.0.1 creator.zoho.com
127.0.0.1 salesiq.zoho.com
127.0.0.1 manageengine.com
127.0.0.1 www.manageengine.com

برای استفاده از لایسنس از منوی Help و License اقدام به وارد کردن لایسنس کنید.

توجه داشته باشید که باید پسورد بک آپ پیش فرض و پسورد یوزر Guest رو حتما تغییر بدید که بتونبد لایسنس رو اضافه کنید.

هر چند من پیشنهاد میکنم یوزر Guest رو غیر فعال و حذف کنید.

(بیشتر…)