نوشته‌های با برچسب ‘Server’

Veeam Backup & Replication 13.0.2

۱۲ نظر

 

با سلام خدمت همه دوستان و همراهان وب سایت DiGiBoY :

خوب با نسخه جدید از نرم افزار Backup & Replication شرکت Veeam که تقریباً ماه گذشته منتشر شده در خدمتتون هستیم.

ما تقریبا تو ماه گذشته درگیر نصب / بروز رسانی / تست این محصول بودیم تا پستی که خدمتتون ارابه میکنیم تمامی زوایای محصول رو دیده باشیم.

در حال حاضر این محصول تو چندین جا بصورت Production تو سرویس هست و بابت نصب و بروز رسانی جدید هم خیالتون کاملاً راحت باشه.

تو این نسخه تغییرات گسترده ای در UI برنامه داده و حالا UI بصورت کاملاً وب سرویس در دسترس هست.

تو این نسخه حالا سرور هایی که Agent روشون نصب هست میتونن با حداقل زمان 5 ثانیه به  جای دیگه Replication داشته باشن.

تو این نسخه پشتیبانی با نسخه VCF 9.1x خواهد داشت و امکان اتصال به پلتفرم های Cloud توش بهینه و سریعتر شده.

تو این نسخه/بروز رسانی چندین باگ امنیتی بسیار خطرناک مرتفع شده پس خواهش میکنم در اسرع وقت به این نسخه مهاجرت کنید.

نسخه کلاینت برای اتصال زمان زیادی میگیره و عین نسخه 12 نیست. (کمی زمان بیشتری میگیره)

تو مراحل بروز رسانی نیازمند ریسارت سیستم هست که تقریبا هفت سرویس بروز/نصب میشه

دوستانی که میخوان بروز رسانی کنن لایسنس رو از رجیستری قبلش پاک کنن :

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Veeam\Veeam Backup and Replication\license]

این نسخه دیگه نمیتونه از نسخه های قبل از 7.0 شرکت vMware بک آپ تهیه کنه و موقع بروز رسانی اگر تو نسخه قبل هاست های قدیمی داشته باشید ازتون میخواد که اونارو حذف کنید.

همچنین پشتیبانی از Agent های ما قبل نسخه 5 هم تعلیق شده.

قبل از بروز رسانی اگر از دیتا بیس های دیگه ای مثل MSSQL استفاده میکنید ازش حتما بک آپ تهیه کنید ( که اگر بروز رسانی به مشکل خورد بتونبد بک آپ اونو هم برگردونید چون تمامی تنظیماتتون از بین خواهد رفت)

تو این نسخه Checksum فایل ها بررسی میشن  تا احیاناً تغییری توشون ایجاد نشده باشه.(:دی)

اما اگر منابع کافی و دیسک های پرسرعت بر روی سرورهاتون دارید پیشنهاد ما Migrate به این محصول خواهد بود.

نحوه کرک هم تغییراتی داشته اما لایسنس قبل ما همچنان برای این محصول کار خواهد کرد.

نکته : بروز رسانی های شرکت Vmware رو حتماً از سایت ما دنبال کنید که تو آدرس زیر میاریمش و جدیداً چندین پچ ارایه شده:

https://vmware.digiboy.ir

(بیشتر…)


HPE Gen 10/G11/G12 Service Pack for ProLiant 2026.05

۴ نظر

با عرض سلام خدمت دوستای گلم و همراهان DiGiBoY :

خوب با نسخه جدید از نرم افزار بروز رسانی شرکت HP در خدمت شما هستیم که شش روز پیش منتشر شده.

این بروز رسانی برای سرور های سری +G10 , G11 , G12  , G10 منتشر شده.

تغییرات خاصی به این پکیچ اضافه نشده صرفاً پشتیبانی از یک نسخه رسمی لینوکس و پشتیبانی از نسخه مجازی vMware ESXi 9.1 و همچنین عدم پشتیبانی از نسخه 8.2 محصولVMware.

اگه روش آپدیت آفلاین (که ما پیشنهاد میکنیم) رو انتخاب کنید، علاوه بر نوشتن روی DVD میتونید از Flash Disk هم استفاده کنید. ابزار HPE USB Key Utility بهتون اجازه میده دیسک ها رو روی یه USB Flash Disk بریزید. این ابزار هم از سایت رسمی شرکت HPE به رایگان در دسترس هست و هم در پوشه usb\hpusbkey در داخل فایل ISO موجود هست.

 

(بیشتر…)


HPE Gen 10/G11/G12 Service Pack for ProLiant 2026.03

۶ نظر

با عرض سلام خدمت دوستای گلم و همراهان DiGiBoY :

خوب با نسخه جدید از نرم افزار بروز رسانی شرکت HP در خدمت شما هستیم که با تاخیر تقریبا دو ماهه منتشر میشه.

این بروز رسانی برای سرور های سری +G10 , G11 , G12  , G10 منتشر شده.

تغییرات خاصی به این پکیچ اضافه نشده صرفاً پشتیبانی از چهار نسخه رسمی لینوکس و پشتیبانی از نسخه مجازی vMware ESXi 9.1

اگه روش آپدیت آفلاین (که ما پیشنهاد میکنیم) رو انتخاب کنید، علاوه بر نوشتن روی DVD میتونید از Flash Disk هم استفاده کنید. ابزار HPE USB Key Utility بهتون اجازه میده دیسک ها رو روی یه USB Flash Disk بریزید. این ابزار هم از سایت رسمی شرکت HPE به رایگان در دسترس هست و هم در پوشه usb\hpusbkey در داخل فایل ISO موجود هست.

 

(بیشتر…)


Symantec Endpoint Protection 14.4 Full

۲۵ نظر

 

با سلام خدمت همه دوستان و همراهان وب سایت DiGiBoY :

با تاخیر و مشکلات بسیار زیاد به علت عدم همکاری دیتا سنتر ها برای برقرای ارتباط داخل و خارج از ایران این پست منتشر میشه. راستش ما خیلی این در اون در زدیم که بتونیم بدون مشکل در خدمت شما دوستان باشیم که نشد.

با این حال  همواره سعی کردیم Vmware.digiboy.ir و هم Vualt رو زنده و بروز نگه داریم.

با آخرین نسخه از آنتی ویروس شرکت Symantec برای ساز و کارهای سازمانی در خدمت شما هستیم ، این نسخه ماه گذشته منتشر شده منم به  بعد از تست باهاتون به اشتراک میذارم.

من علاوه بر آنتی ویروس ،  نسخه Manager و نسخه Full رو هم باهاتون به اشتراک میذارم برای اون دسته از دوستانی که میخوان بوسیله کنسول مدیریتی این آنتی ویروس رو تو کل شبکشون داشته باشن و بر روی کلیه سیستم ها نصب و مدیریت کنن. کنسول مدیریتی علاوه بر آپدیت آنلاین قابلیت آپدیت آفلاین رو هم خواهد داشت.

نسخه مدیریتی قابلیت نصب و مدیریت آنتی ویروس بر روی سیستم عامل های ویندوز ، مک و لینوکس رو خواهد داشت.

نکته : برای نصب نسخه مدیریتی ابتدا فایل رو Extract میکنید و بعد فایل لایسنس رو داخل پوشه اصلی و پوشه SEPM کپی میکنید بعد اقدام میکنید به نصب اون. (البته من خودم اینکار رو کردم)

این نسخه قابلیت بروز رسانی از نسخه های قبل رو داره فقط یادتون نره حین نصب از دیتا بیس قبلی نسخه مدیریتی تون بک آپ تهیه کنید.

نسخه کلاینت شامل نسخه ویندوزی که یکجا قرار گرفته شده.

نکته مهم 1 : این شرکت کشور ایران رو در لیست تحریم های خودش قرار داده ، بهترین روش برای بروز رسانی استفاده از پراکسی سرور و یا DNS های (ضد تحریم) هست.

نکته مهم 2 : حتما قبل از بروز رسانی از سیستم جاریتون بک آپ تهیه کنید ، چون گزارش هایی مبنی بر عدم موفقیت تو بروز رسانی از سمت کاربران ارایه شده.

برای اون دسته از دوستان که میخوان تنها آنتی ویروسشو نصبش کنن ، نسخه آننی ویروس هم بصورت پیش فرض کرک شدس و میتونید با خیال راحت ازش استفاده کنید. نصب رو در حالت standard client mode (unmanaged client modes) انجام بدید. این آنتی ویروس قابلیت بروز رسانی آفلاین رو داره و با کلیه ویندوز سرور ها و کلاینتها سازگار هست. که دارای قابلیت هایی همچون Firewall ، Active Directory Protection ، Outlook Protection , Antivirus و … هست.

 

 

 

(بیشتر…)


HPE Gen 10/G11/G12 Service Pack for ProLiant 2025.11

۹ نظر

با عرض تبریک صمیمانه ما به مناسبت سال جدید میلادی و سلام خدمت دوستای گلم و همراهان DiGiBoY :

خوب با نسخه جدید از نرم افزار بروز رسانی شرکت HP در خدمت شما هستیم که تقریبا ماه گذشته منتشر شده بود.

این بروز رسانی برای سرور های سری +G10 , G11 , G12  , G10 منتشر شده.

تغییرات خاصی به این پکیچ اضافه نشده صرفاً پشتیبانی از چهار نسخه رسمی لینوکس و بروز رسانی iLO.

اگه روش آپدیت آفلاین (که ما پیشنهاد میکنیم) رو انتخاب کنید، علاوه بر نوشتن روی DVD میتونید از Flash Disk هم استفاده کنید. ابزار HPE USB Key Utility بهتون اجازه میده دیسک ها رو روی یه USB Flash Disk بریزید. این ابزار هم از سایت رسمی شرکت HPE به رایگان در دسترس هست و هم در پوشه usb\hpusbkey در داخل فایل ISO موجود هست.

 

(بیشتر…)


Zerto Replication Suite 10.8

۲۰ نظر

با سلام خدمت همه دوستان و همراهان وب سایت DiGiBoY :

با نرم افزار بروز شده ای از شرکت Zerto در خدمت شما هستیم که به تازگی منتشر شده ، یکی از کاملترین و سادترین نرم افزار های Replication ، که میتونه بین سایت هاتون (LAN , WAN) و همچنین فضاهای ابری این کار رو انجام بده. Zerto دیگه قسمتی از کسب و کار HPE شده و نسخه های جدیدش بدون نقص کار میکنن.

این نسخه توسط دوست خوبمون ابوالفضل تست و بررسی شده که ازش بسیار ممنونیم.

تغییرات این نسخه که الیته زیاد برای ما چشمگیر نیست رو براتون اینجا میارم.

ما علاوه بر به اشتراک گذاری نسخه اصلی ، فایل بروز رسانی هاش رو هم براتون میاریم.

این نسخه با آخرین نسخه VMware (نسخه VCF 9.0) سازگار هست و لایسنس های جدید رو هم من براتون آوردم.

 

 

 

(بیشتر…)


Veeam Backup & Replication 13.0.1

۱۴۱ نظر

 

با سلام خدمت همه دوستان و همراهان وب سایت DiGiBoY :

خوب با نسخه جدید از نرم افزار Backup & Replication شرکت Veeam که تقریباً ماه گذشته منتشر شده در خدمتتون هستیم.

ما تقریبا تو ماه گذشته درگیر نصب / بروز رسانی / تست این محصول بودیم تا پستی که خدمتتون ارابه میکنیم تمامی زوایای محصول رو دیده باشیم.

در حال حاضر این محصول تو چندین جا بصورت Production تو سرویس هست و بابت نصب و بروز رسانی جدید هم خیالتون کاملاً راحت باشه.

از نسخه 12.1 به بعد میتونید به این نسخه با حفظ تمامی تنظیمات مهاجرت کنید.

تو این نسخه تغییرات گسترده ای در UI برنامه داده و حالا UI بصورت کاملاً وب سرویس در دسترس هست.

تو این نسخه تاکید زیادی بر روی Malware Threat Analysis Agent شده که با فعال سازی اون و دسترسی سرور به اینترنت دیتا بیسش هم بروز میشه اما این عمل هم خودش ممکنه خظراتی براتون داشته باشه.

تو این نسخه حالا سرور هایی که Agent روشون نصب هست میتونن با حداقل زمان 5 ثانیه به  جای دیگه Replication داشته باشن.

تو این نسخه پشتیبانی با نسخه VCF 9.0x خواهد داشت و امکان اتصال به پلتفرم های Cloud توش بهینه و سریعتر شده.

اما تجربه استفاده ما از این نسخه :

همونطور که میدونید ما از نسخه 5 این محصول ازش استفاده میکنیم و این نسخه رو یه گذار میدونیم به نسخه ها/ بروز رسانی های بعدی.

حجم بشدت زیاد محصول به کنار استفاده بسیار زیاد از منابع و تعداد زیادی سرویس ، این محصول رو از حالت فت و فرزی که ما مد نظرمون هست در آورده.

حجم فایل نصب نشده حدود 17 گیگه (مگه جنگه) که حجم بالایی هست.

همونطور که تو نسخه های قبل هم پیش بینی کرده بودیم به نظر میرسه این شرکت تمرکز خودشو بیشتر بر روی محصول Appliance ش قرار داده.

نصب محصول بر روی سیستم های با هارد های HDD واقعاً فاجعه باره و زمان زیادی از وقت شما رو میگیره.

به گفته محمد عزیز ” این محصول تو تعداد سرویس ها دیگه داره از تعداد سرویس های خود ویندوز هم پیشی میگیره” LOL

نسخه کلاینت برای اتصال زمان زیادی میگیره و عین نسخه 12 نیست. (کمی زمان بیشتری میگیره)

دوستانی که سرورشون نسخه دات نت 4.8 رو نداره ، بعد از نصب اون نیاز هست که سرور رو ریست کنن و مجدد عملیات نصب نرم افزار رو انجام بدن.

این نسخه دیگه نمیتونه از نسخه های قبل از 7.0 شرکت vMware بک آپ تهیه کنه و موقع بروز رسانی اگر تو نسخه قبل هاست های قدیمی داشته باشید ازتون میخواد که اونارو حذف کنید.

همچنین پشتیبانی از Agent های ما قبل نسخه 5 هم تعلیق شده.

قبل از بروز رسانی اگر از دیتا بیس های دیگه ای مثل MSSQL استفاده میکنید ازش حتما بک آپ تهیه کنید ( که اگر بروز رسانی به مشکل خورد بتونبد بک آپ اونو هم برگردونید چون تمامی تنظیماتتون از بین خواهد رفت)

تو این نسخه Checksum فایل ها بررسی میشن  تا احیاناً تغییری توشون ایجاد نشده باشه.(:دی)

زمان تقریبی بک آپ از جاب مشابه و سیستم بک آپ مشابه چیزی در حدود سه برابر بطور میانگین زمان بیشتری از ما برد.

اگر هنوز از سرور با دیسک فاقد SSD و رم کم استفاده میکنید ممکنه تو این نسخه به مشکلاتی برخورد کنید.

اما اگر منابع کافی و دیسک های پرسرعت بر روی سرورهاتون دارید پیشنهاد ما Migrate به این محصول خواهد بود.

نحوه کرک هم تغییراتی داشته اما لایسنس قبل ما همچنان برای این محصول کار خواهد کرد. (بیشتر…)


SolarWinds Hybrid Cloud Observability 2025.4

۳۹ نظر

سلام عرض ادب و احترام به دوستان و همراهان به وب سایت DiGiBoY:

امروز با کامل ترین نرم افزار مانیتورینگ شرکت SolarWinds در خدمت شما هستیم که سابقاً ما براتون به اشتراک گذاشتیم.

از نسخه قبل که ما به اشتراک گداشتیم چند تا ویژگی عملیاتی جذاب و چند تا پشتیبانی خوب بهش اضافه شده.

خوب ما تصمیم گرفتیم که دوستان رو مجبور نکنیم که حجم بسیار بالایی رو دانلود کنن و بسادگی بتونن خودشون نسخه فعلیشون رو به آخرین نسخه بروز رسانی کنن.

برای همین ما فایل ISO نسخه 2025.04 رو باهاتون به اشتراک میذاریم. کافیه Mount ش کنید و Next ، Next بروز رسانی کنید.

این محصول علاوه بر مانیتورینگ سرویس های On Perm قابلیت مانیتورینگ سرویس های آنلاین مثل AWS و Azure رو داره. (البته به شرط نصب Agent)

نسخه به اشتراک گذازی شده از نوع Hybrid Cloud Observability Advanced Enterprise هست که دارای بیشترین سطح قابلیت این محصوله.

این محصول برای کارکرد نرم و بدون اذیت نیاز به حداقل 128 گیگ رم داره که ازتون خواهش میکنم منابع کافی در اختیارش قرار بدید.

سرعت این نسخه با محصول قبل اصلاً قابل مقایسه نیست و سزعت بسیار بالاتری داره اما پیشنهاد ما استفاده از دیسک های پر سرعت SSD برای این سرویس هست.

این محصول حالا دیگه SysLogNG هم داره که کارکرد بسیار خوبی داره.

این محصول همچنین دارای Vulnerability and Risk Dashboard هست که ویژگی بسیار خوب و کار آمدی برای بررسی نقاط امنیتی سرویس شما هست.

این محصول دارای ویژگی های اصلی زیر هست :

Log Viewer

Network (NPM)

Application Monitoring

NCM

Server Configuration

IPAM

VOIP & Network Quality

Cloud

NetFlow

Virtualization

UDT

Toolset

Security

STM

WPM

 

 

(بیشتر…)


ManageEngine OpManager Plus Central

۱۴۴ نظر

 

سلام به همه دوستان خوب و همراهان سایت DiGiBoY :

با نرم افزار بروز شده OpManager محصول شرکت ManageEngine در خدمت شما هستیم که بسیاری از دوستان تقاضاش رو داده بودن که یکی از کامل ترین و بینظیرترین نرم افزار های مانیتورینگ شبکه . از این نرم افزار تو سازمان های بسیار یزرگ نظیر ناسا و DHL و AT&T و LOREAL و …. استفاده میشه.

این نسخه ، نسخه Central هست که امکان استفاده از Probe جهت توضیع بار و استفاده در نقاط مختلف با جغرافیای مختلف در یک کنسول رو به شما میده.

با این نرم افزار قادر خواهید بود تمامی Device ها همچنین سرویس های شبکتون رو چک کنید و براش رول تعریف کنید در صورت مشاهده رخداد چه کاری رو بصورت اتوماتیک انجام بده. مانیتورینگ بر حسب یه سری Device های استاندارد تو خودش تعریف شده و شما هم میتونید موارد دلخواه رو بهش اضافه کنید. مانیتورینگ Active Directory – SQL Server – Exchange – Web – UPS – Load Balancer – Switch – Router – Firewall – Storage – Virtual Device  و…. رو میتونید داشته باشید. میتونید گزارش های بسیار خوبی با فرمت PDF و EXEL داشته باشید و بنا به خواستتون گزارشی جدید رو پیکر بندی کنید.
از آخرین نسخه ای که ما توسایت منتشر کردیم تغییرات زیادی داشته اما شکل و شمایل و نوع کارکردن نرم افزار خدارو شکر تغییری نکرده.
پیشنهاد میکنم پورت های http و https رو موقه نصب به ترتیب 80 و 443 ست کنید و پورت NetFlow هم بدون تغییر باقی بمونه.
بعد از لاگین ازتون خواسته میشه که پسورد یوزر ادمین رو عوض کنید و یه ایمیل معتبر هم وارد کنید.

من برای سادگی استفاده علاوه بر فایل اصلی ، فایل Probe و آخرین سرویس پک این محصول رو باهاتون به اشتراک میذارم.

(بیشتر…)


ManageEngine ServiceDesk Plus

۹۴ نظر

 

با سلام خدمت همه دوستان و همراهان وب سایت DiGiBoY :

با نرم افزار Service Desk Plus  محصول شرکت ManageEngine خدمت شما هستیم یه نرم افزار بسیار کارآمد برای مدیریت دارایی های شبکه/سیستم ها ، نرم افزار پاسخگویی و تیکتینگ برای Helpdesk و CMDB , مدیریت پروژه ها و مدیریت مشکلات و روش های سیستمی هست.

این نرم افزار نسبت به نرم افزار های دیگه این محصول پیچیدگی بیشتری داره و نیاز هست که وقت بیشتری روش بذارید.

این نرم افزار با محصولات دیگه این شرکت بالخصوص Endpoint Central , PAM , AD Manager , AD Self Service , ELA و … Integrate بشه و این ادغام باعث میشه برخی اقدامات IT بصورت اتوماتیک انجام بشه.

نرم افزار میتونه شبکه شما رو برای Asset های سیستمی اسکن کنه و مشخصات و تغییرات اونو داخل نرم افزار نگهداریی کنه.

پورت پیش فرض نرم افزار 8088 هست که پیشنهاد میکنم به 443 تغییر بدید و از Certificate معتبر داخل شبکه استفاده کنید.

برای اتصال به Endpoint Central نیازمند دانلود یه فایل پلاگین حدود 300 مگابایتی برای اتصال هست.

این نرم افزار فارسی ساز هم داره که من در اختیار ندارم دوستانی که دارن و میتونن به اشتراک بذارن با من در ارتباط باشن.

(بیشتر…)