کمک مالی

*** باز آمد بوی ماه مدرسه     بوی بازی های راه مدرسه ***

*** بوی ماه مهر، ماه مهربان     بوی خورشید پگاه مدرسه ***

 

کم کم فصل تابستان داره به پایان میرسه و به فصل پاییز و ماه مهر نزدیک میشیم. شاید خرید کیف و کفش و لباس و نوشت افزار نو برای برخی کار پیش پا افتاده ای باشه اما ممکنه این کار برای برخی از هم وطنانمون که به دلایلی در تنگنای مالی هستند، کار چندان ساده ای نباشه.

در طول سالیان فعالیت سایت، بسیاری از دوستان به ما ایمیل زدن و علاقه مندی خودشون رو برای کمک مالی به سایت اعلام کردن و از ما خواستن تا سایت روشی برای جمع آوری حمایت های مالی پیش بینی کنه، اما من و یوسف تصمیم گرفتیم که به جای اینکه ما کمک ها رو دریافت کنیم و در اختیار خیریه قرار بدیم این شرایط رو فراهم کنیم که خود عزیزانی که مایل هستن، مستقیماً کمک هاشون رو در اختیار خیریه قرار بدن.

بنیاد نیکوکاری نیک مهرورزان یه مؤسسه خیریه هست که فعالیت های بسیار ارزشمندی رو در حوزه نیکوکاری انجام میده. اگه به سایت این بنیاد در آدرس nikmehrvarzan.ir مراجعه کنید می تونید تصاویر و توضیحاتی از فعالیت گذشته بنیاد رو هم ببینید.

بنیاد تصمیم داره که برای سال تحصیلی جدید برای بیش از 300 دانش آموز کم توان، لوازم شروع سال جدید تحصیلی رو فراهم کنه، بنابراین اگر در این سال ها DiGiBoY براتون مفید بوده و همیشه دوست داشتید تا بهش یه کمک مالی بکنید، الآن فرصت خوبی هست که اون کمک ها رو در اختیار بنیاد قرار بدید و در این کار پسندیده شریک بشید. فراموش نکنید که کمک ها هر چقدر هم که کوچک باشه، باز هم وقتی روی هم جمع بشه می تونه خانواده های هم وطنانمون رو شاد کنه و امکان تحصیل راحت تر رو برای تعدادی از دانش آموزان سرزمینمون فراهم کنه.

شاید هر کس در برهه ای از زندگی در تنگنای مالی قرار بگیره اما من امیدوارم که ما به عنوان یک جامعه بتونیم در سختی ها در کنار هم باشیم.

اگه تصمیم گرفتید که کمکی بکنید، می تونید کمک هاتون رو به شماره کارتی که بنیاد در اختیار ما قرار داده و ذیلاً در قالب یک تصویر براتون آورده شده، منتقل کنید.

عین همیشه از این که در کنار هم هستیم خوشحالم و عین همیشه براتون سلامت، سعادت و حالِ خوش رو آرزومندم.

در نهایت هم برای شادی روح شاعر گرانقدر میهنمون دکتر قیصر امین پور که این شعر زیبا و خاطره انگیز رو برای فارسی زبانان دنیا سرودن دعا می کنم. یادشون گرامی.

 

 

۳ دیدگاه نوشته شده است! می توانید دیدگاه خود را بنویسید

  1. پیرامون گفت:

    برخود میبالم که هنوز انسانهایی در کنار ما نفس میکشند که خالصانه شادی دیگران برایشان ارزشمند است.
    ارزش انسانها به بزرگی فکرشان و عملکرد زیبایشان میباشد.

    درود بر شما

  2. ارسلان گفت:

    خدا خیرتون بده واقعا کار زیبایی هست. اجرتون با آقا ابوالفضل

  3. منصور گفت:

    قابل توجه دوستان عزیزی که نمیدونستند چه جوری زحمات محمد جان و یوسف جان و بقیه بچه ها رو جبران کنن.

    الان بهترین فرصته برای جبران

دیدگاه خود را به ما بگویید.