نوشته‌های با برچسب ‘Linux’

HPE Service Pack for ProLiant Version 2018.11.0

۳۷ نظر

با سلام خدمت دوستای گلم و همراهان DiGiBoY :

خوب با نسخه جدید از نرم افزار بروز رسانی شرکت HP در خدمت شما هستیم که طبق معمول با اطلاع رسانی دوستان خوب سایت براتون آماده شده . البته این اطلاع رسانی مربوط به چند روزه گذشته بود و من فرصت نکردم این بروز رسانی رو باهاتون به اشتراک بذارم.

مهمترین تغییرات این نسخه پشتیبانی از ویندوز سرور 2019 و بروز رسانی آنلاین VMware ESXi 6.7 U1 بر روی سرور های نگارش دهم هست.

معمولاً این پست رو محمد عزیز بروز میکرد اما با توجه به مشغله کاری من این پست رو براتون به اشتراک میذارم.

همونظور که محمد عزیز قبلاً اشاره کرده این بروز رسانی به Post Production و Production تقسیم شده که این محصول برای نگارش 9 و 10 این شرکت مناسب خواهد بود.این بروز رسانی شامل سری محصولات ProLiant, Synergy و Apollo این شرکت خواهد بود.

دقت کنید که حجم دیسک بیشتر از یه DVD5 هست و بنابراین اگه تصمیم بگیرید که اون رو روی DVD بنویسید باید از یه DVD9 استفاده کنید. اگر هم مایلید که از یه فلش دیسک برای نصب استفاده کنید می تونید از ابزار HPE USB Key Utility برای نوشتن این فایل روی فلش دیسک استفاده کنید. این ابزار هم از سایت رسمی شرکت HPE به رایگان در دسترس هست و هم در پوشه usb\hpusbkey در داخل فایل ISO موجود هست.

 

(بیشتر…)


Symantec EPP 14.2.1031.0100

۱۷۳ نظر

 

 

با سلام خدمت همه دوستان و همراهان وب سایت DiGiBoY :

با آخرین نسخه از آنتی ویروس شرکت Symantec برای ساز و کارهای سازمانی در خدمت شما هستیم ، این نسخه دو روز پیش منتشر شده منم به درخواست دوستان بعد از تست باهاتون به اشتراک میذارم.

تو این نسخه علاوه بر کلاینت های ویندوزی من کلاینت های لینوکسی رو هم قرار دادم. به سادگی از نسخه های قبل منتشر شده تو سایت میتونید به این نسخه برسید.

از مهمترین تغییرات انجام شده تو این نسخه پشتیبانی کامل از ویندوز سرور 2019 و ویندوز 10 به شماره 1809 هست.

این نسخه بصورت پیش فرض کرک شدس و میتونید با خیال راحت ازش استفاده کنید. نصب رو در حالت standard client mode (unmanaged client modes) انجام بدید.

لازم نمیدونم براتون بادآور شم که ما نمیتونیم نسخه های مدیریتی رو باهاتون به اشتراک بذاریم. این آنتی ویروس قابلیت بروز رسانی آفلاین رو داره و با کلیه ویندوز سرور ها سازگاری هست.

 

(بیشتر…)


Veritas Backup Exec 20.3

۴۱ نظر

 

 

با سلام خدمت همه دوستان و همراهان وب سایت DiGiBoY :

با نرم افزار بروز شده BackupExec محصولی از شرکت Veritas در خدمت شما هستیم. بی شک یکی از بهترین و کارآمدترین نرم افزار های بک آپ گیری تو رده سازمانی بزرگ هست. یک نرم افزار برای بک آپ گیری از سیستم های فیزیکی و مجازی که بصورت D2D , D2C , D2D2C میتونه فعالیت کنه.تقریباً با این نرم افزار از همه اطلاعات و سرویس هاتون میتونید نسخه پشتیبان تهیه کنید.

من علاوه بر دیسک بروز شده ، خود بروز رسانی رو هم مستقل براتون میارم ، چنانچه دوستانی که از نسخه 20.1 که ما تو سایت آوردیم استفاده میکنن بتونن فقط بروز رسانی رو دریافت کنن.

از عمده ترین مشخصاتی که تو این بروز رسانی اضافه شده پشتیبانی کامل از ویندوز سرور 2019 هست.(البته تاکید میکنم خود ویندوز سرور و فعلاً قادر نخواهد بود از ماشین های مجازی داخلش بدرستی بک آپ تهیه کنه).

برخی مشخصات دیگه توی این بروز رسانی بنا به وب سایت رسمی شرکت:

  • GDPR Guard. Backup Exec users can now block access to certain backed up items for privacy and compliance requirements of an organization. With GDPR Guard, users can specify the list of blocked items that should no longer be viewed or restored using Backup Exec
  • Retry backup for only failed resources. Backup  Exec users can now retry a failed backup job for only those resources that failed during the last run
  • Backup virtual machine disks selectively VMware . You can now choose which virtual disks to include or exclude when backing up VMware virtual machines.. This feature is only applicable for virtual machines hosted on VMware vSphere
  • Support for new cloud storage Alibaba. Alibaba Cloud Object Storage Service (OSS) is now supported by Backup Exec Cloud Connector
  • Microsoft Exchange 2016 CU10
  • Oracle 12c R2
  • CentOS 7.5
  • Oracle Linux 7.5
  • Red Hat Linux 7.5

ابتدا خود نرم افزار رو بروز میکنید و بعد بوسیله کنسول تمامی Agent ها بروز رسانی رو دریافت و نصب خواهند کرد.

نحوه کرک هم به صورت زیر هست :

تمامی سرویس های نرم افزار رو Stop میکنید و فایل Registry رو اجرا میکنید و مجدداً سرویس ها رو استارت میکنید .

پی نوشت : بروز رسانی 1188 سرویس پک سوم نرم افزار به پست اضافه شد. (دهم آذر ماه 1397)

(بیشتر…)


Dameware Remote Support 12.1.0.34

۳۳ نظر

 

با سلام خدمت همه همراهان خوب DiGiBoY :

با نسخه جدید از نرم افزار DameWare Remote Support محصول شرکت Solarwinds در خدمت شما دوستان هستیم. این نسخه دو روز گذشته منتشر شده و منم باهاتون به اشتراک میذارم. یه برنامه بسیار بی نظیر و عالی برای کارای ریموت شما تو شبکه.

قیافه نرم افزار تغییرات اساسی کرده و کاربردی تر شده. این نسخه حالا میتونه از TLS نسخه 1.2 بخوبی پشتیبانی کنه.این نسخه مشکلات مربوط به ویندوز های جدید توش کاملاً مرتفع شده.از نسخه های قدیم و با حفظ تمامی تنظیمات میتونید به این نسخه برسید.

روش کرک هم عین نسخه قبل هست.نرم افزار رو تو نصب میکنید و ایمیل خودتونو رو هم وارد میکنید و کارو بصورت Continue with Evaluation ادامه میدید. تو پوشه نصب شده میرید و SoldWinds Licensor رو بصورت Run As Administrator اجرا میکنید.

مراحل اکتیو شدن رو به صورت offline activation با Keygen درون فایل انجام میدید.

من تو پست های قبل راجع به نرم افزار صحبت کردم پس بسنده میکنم به اشتراک گذاری خود برنامه.

 

(بیشتر…)


VMware Workstation 15 Pro Linux

۷ نظر

 

با سلام خدمت همه دوستان و همراهان وب سایت DiGiBoY :

روز گذشته شرکت Vmware محصول Workstation خودشو بروز کرد و مام بنا به سنوات گذشته نسخه ویندوز اونو باهاتون به اشتراک میذاریم.

تو این نسخه تغییرلت زیادی تو ظاهر نرم افزار ایجاد شده اما مهمترین تغییرات کاربردی پشتیبانی از سیستم عامل های جدید (لینوکسی و ویندوزی) ، پشتیبانی کامل از ESXi نسخه 6.7 ، قابلیت Quick SSH ، کار با Storage های NVMe ، پشتیانی از DirectX 10.1 و گرافیک به رزلوشن 4K به حداکثر رم 3 گیگابایت هست.

خوب ما تو سایت راجع به این نرم افزار زیاد صحبت کردیم و از طرفی شما خودتون از من واردتر هستید پس بسنده میکنم به اشتراک گذاری خود برنامه.

برای استفاده کامل از نرم افزار از Keygen موجود تو فایل استفاده کنید.

لازم میدونم این نکته رو یادآورشم که این نسخه 64 بیت هست.

 

(بیشتر…)


ManageEngine Desktop Central 10.0.283

۱۸۹ نظر

 

 

 

با سلام خدمت همه دوستان و همراهان وب سایت DiGiBoY :

امروز با نرم افزار جدید Desktop Central محصول شرکت ManageEngine بنا به در خواست بسیاری از دوستان در خدمت شما هستیم.این نرم افزار تو شرکت های بسیار بزرگی داره کار میکنه که بیش از 3000 هزار تا شرکت رو شامل میشه.

این نرم افزار یکی از کاملترین و پیچیده ترین نرم افزار مدیریت سرور ، کلاینت ها و موبایل ها هست بطوری که تقریباً تمامی کارهای مربوط نصب/ارتقا/توسعه/بروز رسانی رو میتونه با متدی که شما براش تعیین میکنید تو سطح شبکتون اجرا و پیاده سازی کنه.

تو این نسخه بر خلاف نسخه های قبل که محیطی ساده در اختیار کاربر قرار میداد دارای پیچیدگی هایی هست که نیاز هست به دقت روش وقت بذارید. این نسخه نیازمند Resource های بیشتری هست که برای کارکردن روان میباست حداقل 8 گیگ رم ، هارد های پرسرعت ، پراسسور قدرتمند در اختیارش قرار بدید.من با کار کردن چند ساعته باهاش متوجه شده که Resource های کم باعث میشه بدرستی کار نکنه.

پس از نصب و لاگین تو محیط نرم افزار میبایست اجازه پویش تو شبکه رو بهش بدید تا بنونه کلاینت های شما رو تشخیص بده و پس از نصب Agent شروع کنید به کار با نرم افزار.

این نرم افزار یه ویژگی بسیار مناسب Patch Management در اختیار تون قرار میده به سادگی میتونید تمامی سرور و کلاینت هاتونو با این نرم افزار بروز رسانی کنید البته این ویژگی نیازمند نصب Agent نرم افزار بر روی کلاینت هاتونو داره.این قابلیت بر روی سیستم عامل های ویندوزی/لینوکسی/مک قابل پیاده سازی هست. نرم افزار قابلیت نصب نرم افزار های دیگه رو هم داره و حتی برای این موضوع Template هایی رو هم در نظر گرفته که کار شما رو راحت میکنه.

این نرم افزار قابلیت مدیریت Portable Device ها رو هم داره که این ویژگی برای مدیریت USB های بسیار کاربرد خواهد بود. تو مستندات این نرم افزار Deploy سیستم عامل هست که من تستش نکردم اما برای اینکار نیاز هست که AIK و یا ADK روسیستمتون نصب باشه که میبایست از سایت شرکت Microsoft دانلود و نصب کنید. نرم افزار قابلیت مدیریت لایسنس های شما رو هم داره که البته تو ایران زیاد کاربردی نداره.

برای کارکرد کامل و تغییرات تنظیمات میبایست حتما منویadmin بدرستی که نفسم بشه.برای جلوگیری از کند شدن نرم افزار بهتره تنظیمات مربوط به دیتا بیس رو در نظر داشته باشین.تو نصب و راه اندازی نرم افزار یه کم صبور باشین چون نسبت به نسخه های قبل کمی وقت گیرتره.

لایسنس نرم افزار از نوع Enterprise هست که تمامی قابلیت ها توش فعاله که میتونه به 999999 سیستم سرویس بده.ازتون خواهش میکنم دسترسی نرم افزار به اینترنت رو محدود کنید که لایسنس بلاک نشه و بشه تو نسخه های بعد ازش استفاده کرد.

 

(بیشتر…)


Output Messenger Server 1.9.8

۵۵ نظر

 

 

با سلام خدمت همه دوستان و همراهان وب سایت DiGiBoY :

با نسخه بروز شده نرم افزار Output Messenger که دو روز گذشته منتشر شده در خدمتتون هستیم. این نرم افزار یکی از ساده ترین و کاربردی ترین نرم افزار تو حوزه خودش محسوب میشه.

چون تو پست های قبل راجع به این نرم افزار صحبت شده و پس منم بسنده میکنم به اشتراک گذاری این نرم افزار.

کلاینت نرم افزار رو با توجه به سیستم عاملتون میتونید از وب سایت خودش دانلود و نصب کنید.

این نرم افزار توسط تیم دیجی بوی کرک شده که جا داره از از کسری عزیز تشکر و قدردانی کنم.

تغییرات جدید اعمال شده رو نرم افزار رو میتونید اینجا مشاهده کنید.

روش کرک نرم افزار هم بسیار سادس. نرم افزار رو نصب میکنید. پس از اتمام نصب سرویس های نرم افزار رو Stop میکنید. Patch اختصاصی مارو در محل نصب نرم افزار کپی و اجرا میکنید (Run as administrator) و پس اتمام این عملیات سرویس های نرم افزار رو اجرا میکنید. به محیط نرم افزار لاگین میکنید و ازمنوی Configuration گزینه Registration ID رو با اسم داخواهتون پر میکنید و تنظیمات رو Save & Restart Server میکنید و از نرم افزار استفاده کنید.این کرک قابلیت سرویس به 1000 کلاینت رو داره.

 

(بیشتر…)


Output Messenger 1.8.6

۴۴ نظر

 

 

با سلام خدمت همه دوستان و همراهان وب سایت DiGiBoY :

با نسخه بروز شده Output Messenger که یه نرم افزار ساده و کارآمد بدون پیچیدگی های خاص تو حوزه LAN Messenger هست در خدمتتون هستیم.

تو پست های قبل راجع به این نرم افزار صحبت شده و پس منم بسنده میکنم به اشتراک گذاری این نرم افزار.

این نرم افزار توسط تیم دیجی بوی کرک شده که جا داره از از کسری عزیز تشکر و قدردانی کنم.

تغییرات جدید اعمال شده رو نرم افزار رو میتونید اینجا مشاهده کنید.

روش کرک نرم افزار هم بسیار سادس. نرم افزار رو نصب میکنید. پس از اتمام نصب سرویس های نرم افزار رو Stop میکنید. Patch اختصاصی مارو در محل نصب نرم افزار کپی و اجرا میکنید (Run as administrator) و پس اتمام این عملیات سرویس های نرم افزار رو اجرا میکنید. به محیط نرم افزار لاگین میکنید و ازمنوی Configuration گزینه Registration ID رو با اسم داخواهتون پر میکنید و تنظیمات رو Save & Restart Server میکنید و از نرم افزار استفاده کنید.

(بیشتر…)


OutPut Messenger 1.8.2

۶۳ نظر

 

 

با سلام خدمت همه دوستان و همراهان وب سایت DiGiBoY :

با نسخه بروز شده ای از نرم افزار OutPut Messenger بنا به تقاضای زیاد دوستان در خدمت شما هستیم.

یه نرم افزار ساده و کارآمد بدون پیچیدگی های خاص تو حوزه LAN Messenger. تو پست قبل راجع به این نرم افزار صحبت شده و پس منم بسنده میکنم به اشتراک گذاری این نرم افزار.

این نرم افزار توسط تیم دیجی بوی کرک شده که جا داره از از کسری عزیز تشکر و قدردانی کنم.

بنا به درخواست دوستان تو این بسته  نسخه های کلاینت این نرم افزار برای سیستم عامل های ویندوز ، مک و لینوکس قرار نگرفته تا حجم دانلود برای دوستان کمتر بشه

تغییرات این نسخه نسبت به نسخه قبل ارایه شده تو این سایت عبارتند از :

Implemented new UI with consistent layout and icons to streamline the User Experience

Added File Download option in Chat View Log

Added Group Names in ‘To’ users selection for Mail, Announcement and Forward Message features

Added Sticky Notes with Alt + Tab keyboard shortcut to switch between app windows

Added Ctrl + Tab keyboard shortcut to move focus among Sticky Notes

Added ‘Search People’ option in Mail, Notes and Wall plug-in to search users effortlessly

Added ‘Add Chat Room’ icon in Users list to create chat rooms easily

Increased Edit Message Time to farewell to typos

Quickened Forward Message process

Fixes

Fixed the display of Typing Indicator in Chat Window

Fixed Chat Room creation glitches

روش کرک نرم افزار هم بسیار سادس. نرم افزار رو نصب میکنید. پس از اتمام نصب سرویس های نرم افزار رو Stop میکنید. Patch اختصاصی مارو در محل نصب نرم افزار کپی و اجرا میکنید (Run as administrator) و پس اتمام این عملیات سرویس های نرم افزار رو اجرا میکنید. به محیط نرم افزار لاگین میکنید و ازمنوی Configuration گزینه Registration ID رو با اسم داخواهتون پر میکنید و تنظیمات رو Save & Restart Server میکنید و از نرم افزار تا صد هزار یوزر میتونید استفاده کنید.

(بیشتر…)


ManageEngine Password Manager Pro 9.4

۸۱ نظر

 

 

 

 

با سلام خدمت همه دوستان و همراهان وب سایت DiGiBoY :

امروز با آخرین نسخه نرم افزار Password Manager Pro محصولی از شرکت Manage Engine بنا به درخواست بسیار زیاد دوستان در خدمت شما هستیم. همونطور که دوستان بهتر از من میدونن این شرکت یکی از پیشگامان تولید محصولات مدیریت سیستمی هست.

یکی از دغدغه های شرکت های بزرگ و بخصوص ادمین های اونا به خاطر سپاری تعداد زیادی پسورد محصولات مورد استفاده در اون سازمان هست که فراموشی هر کدوم از اونا میتونه تو عملکرد سازمان مخاطراتی ایجاد کنه ، این نرم افزار به شما کمک خواهد کرد با روشی بسیار امن پسورد ها و کانکشن ها رو بصورت پکپارچه و یکجا داشته باشین و در صورت لزوم ریست پسورد / اتوماتیک لاگین داشته باشن.

این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت اکانت بر روی طیف گسترده ای از محصولات نرم افزار و سخت افزاری هست. این طیف گسترده شامل سیستم عامل های ویندوز/لینوکس/یونیکس ، سخت افزار های شرکت هایی مثل Cisco/HPE/IBM شامل سوییچ ها ، روتر ها ، فایروال ها و … ودیتابیس هایی همچون MySQL , MSSQL , Oracle , Sybase و مجازی سازی هایی همچون Vmware , RackSpace و … هست.

به سادگی میتونید با این نرم افزار RDP/VNC/SSH به صورت مرکزی به دستگاههاتون بزنید و در صورت لزوم Session رو Record کنید.

مراحل کار به این صورته که ابتدا شما میبایست ادمین های نرم افزار رو بسازید ، دارایی ها تون رو بهش معرفی کنید که شامل موارد ذکر شده بالا هست و نهایتاً Policy مورد نظرتونو بهش اعمال کنید. بعد از نصب ازتون میخواد که از کلید تون یه بک آپ تهیه کنید که آدرسی به غیر از محل نصب شده نرم افزار و تو درایو دیگه رو بهش معرفی میکنید. برای سلامتی کار بهتره که میل سرورتونم بهش معرفی کنید تا پس از هر تغییری برای شما ایمیلشو ارسال کنه.

پورت کاری نرم افزار 7272 و همچنین پورت کاری دیتابیس اون 2345 خواهد بود. برای احراز هویت با AD بهتره Agent اونو بر روی سیستم دامنتون نصب کنید.

من برای درک بهتر نرم افزار فیلم Demo این نرم افزار رو هم براتون آوردم. لایسنس این نرم افزار از نوع Enterprise بدون محدودیت زمانی و با قابلیت 50 ادمین هم زمان هست.

روش کرک نرم افزار هم سادس ، پس از نصب نرم افزار با لایسنس موجود تو فایل رجیستر کنید.

 

(بیشتر…)