ManageEngine Endpoint Central 11.2.2300.2

 

 

با سلام خدمت همه دوستان و همراهان وب سایت DiGiBoY :

پیشاپیش ولادت حضرت علی (ع) و روز مرد مبارک باشه.

امروز با نرم افزار جدید Endpoint Central محصول شرکت ManageEngine بنا به در خواست بسیاری از دوستان در خدمت شما هستیم.این نرم افزار دنباله رو نرم افزار قدیم این شرکت Desktop Central  هست.

این نرم افزار یکی از کاملترین نرم افزار تو حوزه خودش هست و تو بیش از 3000 شرکت بسیار بزرگ داره استفاده میشه. این نرم افزار تمامی کارهای مربوط نصب/ارتقا/توسعه/بروز رسانی / نصب سیستم عامل / بررسی امنیت مرورگرها / ریموت / مدیریت دستگاههای USB و … رو میتونه با متدی که شما براش تعیین میکنید تو سطح شبکتون اجرا و پیاده سازی کنه.

چون من قبلا تو چندین پست راجع بهش صحبت کردم پس بسنده میکنم به اشتراک گذاری خود نرم افزار

 

لایسنس جدید حاوی ویژگی امنیتی بیشتری نسبت به لایسنس قبل هست.

لطفاً راجع به زمان لایسنس / اشتراک لایسنس / تعداد و…. در بخش نظرات چیزی ننویسید، ما در پایان زمان لایسنس جدیدی با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

خواهش میکنم دسترسی لایسنس رو به سرور های شرکت محدود کنید تا ما هم بتونیم برای لایسنس های بعدی در خدمتتون باشیم.

دوستانی که میخوان از نسخه های قدیمی تر بروز رسانی کنن ابتدا لایسنس ما رو وارد کنن به نسخه فعلیشون بعد اقدام کنن به بروز رسانی.

 

Download ManageEngine Endpoint Central 11.2.2300.2 (Trail)

Link: ManageEngine Endpoint Central 11.2.2300.2

Size: 581.56 MB

۳۲۹ دیدگاه نوشته شده است! می توانید دیدگاه خود را بنویسید

  1. Alisan گفت:

    با تشکر فراوان، مجوز لطفا 🙂

  2. محمد گفت:

    لطفا نحوه محدود کردن دسترسی لایسنس به اینترنت را هم شرح دهید. ممنون

    • پرهام گفت:

      با سلام،

      پایین تر توضیح داده شد. فایل هاست در مسیر C:\Windows\System32\drivers\etc را ویرایش و متغییر ها را وارد کنید.

  3. محمد گفت:

    سپاس فراوان یوسف جان.
    عین همیشه، عالی.

  4. Paulo Silva گفت:

    با تشکر از اشتراک گذاری، من منتظر مجوز هستم.

  5. Aung Khun گفت:

    Thanks you so much for your great effort

  6. Boby Khan گفت:

    hi what about license file ?

  7. مهران گفت:

    ممنون بابت این نرم افزار چطور لایسنس را محدود کنم ؟؟

    • پرهام گفت:

      با سلام،

      پست پایین تر توضیح داده شد. فایل هاست را در مسیر C:\Windows\System32\drivers\etc ویرایش و متغییر ها را وارد کنید.

      • NILO گفت:

        سلام
        سرور به چه آدرس هایی(اینترنتی) باید دسترسی داشته باشه؟
        ارتباط کلاینت ها با سرور روی چه چه پورت های باید فعال باشه
        ممنونم راهنمایی کنید

        • پرهام گفت:

          درود،

          دسترسی خود سرور به سمت اینترنت می بایست به جهت دریافت بسته های بروزرسانی نرم افزارهای مختلف باز باش؛ دسترسی پورت های دیگر مورد نیاز را از طریق جستجوی عبارت “Endpoint Central Architecture” در گوگل مشاهده کنید.

  8. ShinHyo گفت:

    با تشکر از اشتراک گذاری، من منتظر مجوز هستم.

  9. صادق خسروانجم گفت:

    روز شما عزیزان دیجی بوی مبارک محصوصا آقا محمد و یوسف و کسرا

  10. صادق خسروانجم گفت:

    “خواهش میکنم دسترسی لایسنس رو به سرور های شرکت محدود کنید تا ما هم بتونیم برای لایسنس های بعدی در خدمتتون باشیم” یوسف جان متوجه منظورتان نشدم ؟

    • پرهام گفت:

      با سلام،

      پست پایین تر توضیح داده شد. فایل هاست در مسیر C:\Windows\System32\drivers\etc را ویرایش و متغییر ها را وارد کنید.

  11. پرهام گفت:

    درود،

    ضمن سپاس از دوستان دیجی بوی بابت ارائه این لایسنس ارزشمند. دوستانی برای جلوگیری از بروز مشکل برای لایسنس و همچنین کمک به دوستان دیجی بوی برای ارائه لایسنس های معتبر این نرم افزار کاربری در آینده می بایست در فایل Hosts سروری که این نرم افزار را نصب می کنید این آدرس ها را بلاک کنید:

    127.0.0.1 creator.zoho.com
    127.0.0.1 salesiq.zoho.com
    127.0.0.1 manageengine.com
    127.0.0.1 www.manageengine.com

    • محمد گفت:

      تشکر از شما

    • محمد گفت:

      با اینکار از آپدیت که جلوگیری نمی کنه ؟

      • پرهام گفت:

        درود،

        خیر ، صرفا دسترسی به سرورهای فعال سازی سرور محدود می شود.

        • وحید گفت:

          با سلام
          اول توضیح بدم قبلا لایسنس داشتم و نسخه ام قدیمی تر بود و به راحتی دانلود می کرد پتچها را،بعد از غیر فعال شدن لایسنس قبلی ام ، لایسنس شما را استفاد ه کردم و دسترسی را به روش ذکر شده داخل فایل Host مسدود کردم.
          الان پتچها را دانلود نمی کنه.
          راهنمایی می فرمایید.
          با تشکر

    • سعید گفت:

      سلام و درود
      ممنون بابت زحماتتون. من سرور رو تقریبا 6 ماه با همه نکاتی که گفته بودید نصب کردم و داشت مرتب کارش رو انجام میداد، امروز دیدم که پیغام اکسپایر شدن لایسنس میده. با یک لایسنس قدیمی تر دوباره اکی شد، ولی خواستم بدونم تنظیمات دیگه ایی هست برای جلوگیری از اکسپایر شدن لایسنس؟ ممنون میشم

  12. محمد گفت:

    سلام و وقت بخیر
    دوستان گرامی جهت دریافت پچ های ویندوز به سرور اینترنت مستقیم دادین یا اینکه از روش دیگه ای استفاده می کنید؟

  13. امین گفت:

    باسلام و تشکر از این بروزرسانی نرم افزار عالی
    لطفا برای تعداد ۱۲۰۰ کاربر لایسنس چه طور اعمال کنیم

    • پرهام گفت:

      درود،

      برای تعداد بیشتر از میزان ارائه شده و شخصی سازی های دیگر لایسنس می بایست هزینه پرداخت کنید که از طریق فرم ارتباط با ما یا ارسال ایمیل به یوسف عزیز از تیم دیجی بوی صورت میگیرد.

  14. امین گفت:

    سلام یوسف جان
    ببخشبد اینجا مینویسم
    veeam 12 ریلیز شده
    لطفا برای دانلود بزارین

    • یوسف گفت:

      دوست عزیز سلام
      نرم افزار veeam در تاریخ ۱۵ فوریه بصورت رسمی ارائه میشه.
      الان تمامی نسخه هاRTM هستن.
      ما تا زمان ارائه نسخه رسمی پستی منتشر نخواهیم کرد

  15. Florin گفت:

    Hi,
    Thank you for the software. Waiting for the license.

  16. تایماز گفت:

    ممنون

  17. Karim گفت:

    Hi, I would like to have a licence for the product, please let me know how can I achieve this (paying a fee is not an issue)

  18. Abdullah گفت:

    Thanks you so much.

    I have the limited license access to company’s server.
    How do i get the activation license?

  19. Bang Nguyen گفت:

    Thank you for the software. Waiting for the license.

  20. CELLIER گفت:

    I also want the license.

  21. Lisander گفت:

    Hi, how can i get the license for the product. Thanks

  22. Mhran گفت:

    I also need the license.
    thanks dear.

  23. ugd گفت:

    سلام و متشکرم بابت پست گذاشته شده
    آیا راهی هست که فایل لایسنس رو با bat فایل بارگذاری کنیم؟ صفحه لایسنس من باز نمیشه و پیام خطا میدهد

    • پرهام گفت:

      درود،‌

      خیر نیاز به بارگزاری به صورت دیگر نیست . بر روی چه نسخه ای در حال حاضر هستید ؟‌مشکل عنوان شده در زمانی رخ می دهد که لایسنس بلاک شده باشد و یا دسترسی سرور به سرویس های فعال سازی ManageEngine را بلاک نکرده باشید.

      • ugd گفت:

        با سلام و احترام؛
        پیرو پست قبلی و ضمن تشکر از پرهام بابت پاسخ ارائه شده
        نسخه من 10.1.2228.20 – ManageEngine Endpoint Central 11 می باشد
        دسترسی به سرور ها مطابق فایل ارائه شده در سایت بلاک شده است
        صفحه لایسنس به محض لود شدن پیام ذیل را می دهد

        SORRY!

        Something has gone wrong, Unable to reach the page.

        Please return to Home Page
        If problem still persists upload logs.

        و امکان تغییر لایسنس وجود ندارد
        آیا این امکان وجود دارد تا لایسنس را به صورت bat فایل یا روش دیگری بارگذاری مجدد شود؟

  24. Michael گفت:

    How to get a licenseH

  25. BEN RHOUMA گفت:

    Hello DiGiBoY friends,

    Please kindly provide us License or crack for ManageEngine Endpoint Central 11.2.2300.2 solution apart from modification in hosts file. I would be very grateful and would like to thank you very much for your support.
    Best Regards.
    (#ABR).

  26. Rafik گفت:

    can i get the lic plse

  27. yang گفت:

    Please kindly provide us License

  28. Angel گفت:

    Hi, how to obtain a valid license? Thanks for your good work!!

  29. Alisher گفت:

    Good news, is it possible to get a new license? Thanks

  30. Michael گفت:

    Hi, How get ManageEngine Endpoint Central License

    • منصور گفت:

      —————————————
      پی نوشت یوسف : منصور جان به نظرت ما چرا لینک مستقیم رو نمیذاریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      چرا از قوانین سایت پیروی نمیکنی !!!!!!!!!!!!!
      لینک فقط و فقط از ایران قابل مشاهده هست.
      آیا دوست دارید لایسنس ها بلک بشن و کسی نتونه استفاده کنه.
      این دومین دیدگاه شما با گذاشتن لینک هست.
      به هیچ عنوان دیگه اینکار تکرار نشه.
      اگر لایسنس بلاک بشه دیگه ما لایسنس جدید نخواهیم گذاشت.

  31. Leo Bros گفت:

    Thanks a lot for all DiGiBoY team for their awesome work ! Everything working perfectly as always !

  32. Taremi گفت:

    Can I get a license please?

  33. Ahmad H. گفت:

    Hello, could you please share the LIC.

  34. Zanex گفت:

    Hi,
    Please could you send me a license as well?
    would really appreciate it.

  35. سجاد گفت:

    سلام
    برای غیرفعال سازی (2fa ( two-factor authentication چه باید انجام داد ، بعد نصب 9 روز فرصت دارید این امکان را خودتان فعال کنید یا خود به خود فعال می شود . سایت manage engine با لینک زیر دستورالعملی داده که قسمت غیر فعال سازی دائمی آن غیرمفهوم است ، توضیح در خصوص راهکار مزید امتنان است.

    https://www.manageengine.com/products/desktop-central/disabling-two-factor-authentication.html

  36. Rafik گفت:

    Heloo Team, i have blocked the acces to zoho and manageengine sites with my firewall, can you please send me the link to get the licence , please please please

  37. مهدی گفت:

    ببخشید لایسنس را کجا اعمال کنیم

    • samira گفت:

      از قسمت مجوز بر روی Upload License کلیک کرده و در پنجره باز شده به مسیر پوشه Crack بروید و فایل … .xml را انتخاب کنید. سپس بر روی Upgrade کلیک کنید تا مجوز با موفقیت اعمال شود.

  38. samira گفت:

    فایل مجوز دقیقا باید کجا اعمال بشود؟

  39. pewe گفت:

    Hi Tks for applacation ,Please may i have lic file and thank you in advance 🙂

  40. Ahmad Nasr گفت:

    خیلی ممنون برای همه چیز، آیا می توانم مجوز ها را دریافت کنم

  41. FORTON گفت:

    Hi
    Can you send me a licence please ? Thanks a lot

  42. samykabu گفت:

    Salam, can you share with me the lic for endpoint central

  43. مهدی گفت:

    سلام
    متاسفانه هرکاری کردم نتونستم روی اوتلوک و یا جیمیل سرویس ایمیلش رو فعال کنم ارور authenticate میده. از اساتید میتونین راهنماییم کنین؟

  44. mehdi گفت:

    بسیار ممنون و متشکرم بابت این بروز رسانی.

  45. Alisher گفت:

    Hello, can I get a license please? Thanks a lot

  46. Sara گفت:

    سلام. ممنون از تیم عالیتون
    من agent هام آپگرید نمیشه از دوستان کسی میدونه چه باید کرد؟

  47. حسین گفت:

    سلام وقت بخیر
    یه مشکلی دارم اگر دوستان کسی میدونه ممنون میشم راهنمایی کنه
    رو سیستم هایی که ایجنت نصبه ، وقتی پاکش میکنم دوباره میخوام نصب کنم دیگه به مشکل میخورم و ارور Unable to get the agent status. Operation timed out. میگرم
    انگار که وقتی نصب و پاک میشه یه رد پایی از خودش میزاره و نمیزاره دیگه دوباره نصب بشه

    • محمدرضا گفت:

      شبیه این مشکل را روی سیستم کاربر داشتم: از طریق کنسول EndpointCentral ابتدا Agent را Uninstall کردم و بعد از روی سیستم کاربر DCAgent را از مسیر رجیستری زیر، حذف کردم (قبل اش export کردم):
      HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\WOW6432Node\AdventNet\DesktopCentral
      و مجدد از طریق کنسول Agent را نصب کردم و درست شد.

    • پرهام گفت:

      درود،

      برای اینکار توصیه می کنم از فایل AgentCleanupTool.exe که در سایت ManageEngine ارائه شده است بهره بگیرید. این عبارت را در گوگل جستجو کنید : “How to Uninstall Endpoint Central agent using AgentCleanupTool”

  48. Sergey گفت:

    Can I get a license please

  49. حسین گفت:

    باسلام و تشکر از سایت خوبتون .

    من چند سال هست از ورژن 10.0.283 استفاده می کنم.

    ظاهرا برای بروزرسانی اول باید به این ورژن 10.1.2119.10 برم . بعد به 10.1.2228.28 که برم دیگه تموم میشه .

    کسی این کار را انجام داده . لایسنس مشکلی پیش نمیاد.

    لازم به ذکر سرور به اینترنت متصل نیست .

    ممنون میشم راهنماییم کنید.

    • یوسف گفت:

      دوست عزیز سلام
      با اینکه کار وقت گیری هست بله شدنی ه.
      نکته : بعد از هر بروز رسانی سیستم رو reboot کنید.
      قبل از هر بروز رسانی بک آپ تهیه کنید.

    • پرهام گفت:

      درود و عرض ادب، در کنار صحبت های دوست خوبم بنده از نسخه پایین تر از این همه به آخرین نسخه فعلی بروزرسانی کردم و مشکل خاصی نداشت. در حالت کلی توصیه می کنم اگر موارد با ارزشی در نسخه فعلی ندارید یک نسخه به صورت Clean نصب کنید و Agent ها را بر روی سیستم های جدید مجدد Deploy نمایید.

  50. Jack گفت:

    Hi DJ are you able to send me a license key for this thanks jacklitwin@mail.com

  51. SaJaD گفت:

    سلام و تشکر از مهندسین دیجی بوی

  52. mbaghy گفت:

    سلام دوستان
    با تشکر از دوستان دیجی بوی

    وقتی لایسنس رو آپلود میکنم این خطا رو میده :

    License upgrade failed!
    License file upload has failed. Ensure that the license file has not been edited and reupload the license.

    کاریش میشه کرد ؟

    • SaJaD گفت:

      من قبل آپگرید اومدم لایسنس جدید رو وارد کردم (یعنی لایسنس Endpoint رو روی Desktop Central وارد کردم) و بعدش تک تک آپدیت های تو سایتش رو زدم و بدون مشکل صفحه بعد آپگرید صفحه لایسنس لود شد.

      تو LAB هم تست کردم اگر لایسنس Desktop Central باشید و برید به Endpoint Central صفحه لایسنس لود نمیشه.
      امیدوارم کمکی کرده باشم به دوستان

      • یوسف گفت:

        دوست عزیز سلام
        ممنون از انتقال تجربیاتتون

      • mbaghy گفت:

        من دقیقا عین مراحلی که شما رفتید رو انجام دادم اما بار هم همین خطا رو گرفتم الان ورژن من به 10.1.2228.28 رسیده و لایسنس رو که آپلود می کنم باز همین ارور رو می گیرم البته بگم که قبل از اینکه آپگرید کنم لایسنس رو آپلود کردم و همین خطا رو داد و گفتم بزار آپگرید کنم و دوباره آپلود کنم که متاسفانه دوباره همین خطا رو گرفتم

        ممنون میشم دوستان راهنمایی کنن

        سپاس

  53. مجتبي گفت:

    من ورژن
    10.1.2228.15

    رو دارم با ورژنی که گذاشتین فرق می کنه ؟

    چجوری اپگرید کنم ؟

  54. محمدرضا گفت:

    سلام، من مشکلی با قسمت Threats and Patch روی برخی از سیستم ها دارم اگر از دوستان کسی راه کاری دارد ممنون میشم راهنمایی کند:
    وقتی کامپیوتر کلاینت در ناحیه سرورها قرار دارد و آنرا از روی کنسول Scan patch می کنم، اوکی است و مشکلی نیست، ولی وقتی کامپیوتر کلاینت در ناحیه کلاینتها (Range ip آن متفاوت از سرور و با Gateway به سرور متصل می شوند)، باشد Scan patch خطای time out می دهد. جالب اینجاست که وقتی لایسنس را وارد نمی کنم و فقط گزینه Patch Management است این مشکل نیست. بعید می دانم از لایسنس باشد، نمی دانم کجای کار مشکل هست؟
    با تشکر

  55. علی مسلمی گفت:

    سلام. اول ممنون از ارائه نرم افزار و لایسنس
    دوم اینکه لایسنس رو که میزنم بعدش از من میخواد 2FA رو فعال کنم. اما نمیدونم تنظیماتش باید چجور باشه. اگر یه نفر با جزییات راهنمایی کنه ممنون میشم.

    • محمدرضا گفت:

      Admin –> User Administration –> Secure Authentication –> Two-Factor Authentication
      من گزینه Authenticator App را فعال و روی موبایلم Google Authenticator نصب و کد OTP را از آن دریافت می کنم.

  56. سعید گفت:

    فایل اپدیت را دانلود کردم چه جوری اپدیت کنم؟

  57. Leon گفت:

    Hello digiboy team is it possible you can send me a license please.

  58. Lucas گفت:

    Hi, first of all thank you very much for all your hard work!
    Could you please share to me a license file? I want to try it in a closed network
    I have used the older version of this program and I loved it but now I can’t get it work because it keeps startig.
    This version started correctly so I wanted to try it
    thank you again

  59. حسین گفت:

    سلام و وقت به خیر و تشکر بابت سایت عالی تون
    امکانش هست لایسنس با تعداد کلاینت بیشتر مثلا 9999 ارائه بفرمایید؟

  60. مجتبی گفت:

    درود
    با فعال نکردن two-factory چه مواردی دسترسی بسته میشه ؟

  61. Amir گفت:

    Hello digiboy team is it possible you can send me a license please

  62. حسین گفت:

    سلام وقت به خیر
    کسی می دونه که چه جوری می شه مشکل Daylight saving رو توی نرم افزار حل کرد؟ ساعت سرور درسته اما داخل نرم افزار، یک ساعت جلو هستش

  63. مجتبی گفت:

    سلام
    خسته نباشید
    ممنون از سایت بروزتون
    هیچ راهی نداره two-factory رو غیرفعال کنیم؟
    چون زمانی که آپدیت میکنیم امکان ورود به پنل سلب میشه بعد از 9 روز

  64. Erkan گفت:

    please can i have the license and thank you

  65. fallahiazar گفت:

    با سلم و احترام و تشکر فراوان

  66. SMB-Admin گفت:

    Hi Mr.Digiboy,
    can you please send me an link or an license-file for ManageEngine Desktop Central 11?
    Thx
    Sincerly yours!

  67. karimwassim گفت:

    where can i find the license key i realy need it
    thank you

  68. امیررضا گفت:

    وقتتون بخیر، لطفا برای من هم لایسنس رو ارسال کنید. ممنون از زحمات شما

  69. Ahmad گفت:

    Hello,

    I deployed the software a month ago. Today the trial license ended, and I have about 400 endpoint deployed. Could you please send me the license file ?

    Thanks for your support,

  70. confusion گفت:

    good morning Yosef
    thanks for your works.. could you please send the activation key ?

    thanks

  71. مهدی گفت:

    با سلام
    روز بخیر
    پسورد فایل لایسنس نرم افزاز Manageengine Endpoint Central موجود در لینک زیر کار نمی کنه.
    https://www.digiboy.ir/11787/manageengine-endpoint-central-11-2-2300-2/

    ممنون میشم پیگیری بفرمایید.
    با سپاس

  72. Ezequiel گفت:

    سلام چطور میتونم لایسنس این نرم افزار رو بگیرم؟ خیلی ممنون از کارتون!

  73. داراب گفت:

    سلام.فایل لایسنس رو از کجا میتونم دریافت کنم؟

  74. MikCe گفت:

    عصر بخیر. من می خواهم از نسخه قدیمی به این نسخه ارتقا دهم. همانطور که در توضیحات خواندم شما نیاز به مجوز دارید. چگونه می توانم برای یک محصول جدید مجوز بگیرم؟ متشکرم

  75. Sidney گفت:

    میشه مجوز رو برام بفرستید ممنون

  76. Sidney گفت:

    میشه مجوز رو برام بفرستید ممنون analistaemti@gmail.com

  77. مجید گفت:

    سلام
    راهی وجود داره که بدون تعریف میل سرور از برنامه استفاده کرد و یوزر روش تعریف کرد؟ بدون میل سرور قبول نمیکنه.
    توی یه شبکه بسته میخوام نصب کنم که میل سرور نداره

  78. رسول گفت:

    من با نرم افزار manage engine msp در شبکه داخلی شرکت استفاده می کنم اما مدتی است بعد بروز رسانی دیتابیس و یا نصب Hotfix ها و اسکن سیستم ها فایل خروجی پکیجها و آپدیت ها را خالی نمایش میدهد و دیگر downloadUrlJson.txt که نمر افزار تولید میکند و در اختیار قرار میدهد خالی میباشد
    اگر دوستان با این مشکل رو برو شده ند و راهکاری برای آن دارند راهنمایی بفرمایند .

  79. saleh گفت:

    با سلام
    در این نسخه محدودیت اضافه کردن یوزر تکنسین وجود داره امکانش هست راهکار بدید. تا 15 یوزر بیشتر نیست؟

  80. مجید گفت:

    سلام
    برای آپگرید وقتی میری به سایت
    https://www.manageengine.com/products/desktop-central/service-packs.html
    میکه برای این بیلد یعنی11.2.2300.11 ی آپدیت سرویس پک هست به شماره 11.2.2300.16
    وقتی دانلودش می کنی موقع نصب میگه نا مناسبه؟

  81. ardalan گفت:

    سلام
    دوستان من مستقیما همین نسخه رو گرفتم و روی win server 2022 نصب کردم.ماشین جوین دامین هست و فقط agent روی ماشین های مجازی نصب میشه و نه روی کلاینت.یا نصب نمیشه یا اگر نصب میشه نمیتونه ارتباط برقرار کنه.من خیلی سعی کردم از کامنتا چیزی دستگیرم بشه ولی نشد.میشه منو راهنمایی کنید یا راه تماسی با کسی که حرفه ای هست توی نصب manage engine به بنده بدید.ممنون

  82. David گفت:

    Can you send me the license? Thanks

  83. Mario Singh گفت:

    Hello. Can you send me the license for Endpoint Central 11. Greetings from Cuba

  84. kimtam گفت:

    I tested license for version endpoint central 10.1.2228.05. It done

  85. Aqib گفت:

    i tried the way you share above, got the license file “ECLic”. but it did not work and said License upgrade failed! ensure file has not been edited and reupload the license. i am using Build # 11.2.23.20.1 i have more then 400 users……please the solutionand new file at the email.

  86. Ilijoski گفت:

    با خواندن نظرات از بالا، متوجه شدم که برای جلوگیری از مسدود شدن مجوز، باید فایل هاست را وصله کنم. اما من نمی توانم راهی برای دریافت مجوز پیدا کنم؟ میشه لطفا لینک لایسنس رو برام بفرستید؟

    ممنون، خوش به حال شما <3

    With reading comments from above, I understand that I need to patch hosts file to prevent blocking of license. But I cant find a way how to get a license? Can you please send me link with the license?

    Thanks, bless you all <3

  87. ardalan گفت:

    سلام
    دوستان من اینجا یه مشکلی رو مطرح کردم که جوابی نگرفتم.یه سوال داشتم.من نمیتونم agent رو از روی کنسول نصب یا پاک کنم ولی به صورت لوکال میتونم.فقط اینکه بار اول patch ها و سیستم ها اسکن میشن و دیگه اسکن نمیشن.کسی با این مشکل روبرو شده تابحال؟

    • اشرفی گفت:

      من همین مشکل رو داشتم و مجبور شدم تو خود نرم افزار قسمت agent همون ورژن رو دانلود کردم و دوبار نصب کردم و اوکی شد

      • اردلان گفت:

        تست کردم ولی نمیتونه اسکن کنه شبکرو.فقط بار اول که نصب میشه اسکن انجام میشه باقی مواقع دیگه اسکن نمیکنه

  88. اشرفی گفت:

    سلام من همین نرم افزار روی سیستم سرور نصب کردم و مشکلی نداشت ولی اخطار 2fe یا همون رمز یکبار مصرف رو میداد مجبور شدم فعالش کردم و وقتی بارکد رو خواند از روی گوشی دیگه رمز یکبار مصرف رو قبول نکرد ولی دقیقا همون ورژن رو روی سیستم معمولی نصب کردم بارکد رو به راحتی خواند و نرم افزار اجرا میشد بدون مشکل ولی روی سرور دیگه باز نمیشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  89. ُSubzero گفت:

    سلام، آیا راهی هست برای راه اندازی این سرویس توی یه سازمانی که بیش از 3000 تا کلاینت داره!؟ مثلا بر روی 3 تا سرور مجزا نصب بشه !! اگه آره که ممنون میشم راهنمایی بفرمایید و اگر هم نه راهکاری میتونید پیشنهاد بدید مثلا ورژن دیگه ای یا نرم افزار دیگه ای (قالب استفاده ما برای ریموت شدن به کلاینت کاربرا واسه پشتیبانیه)

  90. sadegh گفت:

    سلام دوستان
    من اینترنت رو از طریق پراکسی فعال کردم و Secure Gateway و تیک هاش هم سبز هست ولی دانلود و اپدیت رو نمیگیره وقتی اینترنت سرور اصلی رو قطع میکنم و نمیره از سرور پراکسی بگیره کسی تجربه ای چیزی داره؟؟

  91. مسعود گفت:

    با سلام
    زمانی که TFA رو فعال میکنیم کد هایی که نرم افزارهای Authenicator تولید میکنن رو قبول نمیکنه . مشکل از کجا میتونه باشه ؟

  92. سعید گفت:

    مشکلشو فهمیدم ، مربوط به تنظیمات ساعت گوشی بودش
    روحالت automatic باید باشه

  93. Matin گفت:

    سلام و درود خدمت Digiboy ها وقت بخیر
    لاینسس لینک نداره جهت دانلود ! قرار هیت جدید پذاشته بشه؟؟

  94. Javier گفت:

    cuando le doy cargar al archivo de licencia que me enviaron los amigos de digiboy, me da error, y me manda a la pagina de inicio, alguna solucion para esto

  95. Mario گفت:

    Thank you very much, I received the license and it worked perfectly for me, what would be the procedure to obtain a new license when it expires, since it is only 7 months old and I would need more.

  96. rogerio گفت:

    Prezados, poderia enviar o custo da licença? obrigado

  97. حمید گفت:

    دوستانی که تجربه کار با نرم افزار و دارن / ایجنت ای که از طریق سرور نصب میشه با اونی که دستی رو سیستم نصب میکنیم فرق داره / من یه map درایو از رو سرور ادد کردم / سیستم هایی که ایجنت دستی نصب شده بود اعمال شد / اونایی که ایجنت از رو سرور داشتن مونده همین جور

  98. heidar گفت:

    سلام
    امکان داره لایسنس جدید برای endpoint central بزارید تا مدت زمان بیشتری را پشتیبانی کنه
    ممنون

  99. مهدی گفت:

    با سلام
    ضمن تشکر از شما بخاطر به اشتراک گذاشتن نرم افزارهای مورد نیاز خیلی از سازمان با توجه به تحریم هایی که وجود داره. آیا امکان قرار دادن لایسنس جدید برای Endpoint Central وجود داره؟

  100. احسان گفت:

    با سلام و تشکر از زحمات شما .

    احتراما چندین روز پیش برای دریافت لایسنس manage engine و یک نرم افزار دیگر به شما دو ایمیل ارسال کردم ولی پاسخی دریافت نکردم
    محبت خواهید کرد بررسی بفرمایید
    متشکرم

  101. مجید گفت:

    سلام لینک دانلود مشکل دارد

  102. hamidreza گفت:

    با سلام
    برای اپدیت New Hotfix Available
    New Hotfix to Endpoint Central 11 is now available – build 11.2.2315.16. It is recommended to upgrade to the latest version. راهنمایی می کنین فایل شو دان کردم تو قسمت bin هم کپی کردم چطور ارتقا باید بدم که اکی بشه

  103. saleh گفت:

    با سلام
    من نسخه 11.2.2300 را نصب کردم که در قسمت user admin بیشتر از 15 قبول نمیکنه لطف کنید همکاری فرمائید ممنون میشم

  104. farrukh گفت:

    please could you provide license file i have blocked access to internet also…

  105. alireza گفت:

    سلام خسته نباشید
    ممنون میشم نسخه آخر این نرم افزار رو رقرار بدید

  106. حسام گفت:

    با سلام و درود
    ی سوال برای قسمت Automated Patch Deployment
    لایسنس ارئه شده کار نمیکنه حتما باید لایسنس اورجینال تهیه شود؟

  107. Bastioned گفت:

    Hi friends! I installed the license without any issues, but when I go into MDM section, and try to enroll a Windows machine, it says that I need UEM edition licensefor that feature. Will you be able to obtain it in the future? Not been able to manage devices is a great limitation Nice job!!!

  108. Sergey گفت:

    عصر بخیر آیا امکان اخذ مجوز برای تعداد زیاد تکنسین کیس وجود دارد؟

  109. هومن گفت:

    با سلام
    ممنون از برنامه های کاربردی که قرار میدین
    بنده لایسنس 3000 تایی میخواستم بالاتر فرمودین فرم مخصوص رو پر کنم که انجام دادم اما تا حالا پیامی نگرفتم ممنون میشم شرایط رو بفرمایید
    با سپاس

  110. Jayson گفت:

    Good day,anyone know the password for the rar file with the password.

  111. hassan گفت:

    سلام
    دوستان من نصب کردم ولی اجرا نمیشه (سرویس استارت نمیشه) کسی میتونه کمک کنه کلا روش نصب رو توضیح بده؟
    من تو اینترنت هم خیلی گشتم طریقه نصب Endpoint Central رو پیدا نکردم.
    ممنون

  112. Gabriel Rodriguez گفت:

    Please pay attention to the permission, thank you very much

  113. مرتضی گفت:

    سلام
    ممنون از زحمات شما
    من یک مشکل در کار کردن با zero touch در قسمت os deployer دارم
    وقنی اقدام به نصب ویندوز می کنه با پیغام physical drive0:access denied مواجه می شم لطفا در صورت امکان راهنمایی کنید.
    ممنون

  114. کاظمی گفت:

    سلام
    لایسنس manageengine servicedesk plus را هم دارید
    ممنونم

  115. raha گفت:

    با سلام و وقت بخیر
    خواهشا کسی اگه در رابطه با نصب ایجنت اطلاعات کامل داره با من تماس بگیره

    • مرتضی گفت:

      سلام و عرض ادب
      لطفا مشکلتون رو در این خصوص بفرمائید.
      ممنون

      • raha گفت:

        با سلام و وقت بخیر، در صورت امکان به واتساپ 09301276750 پیام دهید، من نصب ایجنت رو با lightweight tool پیش بردم ولی برخی از اسست ها به دلایل مختلف ایجنت روشون نصب نمیشه واسه ترابل شوتش به کمک نیاز دارم.

  116. parham گفت:

    دوستان برای شما هم این مشکل بوجود آمده که دیگه روی سیستم های که agent نصب شده patch scan کار نکنه؟

  117. احسان گفت:

    سلام روز بخیر. دوستان یه مدتی میشه که سرعت ریموت زدن ما تو شرکت با این نرم افزار به شدت کند شده. قبلا 5 ثانیه ای ریموت برقرار میشد ولی الان بین 30 تا 60 ثانیه منتظر میمونیم.
    کسی اینجا به مشکل مشابه برخورد کرده و راه حلی براش داره؟

  118. Rajab گفت:

    Hi thank you for this wonderfully software .is it possible that to obtain license for security edition wi.

  119. Raji گفت:

    ظهر بخیر، به من بگویید اگر بیش از 15 متخصص داشته باشیم چه کار کنیم؟

  120. parham گفت:

    دوستان
    کسی هست که endpoint آپدیت کرده باشه براش قسمت user profile باز نشه؟

  121. Xman گفت:

    سلام دوستان

    من هر کار میکنم مجموعه آفیس رو با software deployment از طریق manageengin نصب کنم توی retty in progress میمونه …

    کسی میتونه کمک کنه

    • پرهام گفت:

      درود،

      تسک و سمت کاربر اجرا کنید. به صورت همزمان Event Viewer سمت کلاینت و بخش Application را باز کنید و بررسی کنید چه خطایی رخ می دهد.

  122. Johni گفت:

    Is anyone having problems with the patches installed? I go to installed patches and only the latest patches from the last 3 months appear, before that they were removed.

  123. Johni گفت:

    آیا کسی با پچ های نصب شده مشکل دارد؟ من به پچ های نصب شده می روم و فقط آخرین پچ های 3 ماه گذشته ظاهر می شوند که قبل از آن حذف شده اند.

    • پرهام گفت:

      درود،

      Clean Up بر روی بخش Patch Store‌فعال می باشد و با این ویژگی بسته های بروزرسانی که سه ماه از آخرین استفاده آنها گذشته باشد و یا Suspend شده باشند حذف می شوند.

  124. ایمان ابراهیمی گفت:

    وقت بخیر تاریخ کلاینت ها و تمامی سرور های ما به سال 2035 تغییر کرد و بعد از حل مشکل و برگردوندن تاریخ به 2023 ME Desktop Central پیغام license expire میده و من نمیتونم ازش استفاده کنم، راه حلی سراغ دارید؟ با شتکر

  125. parham گفت:

    agent status: Yet to Install
    برای رفع این مشکل دوستان راه حل دارن؟

    • پرهام گفت:

      درود،

      اگر از سمت سرور اقدام به Deploy مربوط به Agent‌ها می کنید می بایست دسترسی های شبکه ای مورد نیاز میسر باشد. توصیه می کنم در کنار Deploy از طریق سرور. راهکارهای دیگر مانند Group Policy با استفاده از Powershell Script Startup، VBS Startup Code هم تست بفرمایید.

  126. حامد گفت:

    سلام میخوام به روزرسانی کنم منظورتون از اینکه میگید قبل از به روز رسانی لایسنس شما رو بزنیم لایسنس همین الان رو میگید که قرار دادید؟
    لایسنس نرم افزار یکساله و برای 999 کلاینت به همراه 15 ادمین که میتونید از اینجا دانلود کنید. یعنی اینو دانلود کنیم بزنیم رو نسخه فعلیمون؟ منظورتونه؟

  127. Samir گفت:

    Can you send me the license

  128. zerodarck گفت:

    Dear Yusuf, the license is valid until February 15…is it possible to update it later? Or how often would it be updated? Will they be able to share a new license? Very grateful for your work, your website and all the content. kind regards.

    عزیزی یوسف الرخصه ساریه حتى 15 فبرایر..هل من الممکن تحدیثها لاحقا؟ أو کم مره سیتم تحدیثه؟ هل سیکونون قادرین على مشارکه الترخیص الجدید؟ ممتن جدًا لعملک وموقع الویب الخاص بک وجمیع المحتوى. أطیب التحیات.

  129. Svetlana گفت:

    Hello, the license will be expired in february, can you please send me a new one?
    with love Svetlana

  130. Nima گفت:

    سلام وقت بخیر
    دوستان سیستم هایی که جوین دامین هستند agent روشون اوکیه اما اونایی که workstation هستن خطای antivirus میده(توی عیب یابی) و سرور رو نمیبینه؟؟؟؟!!!!!
    انتی ویروس و فایروال کلا غیرفعال هست Ping و تریس به سرور رو دارم حتی تلنت 8383
    یه چیز عجیبیه که کلافه کرده

    مثلا من یه ای پی دارم 192.168.16.2که جوین دامین هست اوکی هست اما ا ی پی 192.168.16.5 جوین نیست و نمیبینه

    کسی راه حلی داره به همچین چیزی برخورد کردین؟

  131. سعید گفت:

    رو بعضی سیستمها موقع نصب ارور میده کسی موقع نصب مشکل نداره

    • پرهام گفت:

      درود،

      Event Viewer ویندوز و بررسی کنید ببینید چه خطایی می گیرید

      • سعید گفت:

        Product: ManageEngine Endpoint Central – Agent — Error 1722. There is a problem with this Windows Installer package. A program run as part of the setup did not finish as expected. Contact your support personnel or package vendor. Action _7D73D36E_09A6_4568_8914_071BDC3EB653, location: C:\Program Files (x86)\DesktopCentral_Agent\bin\dcagentregister.exe, command: -i dc

        • سعید گفت:

          با اینکه ایجنت قبلی رو کامل پاک می کنم باز هم همین ارور را می دهد

          • سعید گفت:

            مشکل حل شد با پاک کردن این مسیر که یکی از دوستان بالاتر گفته بودن
            HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\WOW6432Node\AdventNet\DesktopCentral

  132. rajab گفت:

    hi asalamu alaikkum, the license will be expired in February 14 , is there any new license is possible thank you for your support.

  133. خسروبیگی گفت:

    نصب Agent به صورت موفقیت آمیز انجام میشود ولی وضیعت کامپیوتر down است.چرا؟

  134. Johni گفت:

    Hello how are you? Could you please forward the license renewal? It will expire on February 15th. Thank you in advance!

  135. Ahmad گفت:

    hello team, I hope you managed to renew the license as it will end next month.

  136. ali گفت:

    سلام و درود
    بابت لایسنس جدید واقعا تشکر

  137. پیمان گفت:

    با سلام
    چرا من هر نسخه و نرم افزار از manage engine رو نصب میکنم حتی در os های متفاوت ، تو لودینگ نرم افزار load application layer گیر میکنه و بالا نمیاد؟ کسی بر خورده به این مشکل؟

    پاسخ

    • پرهام گفت:

      درود،

      بنده نرم افزارهای مختلفی از این شرکت را در سازمان های مختلف استفاده می کنم و مشکل عنوان شده توسط شما را ندارم . سعی کنید همیشه آخرین نسخه را بر روی سیستم عامل نصب کنید.

  138. Irfan گفت:

    Hi
    what is the new license file name please eclic is old file
    thank you

  139. پرهام گفت:

    Greetings, Please post your comments in English or Persian in order to get respond.

  140. پرهام گفت:

    Greetings, Please post your comments in Persian or English in order to get respond.

  141. Jayson گفت:

    ?Good day, anyway I can get a copy of the new file

  142. بهروز گفت:

    سلام. لایسنس کجا قرار داده شده ؟ ممنون

  143. cardin گفت:

    this ends in a month. Do we hae updated license?

  144. cloudos گفت:

    Looking forward to your permission

  145. سعید گفت:

    سلام
    موقع آپدیت از همین ورژنی که گذاشتین به آخرین ورژن تا یه جایی میره بعد این ارور رو میده
    https://s6.uupload.ir/files/error_endpoint_5oc.png

  146. سمیرا گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    ممنون از زحمات شما
    نصب انجام دادم و الان در قسمت service desk setting ارور زیر رو میگیرم و نمیتونم برطرفش کنم . کسی کمکی میتونه کنه؟ممنون میشم راهنمایی فرمایید
    ریکوئست های هلپ دسک ارسال نمیشه
    Could not establish connection with ServiceDesk Plus. Either the name or the port number is incorrect or the ServiceDesk Plus is shutdown.

  147. سعید گفت:

    بعد از انتقال لایسنس جدید رو computer کلیک می کنم لیستش نمیاد که بتونم ریموت بزنم

  148. امیررضا گفت:

    با سلام
    اپدیت هایی که خود manageengine میده رو مشکلی نداره نصب کنیم؟
    مثلا نسخه ای که شما گزاشتین 11.2.2300.2 هست ولی الان نسخه 11.2.2325.2 اومده
    مشکلی پیش میاد اگر آپدیت کنیم؟

    • یوسف گفت:

      دوست عزیز سلام
      اگر وقت بذارید و دیدگاههای بالاتر رو مطالعه کنید اونجا عنوان شده که مشکلی پیش نمیاد.

  149. Johni گفت:

    سلام میشه یک کپی از لایسنس برام بفرستید؟ من آن را در پست های PRTG و Endpoint Central پیدا نکردم. با تشکر!

  150. بهزاد گفت:

    سلام دوستان عزیر
    اول ممنون از دودستان خوب DigiBoy برای کسایی که به مشکل vulnerability db sync failed دارن باید بگم که، برای دسترسی نرم افزار به منابع DataBase های سرور ManageEngin میبایست نرم افزار Java Runtime Environment یا همان JRE را نصب کنید.
    از بچه های DigiBoy هم تقاضا دارم این موضوع رو توی توضیحات اضافه کنند. از دوستان خوب و همکاران هم تشکر میکنم از به اشتراک اطلاعات خودشون.

    • یوسف گفت:

      دوست عزیز سلام
      نیاز به نصب JRE نیست کافیه سرور رو با پراکسی به اینترنت متصل کنید.
      برخی IP های ایران تو بلک لیست این سایت قرار دارن

  151. بهزاد گفت:

    دوستان عزیز بنده بعد از نصب بلافاصله در فایل Host دسترسی هایی که گفته بودند دوستان اعمال کردم و بعد نرم افزار را اجرا کردم.
    برای بروز رسانی Update Vulnerability DB و Patch ها مشکل خوردم و عملاً هیچ چیزی از سرور دانلود نمیکرد. بعد متوجه شدم که به دلیل نبود JRE این مشکل پیش آمده است.
    اما پس از نصب JRE اما باز هم مشکل وجود داره.
    میخواستم بدونم آیا باید اول بدون اعمال تنظیمات hosts نرم افزار را راه اندازی کنم و DataBase های لازم و Requirement ها رو خود نرم افزار بگیره و بعد تنظیمات Hosts رو اعمال کنم یا من اشتباه میکنم و مشکل چیز دیگه ای هست؟
    Last Successful Vulnerability DB Update: Vulnerability Database is not Up-to-date
    Last Vulnerability DB Update Result: Failure
    Next Scheduled Vulnerablity DB Update:Scheduler is disabled [ Change ]

    • پرهام گفت:

      درود،

      سرور را پشت تانل بندازید ببینید باز هم مشکل دارید یا خیر.

      • بهزاد گفت:

        درود برپرهام جان.
        بزرگوار همین کار رو کردم با قند شکن وصلش کردم و تست هم کردم و مثلاً youtube رو باز کردم و از قسمت Proxy Setting تست هم کردم که ارتباط برقرار بود ولی باز نشد.
        از طرفی هم از روش Patch Management for Closed Network هم انجام دادم و بسته ها را دانلود و با توجه به دستور العمل ManageEngin فایل ها رو در محلش Paste کردم ولی بازم نشد. بعدش هم دوباره حالت Proxy Setting رو روی Direct Connection to Internet با قند شکن زدم نشد. گیج شدم دیگه …. کمک 😀

  152. tuan گفت:

    Hi team

    Could you please send me license file to activate this software ? Much appricated and billion say “”thank you” to your team.

  153. بهزاد گفت:

    با درود به دوستان DigiBoy ای عزیز
    توی چند تا Post اخیر در مورد مشکلم توضیح دادم گویا کسی راه حلی نداشت. مشکلم حل شد گفتم با دوستان و همکاران به اشتراک بذارم.
    چند تا تکته متذکر بشم :
    اول از همه اشاره کنم که مشکل در بستن لینک هایی که پرهام جان اشاره کرد که در فایل Host قرار بدیم نبود.
    اگر اقدام به بروز رسانی Service Pack کنید به دو نکته توجه داشته باشید:
    1- لینک بروز رسانی متاسفانه در سایت سازنده دو لینک هست که فقط عدد 1 توشون اختلاف هست:

  154. بهزاد گفت:

    با درود به دوستان DigiBoy ای عزیز
    توی چند تا Post اخیر در مورد مشکلم توضیح دادم گویا کسی راه حلی نداشت. مشکلم حل شد گفتم با دوستان و همکاران به اشتراک بذارم.
    چند تا تکته متذکر بشم :
    ** اول از همه اشاره کنم که مشکل در بستن لینک هایی که پرهام جان اشاره کرد که در فایل Host قرار بدیم نبود.**
    اگر اقدام به بروز رسانی Service Pack کنید به دو نکته توجه داشته باشید:
    1- لینک صفحه ای که برای بروز رسانی در سایت قرار گرفته متاسفانه دو تا هست که دوستان مراقب باشند از کدوم ورژن به کدوم ورژن میخوان آپدیت کنند:
    https://www.manageengine.com/products/desktop-central/service-packs.html
    و
    https://www.manageengine.com/products/desktop-central/service-packs1.html
    دوستان دقت کنید که از چه ورژنی به چه ورژنی ارتقاء انجام میدید:
    مشکل گویا در ورژن های 11.2.2300.2 (همین ورژن) مشاهده شده بود که من به 11.3.2400.06 ارتقاء دادم که متاسفانه مشکل بازم حل نشده بود اما امروز بعد از کلی تحقیق فهمیدم که یه بروز رسانی دیگه با شماره 11.3.2400.07 منتشر شده.
    بعد از این بروز رسانی تمامی مشکلاتم حل شد. گفتم در جریان باشید شاید مشکلی از کسی حل بشه

  155. سعید گفت:

    سلام
    11.3.2400.07 ورژن رو دارم انتقال می دیدم تا یه جایی میره این ارور رو میده
    https://s8.uupload.ir/files/uem_8sxj.png

  156. احسان گفت:

    من در یک سازمان نسخه 10 این سرویس رو داشتم. آپگرید کردم و ریموت زدن ها به مشکل خورد. اینطور که با قطع شدن ارتباط ریموت با کلاینت اتصال مجدد برقرار نمیشد و پیام میداد که پورت 8443 درگیره. چند سری با پیشتیانشون به صورت چت مشکل رو مطرح کردم و در نهایت گفتن که به نسخه 11 آپگرید کن.
    سرور قبلی که نسخه 10 بود رو پاک کردم و با همان IP قبل سرور جدید با نسخه 11 راه اندازی کردم. ولی این سری HTTPS رو فعال نکردم. ارتباط Agent قدیمی با سرور جدید برقرار نمیشه.
    از پشتیان یک فایلی رو گرفتم که مراحل Reinstall رو گفته بود و طبق اون فایل مراحل رو انجام دادم و از طرق GP اعمال کردم. ولی باز ارتباط با کلاینت برقرار نمیشه.
    این سرویس واقعا اینقدر در به روز رسانی agent ضعیفه؟
    شما راهی رو پیشنهاد میدیدن؟
    تعداد کلاینت های من هم بالاست و نمی تونم تک تک به صورت دستی Reinstall کنم.

  157. سعید گفت:

    تو ورژن قبلی مشکلی از لحاظ بعضی سرور ها یا کلاینتها نداشتم
    الان که به 11.3.2400.07 آپدیت شد بعضی ها اتوماتیک بروز نشدن
    و بعضیها بعد از نضب این ارور رو میده The system cannot find the file specified.
    کسی از دوستان با این ارور مواجه شد

  158. Mario گفت:

    چگونه می توانم مجوز را دریافت کنم

  159. cardin گفت:

    almost expired. can you send new license cardin@ivhwa.com please thank you

  160. سعيد صفايي گفت:

    واقعا نمی دونم با چه زبونی از شما تشکر کنم.
    امیدوارم تمام رویاهاتون تبدیل به واقعیت بشه.
    سپاس از تیم دوست داشتنی دیجی بوی ❤️🙌

  161. Marc گفت:

    thank you very much

  162. Javier گفت:

    How can i get the license please, thanks

  163. Alberto گفت:

    Could you please send me the license file to activate this software.

  164. şahin گفت:

    almost expired. can you send new license please thank you

  165. Anshar Ahmad گفت:

    Hi Sir
    How can I find Endpoint DLP Feature after update ManageEngine removed this Features

  166. سید محمود گفت:

    اجرتون با امام علی (ع)
    خدا خیرتون بده

  167. علیرضا گفت:

    سلام وقت بخیر
    تب device control پالیسی اعمال نمیشه. کسی این مشکل داشته ؟

  168. امیرحسین گفت:

    سلام از اینکه لایسنس جدید رو هم به موقع قرار دادین سپاسگزارم.دم شما گرم !

  169. milad گفت:

    سلام
    در قسمت تنظیمات دیتابیس Patch ها، قسمت مربوط به patch های لینوکس غیرفعال هست. آیا مربوط به لایسنس هست این مورد یا باید به گونه ای دیگه فعال بشه؟
    باتشکر

  170. مسعود گفت:

    سلام روز بخیر
    من خیلی تو پست های PRTG و EndPoint رو گشتم اما هیچ اثری از لاینسنس ندیدم. لطف می کنید لایسنس رو برام ایمیل کنید. ممنون از زحماتتون

  171. حمید گفت:

    درود
    دوستان روشی نیست که ورژن پیشین این برنامه رو پاک کرد؟ از هر روشی حتی رجیستری میرم، بازهم ارور میده که برنامه هست.

    • احسان گفت:

      ورژن قبلی Agent؟
      اگه Agent مد نظر شماست من هم همین مشکل رو دارم. سرور جدید راه اندازی کردم و Agnet ها آپدیت نمیشه و با سرور ارتباط نمی گیره. با زبون خوش هم پاک نمیشه.
      اگه راهی پیدا کردید ممنون میشم مارو هم در جریان بذارید.

  172. سعید گفت:

    سلام
    لایسنس من Expire شده و روی حالا free edition رفتم. چطوری میتونم لایسنس جدید رو اضافه کنم؟
    خیلی گشتم هیچ جایی پیدا نمیکنم.

  173. Ahmed گفت:

    Dears

    License has expired
    Any solution for that?

    Regards
    Ahmed

  174. hamid گفت:

    دمتون گرم واقعا بابت لایسنس جدید
    خداقوت

  175. Kamil گفت:

    خیلی ممنون دوست عزیز!

  176. Kingkey گفت:

    Thank you, team DiGi

  177. ahmad گفت:

    ٌبا سلام و خسته نباشین
    من این ترم افزار ورژن 11 دانلود کردم ولی اررور میده نمیتونم به صفحه وب لاگین کنم میشه کمکم کنین؟؟؟

  178. Ephron گفت:

    Hello guys, i need some advice…..
    Do i need to block the agent machines from the internet too like i do with the server machine in order to avoid risk of being blocked?

  179. پرهام گفت:

    In accordance with the website’s regulations, communications are exclusively permitted in English or Persian.

  180. Sergey گفت:

    Good afternoon. I apologize, I didn’t know about the rule and apparently accidentally posted it in my language. Can I get a new license? The last license expired on February 15th. I hope for a quick response.

دیدگاه خود را در پاسخ به یوسف به ما بگویید.