نوشته‌های با برچسب ‘Xen’

Veeam Backup & Replication 13.0.2

۱۲ نظر

 

با سلام خدمت همه دوستان و همراهان وب سایت DiGiBoY :

خوب با نسخه جدید از نرم افزار Backup & Replication شرکت Veeam که تقریباً ماه گذشته منتشر شده در خدمتتون هستیم.

ما تقریبا تو ماه گذشته درگیر نصب / بروز رسانی / تست این محصول بودیم تا پستی که خدمتتون ارابه میکنیم تمامی زوایای محصول رو دیده باشیم.

در حال حاضر این محصول تو چندین جا بصورت Production تو سرویس هست و بابت نصب و بروز رسانی جدید هم خیالتون کاملاً راحت باشه.

تو این نسخه تغییرات گسترده ای در UI برنامه داده و حالا UI بصورت کاملاً وب سرویس در دسترس هست.

تو این نسخه حالا سرور هایی که Agent روشون نصب هست میتونن با حداقل زمان 5 ثانیه به  جای دیگه Replication داشته باشن.

تو این نسخه پشتیبانی با نسخه VCF 9.1x خواهد داشت و امکان اتصال به پلتفرم های Cloud توش بهینه و سریعتر شده.

تو این نسخه/بروز رسانی چندین باگ امنیتی بسیار خطرناک مرتفع شده پس خواهش میکنم در اسرع وقت به این نسخه مهاجرت کنید.

نسخه کلاینت برای اتصال زمان زیادی میگیره و عین نسخه 12 نیست. (کمی زمان بیشتری میگیره)

تو مراحل بروز رسانی نیازمند ریسارت سیستم هست که تقریبا هفت سرویس بروز/نصب میشه

دوستانی که میخوان بروز رسانی کنن لایسنس رو از رجیستری قبلش پاک کنن :

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Veeam\Veeam Backup and Replication\license]

این نسخه دیگه نمیتونه از نسخه های قبل از 7.0 شرکت vMware بک آپ تهیه کنه و موقع بروز رسانی اگر تو نسخه قبل هاست های قدیمی داشته باشید ازتون میخواد که اونارو حذف کنید.

همچنین پشتیبانی از Agent های ما قبل نسخه 5 هم تعلیق شده.

قبل از بروز رسانی اگر از دیتا بیس های دیگه ای مثل MSSQL استفاده میکنید ازش حتما بک آپ تهیه کنید ( که اگر بروز رسانی به مشکل خورد بتونبد بک آپ اونو هم برگردونید چون تمامی تنظیماتتون از بین خواهد رفت)

تو این نسخه Checksum فایل ها بررسی میشن  تا احیاناً تغییری توشون ایجاد نشده باشه.(:دی)

اما اگر منابع کافی و دیسک های پرسرعت بر روی سرورهاتون دارید پیشنهاد ما Migrate به این محصول خواهد بود.

نحوه کرک هم تغییراتی داشته اما لایسنس قبل ما همچنان برای این محصول کار خواهد کرد.

نکته : بروز رسانی های شرکت Vmware رو حتماً از سایت ما دنبال کنید که تو آدرس زیر میاریمش و جدیداً چندین پچ ارایه شده:

https://vmware.digiboy.ir

(بیشتر…)


Xackup For XenServer Elite

۵ نظر

Xackup For XenServer Elite

 

با سلام خدمت دوستان و همراهان DiGiBoY :

بنا به درخواست دوستان امروز میخوام یه نرم افزار ساده و کم حجم خدمتتون معرفی کنم که میتونه به سادگی از XenServer بک آپ تهیه کنه.

محصولات Backup که ما تو این وب سایت معرفی کردیم با این که بعضی هاشون میتونن از XenServer بک آپ بگیرن ولی به علت حجم بالاشون و استفاده زیاد از Resource های سیستم زیاد مناسب نیستن.

با این نرم افزار میتونید بعد از اتصال به XenServer ازش بک آپ بگیرید.

نیازمنده این هست که حتما SSH رو روی هاستتون فعال داشته باشین.

برای بک آپ هاتون میتونید زمان بندی هم انجام بدید.

میتونید موقع بک آپ , میزان استفاده از منابع رو ببینید.

با تمامی ویندوز ها سازگاره (حتی نسخه جدید ویندوز کلاینت 10).

برای کرک این نرم افزار , بعد از نصب اجراش نکنید Patch رو تو محل نصب شده کپی کنید و اقدام کنید به Patch نرم افزار.

 

(بیشتر…)


ManageEngine ApplicationsManager 2015

۶۰ نظر

me-logo1ManageEngine ApplicationsManager

با سلام خدمت دوستان و همراهان DiGiBoY :

عذر خواهی منو بابت وقفه تو پاسخگویی به دوستان و همچنین بروز رسانی پست های جدید به علت مشغله کاری بپذیرید.

بنا به در خواست دوستان مبنی بر اشتراک گذاری محصول شرکت Zoho یعنی Manage Engine Applications Manager در خدمت شما هستیم. البته من داشتم روی نرم افزار دیگه این شرکت Password Manager Pro کار میکردم که براتون به اشتراک بذارم.

خوب این نرم افزار یه نرم افزار مانیتورینگ بسیار عالی هست.

میتونه Application Manager و ERP  و Database  و Services  و Web Service و File And Directory و مجازی سازی های Vmware و Xen  و …  رو مانیتور کنه.

شاید دوستان این سوال براشون پیش بیاد که فرق این محصول با محصول دیگه این شرکت یعنی OpManager تو چی هست . به طور خلاصه و با توجه به تجربیات خودم بگم OpManager بیشتر بر روی Availability and Performance یک شبکه (LAN,WAN,Router,Switch,Firewall,Server) به صورت مرکزی میتونه نظارت داشته باشه ولی Applications Manager بیشتر بر روی Databases, Application Servers, Business Applications تمرکز داره.

شما میتونید روی OpManager هم مستقیم به این محصول کانتکت بشین و تو یه کنسول جفتشو داشته باشین.

دیتا بیس این محصول از نوع PostgreSQL هست که موقع نصب نرم افزار نصب میشه.

من خودم بیشتر برای بررسی سرویس هام ازش استفاده میکنم.

نسخه ای که براتون به اشتراک گذاشتم نسخه 2015 و 64 بیت هست.

برای کرک نرم افزار هم براتون یه Keygen گذاشتم که اونو باید تو نسخه های قدیمی ویندوز اجراش کنید.(من خودم تو 2003 اجراش کردم)

اگر هم نخواستید از فایل لایسنسی که داخل فایل Keygen هست میتونید استفاده کنید.

 

(بیشتر…)