همون طور که در پست قبلی هم اشاره شد، شرکت HPE چند وقت هست که SPP رو برای G10/G10 Plus از G11 جدا کرده.
ما هم امروز نسخه آخر SPP برای سرورهای نسل 10 که اواخر ماه گذشته میلادی منتشر رو براتون دریافت و عین همیشه بدون هیچگونه دخل و تصرفی و با نام اصلی در اختیارتون قرار میدیم.
برای اون دسته از همکاران و همراهانی هم که مایل هستن صحت و سقم فایل دریافتی شون رو بتونن چک کنن، Checksum ها ارائه شدن.
اگه روش آپدیت آفلاین (که ما پیشنهاد میکنیم) رو انتخاب کنید، علاوه بر نوشتن روی DVD میتونید از Flash Disk هم استفاده کنید. ابزار HPE USB Key Utility بهتون اجازه میده دیسک ها رو روی یه USB Flash Disk بریزید. این ابزار هم از سایت رسمی شرکت HPE به رایگان در دسترس هست و هم در پوشه usb\hpusbkey در داخل فایل ISO موجود هست.
امیدوارم برای همه همکاران بتونه مفید واقع بشه.
Gen10 Service Pack for ProLiant (SPP) Version 2023.03.00.00
Link: P62619_001_gen10spp-2023.03.00.00-SPP2023030000.2023_0323.27.iso
Size: 9.84 GB
MD5: 445919db07144b57bf69edc4b2b1572a
SHA1: cbd9a7524d434d143d5f3d2d6850caccd305cd16
SHA256: 72da616940b902b144f4b307600b0f276ab3aec3c574e68b8eae58b1bc7fd282
ممنون
بسیار ممنون محمد جان
درود و سپاس از محمد و دوستان دیگر دیجی بوی بابت ارائه نسخه بروز SPP برای نسل 10
خیلی ممنون
دمتون گرم از این همه زحمت
Thank you for spp)
درود برشما
من بعد از آپدیت کردن سرور با این نسخه فن های سرور یکسره روشن مونده اند و موندم باید چیکار کنم.از طریق iLO من زدم آپدیت کردم برای همینم تازه متوجه این موضوع شدم که فن ها یکسره روشن هستن.
در حال حاظر هم قادر به خاموش کردن یا ریست کردن سرور هم نمی باشم.این کار کردن فن ها مشکلی که برای سرور بوجود نمیاره؟
چطوری میتونم درستش کنم که اگر نیاز به ریست داره هر زمان تونستم اینکار رو انجام بدم من.
همیشه آپدیت میکردم سرورها رو مشکلی نداشتم الان نمیدونم رو این سرور G10 چه مشکلی داره اینطوری شده.
درود،
دوست عزیز مشکل شما ارتباطی به SPP ندارد. بررسی کنید Power Plan سرور بر روی چه تنظیمی ست شده است ؟اگز ESXi دارید بر روی OS Control قرار دهید. یکبار الزاما سرور را ریست و بررسی کنید باز هم مشکل دارید یا خیر؟
درحال حاضر امکان ریستارت کردن سرور رو ندارم متاسفانه.
باید سر فرصت ریست کنم و چک کنم.
ممنونم از پاسختون.
درود،
از روی iLO هم می توانید بررسی کنید
Hallo.
download is very slow.
49 Bytes per Second.
Greetings Michael
Hey Michael
Sorry about that, that’s the datacenter’s fault. I’ll let them know
thank you very much…
سلام
خسته نباشید واقعا دمتون گرم
اگه ممکنه intellegent Provisionرو هم بذارید
ممنون