با سلام خدمت همه دوستان و همراهان وب سایت DiGiBoY :
پیشاپیش ولادت حضرت علی (ع) و روز مرد مبارک باشه.
امروز با نرم افزار جدید Endpoint Central محصول شرکت ManageEngine بنا به در خواست بسیاری از دوستان در خدمت شما هستیم.این نرم افزار دنباله رو نرم افزار قدیم این شرکت Desktop Central هست.
این نرم افزار یکی از کاملترین نرم افزار تو حوزه خودش هست و تو بیش از 3000 شرکت بسیار بزرگ داره استفاده میشه. این نرم افزار تمامی کارهای مربوط نصب/ارتقا/توسعه/بروز رسانی / نصب سیستم عامل / بررسی امنیت مرورگرها / ریموت / مدیریت دستگاههای USB و … رو میتونه با متدی که شما براش تعیین میکنید تو سطح شبکتون اجرا و پیاده سازی کنه.
چون من قبلا تو چندین پست راجع بهش صحبت کردم پس بسنده میکنم به اشتراک گذاری خود نرم افزار
لطفاً راجع به زمان لایسنس / اشتراک لایسنس / تعداد و…. در بخش نظرات چیزی ننویسید، ما در پایان زمان لایسنس جدیدی با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.
خواهش میکنم دسترسی لایسنس رو به سرور های شرکت محدود کنید تا ما هم بتونیم برای لایسنس های بعدی در خدمتتون باشیم.
دوستانی که میخوان از نسخه های قدیمی تر بروز رسانی کنن ابتدا لایسنس ما رو وارد کنن به نسخه فعلیشون بعد اقدام کنن به بروز رسانی.
Download ManageEngine Endpoint Central 11.2.2300.2 (Trail)
Link: ManageEngine Endpoint Central 11.2.2300.2
Size: 581.56 MB
با تشکر فراوان، مجوز لطفا 🙂
لطفا نحوه محدود کردن دسترسی لایسنس به اینترنت را هم شرح دهید. ممنون
با سلام،
پایین تر توضیح داده شد. فایل هاست در مسیر C:\Windows\System32\drivers\etc را ویرایش و متغییر ها را وارد کنید.
سپاس فراوان یوسف جان.
عین همیشه، عالی.
با تشکر از اشتراک گذاری، من منتظر مجوز هستم.
Thanks you so much for your great effort
hi what about license file ?
با سلام دقیقا یا داخلش کرک شده؟ کسی قبلا امتحان کرده…؟
ممنون بابت این نرم افزار چطور لایسنس را محدود کنم ؟؟
با سلام،
پست پایین تر توضیح داده شد. فایل هاست را در مسیر C:\Windows\System32\drivers\etc ویرایش و متغییر ها را وارد کنید.
با تشکر از اشتراک گذاری، من منتظر مجوز هستم.
روز شما عزیزان دیجی بوی مبارک محصوصا آقا محمد و یوسف و کسرا
“خواهش میکنم دسترسی لایسنس رو به سرور های شرکت محدود کنید تا ما هم بتونیم برای لایسنس های بعدی در خدمتتون باشیم” یوسف جان متوجه منظورتان نشدم ؟
با سلام،
پست پایین تر توضیح داده شد. فایل هاست در مسیر C:\Windows\System32\drivers\etc را ویرایش و متغییر ها را وارد کنید.
درود،
ضمن سپاس از دوستان دیجی بوی بابت ارائه این لایسنس ارزشمند. دوستانی برای جلوگیری از بروز مشکل برای لایسنس و همچنین کمک به دوستان دیجی بوی برای ارائه لایسنس های معتبر این نرم افزار کاربری در آینده می بایست در فایل Hosts سروری که این نرم افزار را نصب می کنید این آدرس ها را بلاک کنید:
127.0.0.1 creator.zoho.com
127.0.0.1 salesiq.zoho.com
127.0.0.1 manageengine.com
127.0.0.1 www.manageengine.com
تشکر از شما
با اینکار از آپدیت که جلوگیری نمی کنه ؟
درود،
خیر ، صرفا دسترسی به سرورهای فعال سازی سرور محدود می شود.
سلام و وقت بخیر
دوستان گرامی جهت دریافت پچ های ویندوز به سرور اینترنت مستقیم دادین یا اینکه از روش دیگه ای استفاده می کنید؟
درود،
دسترسی مستقیم به اینترنت می توانید بدهید یا از روش هایی مثل پروکسی استفاده کنید.
باسلام و تشکر از این بروزرسانی نرم افزار عالی
لطفا برای تعداد ۱۲۰۰ کاربر لایسنس چه طور اعمال کنیم
درود،
برای تعداد بیشتر از میزان ارائه شده و شخصی سازی های دیگر لایسنس می بایست هزینه پرداخت کنید که از طریق فرم ارتباط با ما یا ارسال ایمیل به یوسف عزیز از تیم دیجی بوی صورت میگیرد.
سلام یوسف جان
ببخشبد اینجا مینویسم
veeam 12 ریلیز شده
لطفا برای دانلود بزارین
دوست عزیز سلام
نرم افزار veeam در تاریخ ۱۵ فوریه بصورت رسمی ارائه میشه.
الان تمامی نسخه هاRTM هستن.
ما تا زمان ارائه نسخه رسمی پستی منتشر نخواهیم کرد
Hi,
Thank you for the software. Waiting for the license.
ممنون
Hi, I would like to have a licence for the product, please let me know how can I achieve this (paying a fee is not an issue)
Thanks you so much.
I have the limited license access to company’s server.
How do i get the activation license?
Thank you for the software. Waiting for the license.
I also want the license.
Hi, how can i get the license for the product. Thanks
I also need the license.
thanks dear.
? any way that we can get the license.
it is expired here.
Thanks
سلام و متشکرم بابت پست گذاشته شده
آیا راهی هست که فایل لایسنس رو با bat فایل بارگذاری کنیم؟ صفحه لایسنس من باز نمیشه و پیام خطا میدهد
درود،
خیر نیاز به بارگزاری به صورت دیگر نیست . بر روی چه نسخه ای در حال حاضر هستید ؟مشکل عنوان شده در زمانی رخ می دهد که لایسنس بلاک شده باشد و یا دسترسی سرور به سرویس های فعال سازی ManageEngine را بلاک نکرده باشید.
با سلام و احترام؛
پیرو پست قبلی و ضمن تشکر از پرهام بابت پاسخ ارائه شده
نسخه من 10.1.2228.20 – ManageEngine Endpoint Central 11 می باشد
دسترسی به سرور ها مطابق فایل ارائه شده در سایت بلاک شده است
صفحه لایسنس به محض لود شدن پیام ذیل را می دهد
SORRY!
Something has gone wrong, Unable to reach the page.
Please return to Home Page
If problem still persists upload logs.
و امکان تغییر لایسنس وجود ندارد
آیا این امکان وجود دارد تا لایسنس را به صورت bat فایل یا روش دیگری بارگذاری مجدد شود؟
درود،
با این حساب مشکل شما به صورت ساده رفع نمی شود و می بایست از طریق ارتباط با پشتیبانی و ارسال لاگ سرور بررسی کنند.
متاسفانه من هم همین مشکل را دارم
اگر از دوستان کسی بابت این موضوع به راهکاری رسیده کمک کنه
تشکر
درود،
کامنت بالاتر را مطالعه کنید.
منم همین مشکل رو داشتم مجدد نصب کردم و دوباره agent ریختم رو کلاینتها
برای رفع این مشکل
فایل لایسنس رو بزارید داخل فولدر لایسنس تو مسیر زیر
C:\Program Files\DesktopCentral_Server\bin\license
و لینک زیر رو باز کنید
https://desktopcenteral.local/webclient#/license/apply
desktopcenteral.local به آدرس سرور تغییر بدین
این مستقیم شمارو میبره به آپلود لایسنس و اون صفحه ارور رو مشاهده نمیکنید
How to get a licenseH
Hello DiGiBoY friends,
Please kindly provide us License or crack for ManageEngine Endpoint Central 11.2.2300.2 solution apart from modification in hosts file. I would be very grateful and would like to thank you very much for your support.
Best Regards.
(#ABR).
can i get the lic plse
Please kindly provide us License
Hi, how to obtain a valid license? Thanks for your good work!!
Good news, is it possible to get a new license? Thanks
Hi, How get ManageEngine Endpoint Central License
—————————————
پی نوشت یوسف : منصور جان به نظرت ما چرا لینک مستقیم رو نمیذاریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا از قوانین سایت پیروی نمیکنی !!!!!!!!!!!!!
لینک فقط و فقط از ایران قابل مشاهده هست.
آیا دوست دارید لایسنس ها بلک بشن و کسی نتونه استفاده کنه.
این دومین دیدگاه شما با گذاشتن لینک هست.
به هیچ عنوان دیگه اینکار تکرار نشه.
اگر لایسنس بلاک بشه دیگه ما لایسنس جدید نخواهیم گذاشت.
Thanks a lot for all DiGiBoY team for their awesome work ! Everything working perfectly as always !
Hi…can you share with me the lic for endpoint central ?oo
Can I get a license please?
Hello, could you please share the LIC.
Hi,
Please could you send me a license as well?
would really appreciate it.
سلام
برای غیرفعال سازی (2fa ( two-factor authentication چه باید انجام داد ، بعد نصب 9 روز فرصت دارید این امکان را خودتان فعال کنید یا خود به خود فعال می شود . سایت manage engine با لینک زیر دستورالعملی داده که قسمت غیر فعال سازی دائمی آن غیرمفهوم است ، توضیح در خصوص راهکار مزید امتنان است.
https://www.manageengine.com/products/desktop-central/disabling-two-factor-authentication.html
درود،
راه حلی ندارید و الزام به استفاده از تایید هویت دو مرحله برای برقراری امنیت می باشد.
Heloo Team, i have blocked the acces to zoho and manageengine sites with my firewall, can you please send me the link to get the licence , please please please
ببخشید لایسنس را کجا اعمال کنیم
از قسمت مجوز بر روی Upload License کلیک کرده و در پنجره باز شده به مسیر پوشه Crack بروید و فایل … .xml را انتخاب کنید. سپس بر روی Upgrade کلیک کنید تا مجوز با موفقیت اعمال شود.
فایل مجوز دقیقا باید کجا اعمال بشود؟
درود،
یک کامنت بالاتر را مشاهده کنید.
ممنون
کامنت بالایی هم پاسخ بنده بود.
تست کرده بودم جواب رو برای همکارمون دادم.
Hi Tks for applacation ,Please may i have lic file and thank you in advance 🙂
Thank You 🙂
خیلی ممنون برای همه چیز، آیا می توانم مجوز ها را دریافت کنم
Hi
Can you send me a licence please ? Thanks a lot
Thanks for the serial but is it posible to have UEM serial ton enrol ios device thanks
Greetings,
This is what you would get as free, if you want to modify or license for customized feature, then you have to contact them in order to make payment.
Regards
Salam, can you share with me the lic for endpoint central
سلام
متاسفانه هرکاری کردم نتونستم روی اوتلوک و یا جیمیل سرویس ایمیلش رو فعال کنم ارور authenticate میده. از اساتید میتونین راهنماییم کنین؟
درود،
خطایی که میگیرید را عنوان بفرمایید.
Unable to send mail; authentication failed
با تمام کانفیگ های جیمیل هم تست کردم، حتی با قند شکن!
smtp.gmail.com
Requires SSL: Yes
Requires TLS: Yes
Port for SSL: 465
Port for TLS/STARTTLS: 587
درود،
شما می بایست SMTP را اول فعال نمایید ؛ عبارت “Enabling SMTP Settings for a Gmail Inbox” را در گوگل جستجو کنید.
بسیار ممنون و متشکرم بابت این بروز رسانی.
Hello, can I get a license please? Thanks a lot
سلام. ممنون از تیم عالیتون
من agent هام آپگرید نمیشه از دوستان کسی میدونه چه باید کرد؟
درود،
چه خطایی می گیرید ؟ چه نسخه ای بودید و به چه نسخه ای ارتقا دادید ؟
سلام وقت بخیر
یه مشکلی دارم اگر دوستان کسی میدونه ممنون میشم راهنمایی کنه
رو سیستم هایی که ایجنت نصبه ، وقتی پاکش میکنم دوباره میخوام نصب کنم دیگه به مشکل میخورم و ارور Unable to get the agent status. Operation timed out. میگرم
انگار که وقتی نصب و پاک میشه یه رد پایی از خودش میزاره و نمیزاره دیگه دوباره نصب بشه
شبیه این مشکل را روی سیستم کاربر داشتم: از طریق کنسول EndpointCentral ابتدا Agent را Uninstall کردم و بعد از روی سیستم کاربر DCAgent را از مسیر رجیستری زیر، حذف کردم (قبل اش export کردم):
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\WOW6432Node\AdventNet\DesktopCentral
و مجدد از طریق کنسول Agent را نصب کردم و درست شد.
ممنون از راهکارتون/ بله دقیقا مشکل از همین بود / سپاس
درود،
برای اینکار توصیه می کنم از فایل AgentCleanupTool.exe که در سایت ManageEngine ارائه شده است بهره بگیرید. این عبارت را در گوگل جستجو کنید : “How to Uninstall Endpoint Central agent using AgentCleanupTool”
سپاس
Can I get a license please
باسلام و تشکر از سایت خوبتون .
من چند سال هست از ورژن 10.0.283 استفاده می کنم.
ظاهرا برای بروزرسانی اول باید به این ورژن 10.1.2119.10 برم . بعد به 10.1.2228.28 که برم دیگه تموم میشه .
کسی این کار را انجام داده . لایسنس مشکلی پیش نمیاد.
لازم به ذکر سرور به اینترنت متصل نیست .
ممنون میشم راهنماییم کنید.
دوست عزیز سلام
با اینکه کار وقت گیری هست بله شدنی ه.
نکته : بعد از هر بروز رسانی سیستم رو reboot کنید.
قبل از هر بروز رسانی بک آپ تهیه کنید.
درود و عرض ادب، در کنار صحبت های دوست خوبم بنده از نسخه پایین تر از این همه به آخرین نسخه فعلی بروزرسانی کردم و مشکل خاصی نداشت. در حالت کلی توصیه می کنم اگر موارد با ارزشی در نسخه فعلی ندارید یک نسخه به صورت Clean نصب کنید و Agent ها را بر روی سیستم های جدید مجدد Deploy نمایید.
Hi DJ are you able to send me a license key for this thanks jacklitwin@mail.com
سلام و تشکر از مهندسین دیجی بوی
سلام دوستان
با تشکر از دوستان دیجی بوی
وقتی لایسنس رو آپلود میکنم این خطا رو میده :
License upgrade failed!
License file upload has failed. Ensure that the license file has not been edited and reupload the license.
کاریش میشه کرد ؟
من قبل آپگرید اومدم لایسنس جدید رو وارد کردم (یعنی لایسنس Endpoint رو روی Desktop Central وارد کردم) و بعدش تک تک آپدیت های تو سایتش رو زدم و بدون مشکل صفحه بعد آپگرید صفحه لایسنس لود شد.
تو LAB هم تست کردم اگر لایسنس Desktop Central باشید و برید به Endpoint Central صفحه لایسنس لود نمیشه.
امیدوارم کمکی کرده باشم به دوستان
دوست عزیز سلام
ممنون از انتقال تجربیاتتون
من دقیقا عین مراحلی که شما رفتید رو انجام دادم اما بار هم همین خطا رو گرفتم الان ورژن من به 10.1.2228.28 رسیده و لایسنس رو که آپلود می کنم باز همین ارور رو می گیرم البته بگم که قبل از اینکه آپگرید کنم لایسنس رو آپلود کردم و همین خطا رو داد و گفتم بزار آپگرید کنم و دوباره آپلود کنم که متاسفانه دوباره همین خطا رو گرفتم
ممنون میشم دوستان راهنمایی کنن
سپاس
من ورژن
10.1.2228.15
رو دارم با ورژنی که گذاشتین فرق می کنه ؟
چجوری اپگرید کنم ؟
ورژن همونه فرقش تو لایسنس هستش
درود،
آخرین نسخه 10.1 نسخه 10.1.2228.28 می باشد که از طریق صفحه زیر می توانید اقدام به دریافت آن کنید :
https://www.manageengine.com/products/desktop-central/service-packs.html
در صورت تمایل به نصب نسخه 11.2 می بایست از طریق صفحه زیر اقدام به دریافت Service Pack برای بروزرسانی از 10.1 به 11.2 نمایید :
https://www.manageengine.com/products/desktop-central/service-packs1.html
سلام، من مشکلی با قسمت Threats and Patch روی برخی از سیستم ها دارم اگر از دوستان کسی راه کاری دارد ممنون میشم راهنمایی کند:
وقتی کامپیوتر کلاینت در ناحیه سرورها قرار دارد و آنرا از روی کنسول Scan patch می کنم، اوکی است و مشکلی نیست، ولی وقتی کامپیوتر کلاینت در ناحیه کلاینتها (Range ip آن متفاوت از سرور و با Gateway به سرور متصل می شوند)، باشد Scan patch خطای time out می دهد. جالب اینجاست که وقتی لایسنس را وارد نمی کنم و فقط گزینه Patch Management است این مشکل نیست. بعید می دانم از لایسنس باشد، نمی دانم کجای کار مشکل هست؟
با تشکر
سلام. اول ممنون از ارائه نرم افزار و لایسنس
دوم اینکه لایسنس رو که میزنم بعدش از من میخواد 2FA رو فعال کنم. اما نمیدونم تنظیماتش باید چجور باشه. اگر یه نفر با جزییات راهنمایی کنه ممنون میشم.
Admin –> User Administration –> Secure Authentication –> Two-Factor Authentication
من گزینه Authenticator App را فعال و روی موبایلم Google Authenticator نصب و کد OTP را از آن دریافت می کنم.
فایل اپدیت را دانلود کردم چه جوری اپدیت کنم؟
Hello digiboy team is it possible you can send me a license please.
Hi, first of all thank you very much for all your hard work!
Could you please share to me a license file? I want to try it in a closed network
I have used the older version of this program and I loved it but now I can’t get it work because it keeps startig.
This version started correctly so I wanted to try it
thank you again
سلام و وقت به خیر و تشکر بابت سایت عالی تون
امکانش هست لایسنس با تعداد کلاینت بیشتر مثلا 9999 ارائه بفرمایید؟
دوست عزیز سلام
لایسنس های اختصاصی نیازمند پرداخت هزینه به صادرکننده خواهد بود.
امکانش هست در مورد هزینه، اینجا یا از طریق ایمیل اطلاع رسانی بفرمایید؟
درود،
از طریق فرم بالای صفحه با تیم دیجی بوی می توانید ارتباط بگیرید.
yoosef at digiboy.ir