نوشته‌های با برچسب ‘License’

Splunk Enterprise 9.0.4

۱۶ نظر

 

با سلام خدمت همه دوستان و همراهان همیشگی و پر محبت وب سایت DiGiBoY :

با نرم افزار بروز شده Splunk Enterprise در خدمت شما هستیم که چهار روز پیش منتشر شده و یکی از بهترین ، کاملترین و ارزشمند ترین نرم افزار تو حوزه جمع آوری اطلاعات ، آنالیز و اعمال عملیات بر روی داده ها.

تو این نسخه مشکلات عدیده در ریپورتینگ/جستجو و … این نرم افزار حل شده.

لیست تغییرات انجام شده بنا به وب سایت رسمی این شرکت رو من براتون اینجا میارم.

ما تو پست قبل راجع به این نرم افزار صحبت کردیم پس منم بسنده میکنم به اشتراک گذاری خود نرم افزار.

من روش استفاده از Keygen (مشابه نسخه قبل) رو بوسیله چند تا عکس براتون میارم که این Keygen توسط گروه خوشنام آلمانی DVT تهیه شده.

با توجه تقاضای مکرر دوستان نسخه جدید Splunk Enterprise Security 7.1 رو میتونید از اینجا دانلود کنید.

Splunk Enterprise Security نیازی به لایسنس جداگونه نداره و با همون لایسنس کار میکنه.

 

 

 

(بیشتر…)


ManageEngine Endpoint Central 11.2.2300.2

۶۵۵ نظر

 

 

با سلام خدمت همه دوستان و همراهان وب سایت DiGiBoY :

پیشاپیش ولادت حضرت علی (ع) و روز مرد مبارک باشه.

امروز با نرم افزار جدید Endpoint Central محصول شرکت ManageEngine بنا به در خواست بسیاری از دوستان در خدمت شما هستیم.این نرم افزار دنباله رو نرم افزار قدیم این شرکت Desktop Central  هست.

این نرم افزار یکی از کاملترین نرم افزار تو حوزه خودش هست و تو بیش از 3000 شرکت بسیار بزرگ داره استفاده میشه. این نرم افزار تمامی کارهای مربوط نصب/ارتقا/توسعه/بروز رسانی / نصب سیستم عامل / بررسی امنیت مرورگرها / ریموت / مدیریت دستگاههای USB و … رو میتونه با متدی که شما براش تعیین میکنید تو سطح شبکتون اجرا و پیاده سازی کنه.

چون من قبلا تو چندین پست راجع بهش صحبت کردم پس بسنده میکنم به اشتراک گذاری خود نرم افزار

 

لایسنس جدید حاوی ویژگی امنیتی بیشتری نسبت به لایسنس قبل هست.

لطفاً راجع به زمان لایسنس / اشتراک لایسنس / تعداد و…. در بخش نظرات چیزی ننویسید، ما در پایان زمان لایسنس جدیدی با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

خواهش میکنم دسترسی لایسنس رو به سرور های شرکت محدود کنید تا ما هم بتونیم برای لایسنس های بعدی در خدمتتون باشیم.

دوستانی که میخوان از نسخه های قدیمی تر بروز رسانی کنن ابتدا لایسنس ما رو وارد کنن به نسخه فعلیشون بعد اقدام کنن به بروز رسانی.

 

(بیشتر…)


MobaXterm Professional 22.1

۱۴ نظر

 

سلام به همه دوستان خوب و همراهان سایت DiGiBoY :

با نرم افزار بروز شده MobaXterm محصولی از شرکت MobaTek در خدمت شما هستیم ، یکی از ساده ترین و کار آمد ترین محصولات مدیریت/یرفراری ارتباط/ریموت/انتقال امن و … بین کلاینت و سرور هستیم.

تغییرات این نسخه بنا به وب سایت رسمی این شرکت رو براتون اینجا میارم.

چون تو پست های قبل راجع به این محصول قبلاً صحبت شده منم بسنده میکنم به اشتراک گذاری خود نرم افزار.

کرک نرم افزار هم سادس ، پس از نصب بوسیله Keygen موجود رجیستر میکنید ، فقط تغییر Version تو Keygen رو باید انجام بدید.

 

 

(بیشتر…)


Kerio Connect 9.4.1 Patch 1 Build 6445

۱۶۴ نظر

 

با سلام و احترام خدمت همه دوستان و همراهان خوب وب سایت  DiGiBoY :

امروز با نسخه بروز شده ای از میل سرور محبوب شرکت Kerio بنا به تقاضای بسیاری ازدوستان در خدمت شما هستیم. یه میل سرور بسیار ساده و کارآمد. این نسخه چند روز پیش منتشر شده.

به سادگی و با حفظ تمامی تنظیمات از نسخه قبل به این نسخه خواهید رسید. من قایل اصلی و کرک رو جداگونه براتون قرار دادم.

نسخه های کلاینت نرم افزار رو خودتون میتونید در صورت نیاز از سایت رسمی شرکت دانلود کنید. این نسخه 64 بیت و فاقد نسخه 32 بیت هست.

به سادگی به Let’s Encrypt وصل میشه و میتونید Certificate معتبر هم بصورت اتوماتیک دریافت کنید.

تو این نسخه 2FA هم بهش اضافه شده که مولفه امنیتی بسیار خوب هست که میتونید از Google Authenticator استفاده کنید.

از اونجایی که از نسخه قبل که ما در اختیارتون گذاشتیم تغییرات بسیار زیادی داشته خواهش میکنم به این نسخه بروز رسانی کنید.

روش کرک هم بسیار سادس که ما تو فایل متنی براتون آوردیم. فایل نصبی بصورت پیش فرض کرک شده نیس.

پس از نصب از این لایسنس جهت فعال سازی استفاده کنید. لایسنس قابلیت بروز رسانی آنلاین داره اما اگر از سمت شرکتش غیر فعال/بلاک شد میتونید به سادگی بصورت آفلاین آنتی ویروس شو بروز رسانی کنید.

 

 

(بیشتر…)


Veritas NetBackup 10.0.0.1 Full

۲۵ نظر

با سلام خدمت همه همراهان و دوستاران وب سایت DiGiBoY

ماه گذشته شرکت Veritas نسخه جدیدی از نرم افزار NetBackup خودشو ارائه کرد و مام نسخه کامل این محصول راباهاتون به اشتراک میذاریم.
این نرم افزار یکی از کامل ترین راه حل های جامع بک آپ گیری تو حوزه Enterprise هست. با اینکه تو سه سال اخیر شرکت Veeam تونسته مقام اولی رو از این نرم افزار بگیره اما Netbackup هواداری سرخت و مشتاق خودشو داره.

کارکرد با این نرم افزار به سادگی نرم افزار های دیگه نیس و نباید انتظار داشته باشید بتونید به سادگی به نرم افزار مسلط بشید.

کنسول این نرم افزار Master ، بر روی تمامی پلتفرم ها قابل نصب هست و این یکی از ویژگی های مثبت این محصول هست.

تو تست های انجام شده هم زمان RPO , RTO بسیار مناسبی داره و در اکثر موارد سرعت بک آپ و ریستور بیشتری نسبت به Veeam داره.

شما میتونید با حفظ تنظیمات و از نسخه 9.0 به این نسخه مهاجرت کنید و میتونید Manger تمامی نسخه های قبل (به شرط آپدیت) رو توش باز کنید.

موقع نصب جدید نیاز به ساخت یوزر و گروه و همجنین دسترسی سرویس تو GPO برای اون یوزر خواهید بود.

(nbwebgrp برای گروه و nbwebsvc برای Local User) البته ساخت یوزر در دامنه با سطح دسترسی بالا پیشنهاد میشه.

پورت های TCP/1556 و TCP/2821و TCP/13724و TCP/13782 و TCP/13720و TCP/4032 و TCP/10102و TCP/10082و TCP/443 وTCP/111و TCP/7394و TCP/902 باید روش باز باشه.

برای بک آپ از سیستم های فیزیکی نیاز هست که Agent نرم افزار روشون نصب بشه (بصورت دستی و یا از طریق کنسول).

جهت سهولت دانلود و با توجه به حجم بسیار زیاد این نرم افزار ، دانلود ها در هشت پارت شش گیگا بایتی کنار هم اومده.

من سریال نامبر و Json فایل که جهت نصب اولیه بهش نیاز خواهید داشت رو براتون اینجا آوردم.

پس از نصب CMD رو به آدرس ذیل باز کنید و دستور bpminlicense -list_keys -verbose رو بزنید تا ویژگی های این لایسنس رو ببینید.

C:\Program Files\VERITAS\NetBackup\bin\admincmd

(بیشتر…)


Veritas System Recovery 22.0.0.62226

۱۳ نظر

 

با سلام خدمت همه دوست های خوب DiGiBoY :

دو روز پیش شرکت Broadcom نسخه جدیدی از نرم افزار بسیار محبوب System Recovery منتشر کرد و مام بنا به سنوات گذشته باهاتون به اشتراک میذاریم.

این محصول روی بیش از یک میلیون سیستم در 40 کشور دنیا نصب و در حال استفاده است (به جز آمار های نصب غیر رسمی)

یه محصول بک آپ گیری بی نظیر سیستم های فیزیکال از شرکت Veritas یا بهتر بگم Broadcom که اصول کارش بر اساس Image Base هست و D2D/D2V کار میکنه.

این نسخه کامل هست و هم میتونید نصب جدید انجام بدید و هم بروز رسانی کنید از نسخه های قبل.

این نسخه سازگاری با آخرین ورژن های Exchange , Active Directory , Hyper-V , MS SQL داره.

تو این نسخه دیگه خبری از نسخه 32 بیتی نیست و شما باید از موضوع رو در نظر بگیرید.

دوستانی که از ویژگی LightOut Restore استفاده میکردن تو نسخه های قبل میبایست تو این نسخه مجدداً راه اندازی کنن.

به سادگی و با حفظ تنظیمات میتونید از سه نسخه قبل به این نسخه برسید.

بعد از نصب اولیه و ریست سیستم از لایسنسی که اینجا اومده استفاده کنید.

نکته : فایل مدیریتی و فایل کلاینت نسخه آنتی ویروس Symantec هم بروز شده که میتونید به پستش مراجعه کنید.

 

(بیشتر…)


VMware Workstation Pro 16.2.4

۱۳ نظر

 

با سلام خدمت همه دوستان و همراهان وب سایت DiGiBoY :

5 روز گذشته شرکت Vmware محصول Workstation خودشو بروز کرد و مام بنا به سنوات گذشته نسخه ویندوز باهاتون به اشتراک میذاریم.

تو این نسخه امکانات جدیدی به نرم افزار اضافه نشده ، صرفاً رفع باگ و مشکلات گزارش شده بوده.

چون راجع به این نرم افزار صحبت شده و دوستان از من واردتر هستند پس بسنده میکنم به اشتراک گذاری خود نرم افزار.

من Keygen گروه AMPED رو براش آوردم که میتونید ازش جهت فعال سازی استفاده کنید.

 

 

(بیشتر…)


Zerto Virtual Replication 9.5.1.11 for Vmware

۱۶ نظر

با سلام خدمت همه دوستان و همراهان وب سایت DiGiBoY :

با نرم افزار بروز شده ای از شرکت Zerto در خدمت شما هستیم ، یکی از کاملترین و سادترین نرم افزار های Replication ، که میتونه بین سایت هاتون (LAN , WAN) و همچنین فضاهای ابری این کار رو انجام بده. Zerto دیگه قسمتی از کسب و کار HPE شده و نسخه های جدیدش بدون نقص کار میکنن.

تغییرات انجام شده بر روی این نسخه رو من براتون تو این لینک میارم.

باعث تاسف هست که بگم ما این نسخه رو در اختیار چند تن از دوستان قرار دادیم که برن تست کنن و نتیجه رو اعلام کنن ، اما طبق تجربه قبلی ما هیچکدوم حتی یه خط برای ما ارسال نکردن که آیا بدرستی نرم افزار کار کرده یا نه.

این نسخه با آخرین نسخه VMware (نسخه 7) سازگار هست و مام یه لایسنس جدید براتون هم آوردیم.

 

 

 

(بیشتر…)


Output Messenger V2.0.15

۴۶ نظر

 

با سلام خدمت همه دوستان و همراهان وب سایتDiGiBoY :

خوب امروز با نسخه بروز شده نرم افزار Output Messenger که چند روز پیش منتشر شده در خدمتتون هستیم. این نرم افزار یکی از ساده ترین و کاربردی ترین نرم افزار تو حوزه خودش محسوب میشه.

چون تو پست های قبل راجع به این نرم افزار صحبت شده منم بسنده میکنم به اشتراک گذاری این نرم افزار.

نحوه نصب نرم افزار و پورت های مورد نیاز رو در این لینک میتونید ببینید.

نحوه اتصال از اینترنت به نرم افزار هم در این لینک میتونید بررسی کنید.

نحوه بروز رسانی از نسخه قدیمی به نسخه جدید با حفط تنظیمات هم تو این لینک براتون آوردم.

من نسخه سروری 64 بیتی سرور به همراه کلاینت اونها رو براتون میارم.

من برای این نسخه سریال نامبر جدیدی گذاشتم که دوستان میتونن ازش استفاده کنن.

فایل کرک توسط دوستان دیجی بوی آماده شده ، کافیه بعد از نصب سرویس ها رو Stop کنید و فایل رو در مسیر نصب شده Over write کنید ، سپس با نام و سریال دلخواه رجیستر کنید.

 

 

(بیشتر…)


VeeamBackup & Replication 11.0.1.1261 20220302

۱۱۶ نظر

 

با سلام خدمت همه دوستان و همراهان وب سایت DiGiBoY :

هفته گذشته شرکت Veeam بروز رسانی جدیدی برای نسخه 11a خودش یعنی Backup & Replication عرضه کرد و مام بنا به سنوات گذشته اونو باهاتون به اشتراک میذاریم.

قبل بروز رسانی بر خلاف بروز رسانی های قبل از فایل های خودش بک آپ تهیه میکنه که این یه مزیت برای Revert کردن محسوب میشه.

لیست کامل تغییرات این نسخه رو من براتون اینجا میارم. (KB4245)

تو این بروز رسانی سه تا Vulnerability بسیار خطرناک تو نرم افزار بوده که مرتفع شده که در اولین فرصت این بروز رسانی رو انجام بدید .

https://www.veeam.com/kb4288

https://www.veeam.com/kb4289

https://www.veeam.com/kb4290

برای بروز رسانی کافیه فایل DLL کرک رو از میسری که کپی شده حذف کنید و پس از اتمام بروز رسانی مجدد تو همون پوشه اعمال کنید.

یه خبر خوب دیگه نسخه بتا ی بک آپ از مجازی سازی لینوکس هم منتشر شده که احتمالاً در نسخه های بعدی با KVM هم بتونه کار کنه.

برای دوستانی که میخوان نصب جدید داشته باشن من فایل ISO اصلی رو هم براتون میارم که شامل این بروز رسانی هم میشه.

Master Link دانلود از خود سرور های اصلی شرکت Veeam خواهد بود.

DLL و لایسنس رو من از پست نسخه 11.0 براتون گذاشتم که بر روی این نسخه هم کار میکنه.

نحوه کرک : سرویس های نرم افزار رو Stop میکنن. فایل DLL رو در مسیر ذیل کپی میکنن. سرویس نرم افزار رو Start میکنن و بعد بوسیله لایسنس رجیستر میکنن.

C:\Program Files\Common Files\Veeam\VeeamLicense.dll

لایسنس از نوع Enterprise و 1500 تایی خواهد بود.

اگر از محیط های Cloud استفاده نمیکنید از لایسنس AS استفاده کنید.

 

(بیشتر…)