نوشته‌های با برچسب ‘بکآپ’

Veeam Backup & Replication 12.3.2.4465

۴۰ نظر

 

با سلام خدمت همه دوستان و همراهان وب سایت DiGiBoY :

خوب با بروز رسانی جدید از نرم افزار Backup & Replication شرکت Veeam که حدود دو ماه گذشته منتشر شده در خدمتتون هستیم.

تو این نسخه سه  باگ امنیتی بسیار خطرناک RCE با امتیاز 9.9 و دو باگ امنیتی به امتیاز 8.8 رو مرتفع میکنه. خواهش میکنم در اسرع وقت بروز رسانی کنید.

بروز رسانی توسط ما تست شده و خیالتون کاملا راحت باشه.

این بروز رسانی صرفا برای نسخه های 12.3 به بعد هست. نسخه های 12.3 و 12.3.1 برای بروز رسانی فایل ISO رو دانلود کنن و دو نسخه آخر دانلود فایل ZIP/EXE کفایت میکنه.

حتما حتما فایل Setup رو بصورت Run as administrator اجرا کنید تا کمترین مشکل برای بروز رسانی براتون پیش بیاد.

حتما حتما قبل از بروز رسانی از تنظیمات نرم افزار بک آپ تهیه کنید.

جهت بروز رسانی ابتدا تمامی سرویس نرم افزار رو Stop کنید ، DLL اصلی رو جایگزین کنید ، لایسنس رو از رجیستری پاک کنید بعدش اقدام کنید به بروز رسانی.

کرک این نسخه هم با کرک نسخه قبل (12.3) هیچ تفاوتی نداره و کافیه که DLL اصلی رو قبل از نصب جایگزین DLL کرک بکنید و بعد عملیات بروز رسانی رو انجام بدید.

بعدش برنامه رو اجرا کنید و مجدد لایسنس رو وارد کنید.

بعد از نصب کامل سیستم رو ریست کنید و مجدد لایسنس رو وارد کنید.

 

(بیشتر…)


Veeam Agent For Windows 6.0.0.960

۲۶ نظر

 

سلام خدمت همه دوستان و همراهان وب سایت DiGiBoY:

مبعث رسول اکرم بر همه دوستارانش مبارک.

شاید براتون پیش اومده باشه که بخواهین بدون نصب Veeam Backup & Replication بصورت جداگونه از سرور هاتون بک آپ تهیه کنید. حالا سرورتون فیزیکی و یا مجازی باشه فرقی نمیکنه.

این نرم افزار راه کار شرکت Veeam برای بک آپ از سیستم عامل ویندوز هست که میتونید بک آپ ها رو علاوه بر نگهداری بر روی محیط لوکال و یا Share به محیط مدیریتی Backup & Replication  هم منتقل کنید.

اساس عمکلرد این نرم افزار بصورت D2D هست و میتونه جایگزین بسیار مناسبی برای نرم افزار هایی همچون Veritas System Recovery باشه.

بعد از نصب از شما میخواد که یه دیسک بوت باهاش بسازید برای زمانی که به هر دلیلی سیستم عامل قابلیت بوت شدن رو نداشت ازش استفاده کنید.

این نسخه نسبت به نسخه قبل حجم کمتر و به مراتب سرعت بک آپ بیشتری داره.

لایسنس ارایه شده هم از نوع سرور هست و تا 2030 اعتبار داره که همون لایسنس نسخه قبل هست.

روش کرک و تبدیل این نسخه به نسخه Server هم به شکل ذیل خواهد بود:

سرویس نرم افزار رو Stop میکنید و فایل DLL رو تو پوشه نصب شده کپی میکنید و پس از اجرای نرم افزار از قسمت About بوسیله فایل لایسنس ، نرم افزار رو رجیستر میکنید و اجازه دانلود بروز رسانی بصورت اتوماتیک رو بهش نمیدید.

 

 

(بیشتر…)